Het grote 900RR Fireblade topic ....Deeltje 105

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag :W

Gister mn 954 gehaald die afgesteld is op de dyno en dit is het resultaat.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat hij niet weg kreeg en wat mij dan verbaasde was de dip die je ziet bij 5500rpm? :?
Ik merk ook dat ie in hogere versnelling gewoon inhoud tot +/- 7000rpm terwijl de AFR op dat punt prima is?
Zou dat komen doordat ik de inlaatklep heb verwijderd en de uitlaatklep op de "open" stand heb gezet?
Iemand ervaring hiermee?

Je kan ook voor weinig een eliminator via ebay kopen.
Zelf heb ik een titanium Bosch uitlaat (slip on) met bijbehorende pijpen en een PC3.
Alles af laten stellen bij Michel in Tiel (PowerPoint). Weet niet of hij het nog doet na het overlijden van zijn vrouw. Waren poosje bezig en zoeken naar max vermogen. Met en zonder dB killer. Heb besloten met dB killer want zit toch met geluidseisen op circuit. En die ca. 3 pk minder voel je toch niet.

Mijn uitdraai van de 954RR. Let wel, achterwiel pk's!

full
 
Ja heb ik gezien idd. :Y
Misschien komt deze er nog wel eens.
Eerst morgen weer op de dyno. :+

Ben benieuwd.
Waar laat jij het doen? Heb eens een vergelijk gemaakt tussen een run bij Michel en bij Ten Kate.
Ten Kate was gunstiger en gaf andere waarden dan PowerPoint. Zelfs met de lucht-brandstofverhouding en uitstoot gassen.
Geen idee wat en wie nu de beste is.

Zo ook met mijn auto. Heb de T5 laten tunen en kom uit om 310 pk. Is alleen maar computertechnisch (programma) aangepast. Als ik op het forum lees doet een ander het weer met een g-meter en test het ook onder het rijden. Geen idee wat het beste is.
Maar verschillende afstellingen, verschillende waarden.

Mocht je interesse hebben in een topvermogen en heb je geld over, kijk dan eens HIER

Weet alleen niet of Dietmar Franzen van www. sport-evolution.de nog wel een SC50 wil/kan tunen maar een mail naar info@sport-evolution.de kan uitsluitsel geven.

Succes met je zoektocht naar pk's
 
Je kan ook voor weinig een eliminator via ebay kopen.
Zelf heb ik een titanium Bosch uitlaat (slip on) met bijbehorende pijpen en een PC3.
Alles af laten stellen bij Michel in Tiel (PowerPoint). Weet niet of hij het nog doet na het overlijden van zijn vrouw. Waren poosje bezig en zoeken naar max vermogen. Met en zonder dB killer. Heb besloten met dB killer want zit toch met geluidseisen op circuit. En die ca. 3 pk minder voel je toch niet.

Mijn uitdraai van de 954RR. Let wel, achterwiel pk's!

[afbeelding]

Dat zijn nette waardes!

Ik moet ook nog steeds een afspraak maken bij PowerPoint voor mijn 929rr...
 
ik zal wel is willen weten hoeveel pk ik nog heb iemand een goed adres in zuid-holland waar ik heen zou kunnen
 
Hans v wijk in zoetahmeah

Ik zit voor mijn werk nu in Zoetermeer, wat is het toch een drama om elke dag in de file te staan :r

(op dit soort momenten besef je pas hoe prettig het eigenlijk is als je voor je werk vaak in de buurt bent en niet naar de andere kant van het land hoeft :P )
 
Precies, ik zit op 10-15 min rijden van mijn werk, best lekker.

Of je moet voor een lekkere periode met je krent op de Seychellen zitten, maar daar hebben we hier al een geluksvogel van die daar voor zijn werk mag zitten... :P
 
Je kan ook voor weinig een eliminator via ebay kopen.
Zelf heb ik een titanium Bosch uitlaat (slip on) met bijbehorende pijpen en een PC3.
Alles af laten stellen bij Michel in Tiel (PowerPoint). Weet niet of hij het nog doet na het overlijden van zijn vrouw. Waren poosje bezig en zoeken naar max vermogen. Met en zonder dB killer. Heb besloten met dB killer want zit toch met geluidseisen op circuit. En die ca. 3 pk minder voel je toch niet.

Mijn uitdraai van de 954RR. Let wel, achterwiel pk's!

[afbeelding]

Nice,maar je bedoeld zeker krukas Pk's. ;)
 
Ben benieuwd.
Waar laat jij het doen? Heb eens een vergelijk gemaakt tussen een run bij Michel en bij Ten Kate.
Ten Kate was gunstiger en gaf andere waarden dan PowerPoint. Zelfs met de lucht-brandstofverhouding en uitstoot gassen.
Geen idee wat en wie nu de beste is.

Zo ook met mijn auto. Heb de T5 laten tunen en kom uit om 310 pk. Is alleen maar computertechnisch (programma) aangepast. Als ik op het forum lees doet een ander het weer met een g-meter en test het ook onder het rijden. Geen idee wat het beste is.
Maar verschillende afstellingen, verschillende waarden.

Mocht je interesse hebben in een topvermogen en heb je geld over, kijk dan eens HIER

Weet alleen niet of Dietmar Franzen van www. sport-evolution.de nog wel een SC50 wil/kan tunen maar een mail naar info@sport-evolution.de kan uitsluitsel geven.

Succes met je zoektocht naar pk's

Ben bij Bike and Solutions in Haarlem geweest.
Ja het zal overal wel anders zijn dat zal nooit veranderen.
Ook met een G-Tech meter heb je weer andere metingen maar het komt zeker in de buurt.

Bedankt voor je link maar ik heb zeker geen geld over helaas. :/
Voorlopig vind ik t prima zo. :]
Volgend jaar maar weer es kijken wat er gaat veranderen.
Bedankt iig! :)
 
Precies, ik zit op 10-15 min rijden van mijn werk, best lekker.

Of je moet voor een lekkere periode met je krent op de Seychellen zitten, maar daar hebben we hier al een geluksvogel van die daar voor zijn werk mag zitten... :P

Normaal gesproken zijn de meeste klussen waar ik naartoe moet ook niet zo ver weg hoor, alleen nu wel weer een keer. Nog een paar weekjes volhouden :9

Tja de Seychellen... ook daar moet er gewoon gewerkt worden, maar de omgeving maakt dat wel ruimschoots goed! :P
 
Vanmiddag mn 954 terug gekregen en dit is het resultaat.

Foto1k0-BRB38MDD-1.jpg


Foto1k0-6QSD7M6J-1.jpg


Foto1k0-ADTRMKUI-1.jpg


Omgerekend word t dan 156pk aan de krukas.
Niet gek moet ik zeggen. :)
 
ik heb net deeltje 106 alvast aangemaakt zodat we daar verder kunnen waar we hier zijn gebleven ;)

(een beetje vroeg, maar tegen de tijd dat ik de linkjes en foto's allemaal weer op orde heb zit dit topic wel vol ! :+ )


Deeltje 106
 
Laatst bewerkt:
Vandaag eindelijk (na lang wachten , zoeken en twijfelen) een CBR954RR gekocht :) . Elke keer ik er eentje tegen kwam of te koop zag staan dacht ik : zo moet ik er ooit nog eentje hebben! Zaterdag mag ik hem gaan ophalen *O*
 
ik heb net deeltje 106 alvast aangemaakt zodat we daar verder kunnen waar we hier zijn gebleven ;)

(een beetje vroeg, maar tegen de tijd dat ik de linkjes en foto's allemaal weer op orde heb zit dit topic wel vol ! :+ )


Deeltje 106
Goed bezig Joep :}

Er zijn idd wat nieuwe blades voor in de OP voorbij gekomen... :P

De blade van She_Devil kan btw ook uit de OP... ;)
 
Vandaag eindelijk (na lang wachten , zoeken en twijfelen) een CBR954RR gekocht :) . Elke keer ik er eentje tegen kwam of te koop zag staan dacht ik : zo moet ik er ooit nog eentje hebben! Zaterdag mag ik hem gaan ophalen *O*
gefeliciteerd en waar blijft de foto?

edit - niet snel genoeg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan