Als dat de oplossing is, ja prima.Het zou kunnen dat ik nog een diafragmaveer heb liggen, interesse ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als dat de oplossing is, ja prima.Het zou kunnen dat ik nog een diafragmaveer heb liggen, interesse ?
Oke, want die 3 onderdelen zijn zo al weer 300 euro bij elkaar :D, hoe kan ik die diagram veer controleren? Wat misschien helpt om er bij te vermelden is dat het geheel niet los kwam zonder de koppeling iets te forceren met een schroevendraaier, toen knalde de koppeling eraf.... Dit zegt denk ik genoeg over de staat van de veer?Het ziet er allemaal niet slecht uit. Ik zou helemaal niets vervangen. Waar ik wel even naar zou kijken is de diafragma veer. Als deze te slap/laag wordt ga je ook slippen. Bij de oude viegwielen wordt die ook vervangen door de diafragma veer van een K75, die is iets zwaarder. Maar ik weet niet of dat voor alle vliegwieln opgaat.
Hallo motor liefhebbers,
Sinds gisteren in bezit van een BMW R90S van 1975, lang naar gezocht en nu eindelijk gevonden en gekocht !
Heb de motor van een man van 76 jaar oud, hij heeft jaren monteur geweest, en 10 jaar geleden deze motor gereviseerd en weg gezet, heb de motor zo meegenomen , hij liep dus niet geen accu en oude benzine, benzine eruit gehaald en schoon erin nieuwe goede accu gekocht en geplaatst en starten maar , maar hij sloeg niet aan.......
Bougie eruit, en zie geen vonk, wat en waar moet ik eerst zoeken ??
Als dat de oplossing is, ja prima.
Contactpunten ontvet, eerst niets, maar omdat de vorige eigenaar veel olie in de cilinders had gedaan , waren de bougies naar de knoppen , nieuwe er in en hij starte gelijk !
Het concept is mooi. Maar dat motorblok is afgrijselijk.
Ding is ook alleen voor de snelheid gemaaktLijkt mij geen fijne stuurmotor!