Dhr. Bosso
Пу́тін хуйло́!
- Onderwerp starter
- #476
Ik adviseer je om nu over te gaan naar het zijspan-topic, of nog beter, het bier-topic.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die bij mij is ook een heinrich-tank maar dan gemaakt door werner rennschlussel. In deel twee van dit topic staan nog foto's van de tank op de motor.
Zal morgen foto's maken/plaatsen .
Nog iets op de telefoon gevonden
Bericht (= PB) gestuurd.Arm van spiegel gaat door het gat .
Kop-kabel en rem- kabel gaan door de opening bij imbus bout
en PB terug.Als het gelukt is & PB terug
Bedankt voor jullie reacties, ik weet niet precies hoeveel de BMW gelopen heeft. Ik heb hem een jaar of 4 geleden gekocht van de nabestaande van de eerste eigenaar. De km teller was kapot en heb ik gerepareerd, de teller staat nu op 62000. En ik denk niet dat ie heel veel meer gelopen heeft als ik kijk naar de originaliteit, slijtage en het geringe olieverbruik.
In PB al gereageerd maar hier dan ook nog een keer, zowel links als rechts probleemloos passenArm van spiegel gaat door het gat .
Kop-kabel en rem- kabel gaan door de opening bij imbus bout
Hoe ben je aan die verstevigingen gekomen? Meestal wordt het frame in de lengte verstevigd, zoals HPN dat doet.Work in progress
Bekijk bijlage 1339055Bekijk bijlage 1339056Bekijk bijlage 1339057Bekijk bijlage 1339060
2mm grotere kleppen, verstevigd frame en balhoofd en extra balanspijp.
Hoe ben je aan die verstevigingen gekomen? Meestal wordt het frame in de lengte verstevigd, zoals HPN dat doet.
Ik heb vroeger zijn boek gelezen. Geniale constructies en extreme tuning. Volkswagenbusjes die over de 200 gingen.Iemand hier bekend met Apfelbeck? Kom dit zomaar tegen op internest.
En http://www.bmbikes.co.uk/photos/video/apfelbeck.mov
EDIT: Ik heb al iets gevonden: BMW 500 cc-zijspanracer - Wikipedia & http://www.voz.co.at/2015A/20150208.pdf Begrijp ik 't nou goed, 120PK uit een R100 RS?
We gaan het zien of het werk, maar ook van deze versteviging zijn voorbeelden te vinden.Die Michel streben ken ik ook wel. Ik doelde eigenlijk op de platen rond het balhoofd. Meestal worden daar platen in de lengte gebruikt. Daar zie je een verplaatsing van de beweging naar achter. Bij jou maak je voor mijn gevoel een hard punt direct achter het balhoofd.
Ik heb ooit eens een heel epistel over alle typen carter-pannen van BMW uitgeprint, maar waar ik het gelaten heb?
Als je de tussenringen van Edelweiss, Israël en Siebenrock bedoeld, die verlengstukjes zien er anders uit. Niet zoals deze alsof het 3 ringen aan elkaar zijn zeg maar.
Zie links bij de pakkingen.
Deze verlengers zijn ook 'hoger' ivm. de dikte van de carterringen.
Ziet er goed uit, als hij technisch net zo goed is als hij eruit ziet, is het een top motorlaatste aanschaf … r65gs 27pk …. 1989Bekijk bijlage 1340055Bekijk bijlage 1340056Bekijk bijlage 1340057