Het grote alle soorten banden Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nick Name

MF veteraan
12 apr 2002
18.708
801
Aangezien er regelmatig topics worden geopend met de vraag "wat is nou een goeie band?" dacht ik: "misschien is het handig als we dit in 1 topic proppen".

Vaak bevatten die nieuwe topics precies dezelfde info als hun talloze voorgangers.

Zet hier dus je persoonlijke ervaring met een bepaald soort band neer met alle mogelijke relevante info die je hebt. Zo kan iedereen voor zichzelf bepalen wat voor hem/haar de beste band is, erg handig (zeker voor een leek als ik).

(Modjes, als het een slecht idee is hoor ik het slot wel vallen ;) )
 
Aangezien er regelmatig topics worden geopend met de vraag "wat is nou een goeie band?" dacht ik: "misschien is het handig als we dit in 1 topic proppen".

Eigenlijk is het merk niet eens zo belangerijk, de prijs en de duur daar gaat het om. Persoonlijk koop ik dus altijd de goedkoopste banden, maar ze moeten wel een duur hebben van 4 uur.
Dan passen er fijn 2 films op!


;)
 
D'r zit toch een zoekfunctie in Active Topics? daarmee kan al veel gezocht worden. Bovendien zijn een heleboel onderwerpen die hier worden besproken al eens behandeld en als we dat allemaal gaan bundelen, dan zijn we over een 1/2 jaar rijp om ons vakdiploma 'archivaris'in ontvangst nemen *D
 
Op donderdag 15 augustus 2002 12:00 schreef Janus J Jaspers het volgende:Eigenlijk is het merk niet eens zo belangerijk, de prijs en de duur daar gaat het om. Persoonlijk koop ik dus altijd de goedkoopste banden, maar ze moeten wel een duur hebben van 4 uur.
Dan passen er fijn 2 films op!

:+

Ik ben bang dat dit topic niet gaat lukken... als ik zie hoeveel reakties er op 1 type al binnenkomen...

Maar goed... in italie BT56 achterband gekocht. Is 1malig, want daarna ga ik over op BT020. Is die 56 wat? Rijdt wel lekker maar ik ben benieuwd hoelang/kort hij meegaat, gezien de rullen die ik in de bergen had.


;)
 
Hoi oma!

Ik vraag me af of iemand mij een setje bandjes aan kan bevelen voor mijn K75RT '91.. Zo nu en dan wil ik lekker bochten sturen (minimale schaamrand tegenwoordig) maar soms ook veel rechtdoor. Dacht zelf dus al aan een compound, om het vierkantebanden verhaal wat te beperken.

Budget is niet heel ruim. Heeft iemand ideeen?
 
Hoi oma!

Ik vraag me af of iemand mij een setje bandjes aan kan bevelen voor mijn K75RT '91.. Zo nu en dan wil ik lekker bochten sturen (minimale schaamrand tegenwoordig) maar soms ook veel rechtdoor. Dacht zelf dus al aan een compound, om het vierkantebanden verhaal wat te beperken.

Budget is niet heel ruim. Heeft iemand ideeen?

Michelin Pilot aktiv. voor 200 liggen ze op je deurmat.


Jim
 
Aangezien er regelmatig topics worden geopend met de vraag "wat is nou een goeie band?" dacht ik: "misschien is het handig als we dit in 1 topic proppen".

Vaak bevatten die nieuwe topics precies dezelfde info als hun talloze voorgangers.

Zet hier dus je persoonlijke ervaring met een bepaald soort band neer met alle mogelijke relevante info die je hebt. Zo kan iedereen voor zichzelf bepalen wat voor hem/haar de beste band is, erg handig (zeker voor een leek als ik).

(Modjes, als het een slecht idee is hoor ik het slot wel vallen ;) )

Goed idee.

Topic loopt al: alles over banden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan