Het grote alles omvattende BMW Boxer-topic III. Luftköpfen

4 cilinder 1300cc luchtgekoeld blok van een citroen GS past er ook in en dan zijn ze heel wat vlotter en ook nog eens eenvoudig nog vlotterder te maken. Deden ze vroeger heel veel met de cross eenden. Was een aparte klasse
 
AMI 4 cilinder van wel 1015CC. :Y

Citroexpert | 50 jaar Bond: 2cv 007 in Rotterdam

bondeend02.jpg
 
Laatst bewerkt:
hallo heren,
ik ben opzoek naar 2 ouwe remschijven van een bmw r80/90/100
ik wil van de aluminium harten 2 spacers laten draaien
want ik heb met veel pijn en moeite 2 gespaakte wielen gevonden voor in mijn span
maar nu passen de remklauwen niet meer in mijn schommelvoorvork,de klauwen lopen tegen de spaken aan en nu moet ik met de schijven en de klauwen 7mm naar buiten
dan gaat het precies passen
wie o wie heeft wat liggen
 
Ah daar heb jij dus ook last van...kwam er ook achter toen ik mijn 15 inch spaakwieltje in jouw vorkpoten wilde zetten..oude schijven ook goed idee trouwens maar ik heb wel eea aan alu liggen dus maar een keertje gaan draaien op het werk 8-)
 
ik ben de schuur aan het opruimen en kwam nog wat tegen (zaten op een mono)
full

zijn heel
 
Laatst bewerkt:
krauser koffers zonder sleutel
full

als er intresse is hoor ik het wel. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel interesse in de koffers en evt. het naar achter stekende deel van het rekje (dus het dragerdeel) als je dat los wil leveren.

Zijn die koffers bedoeld om met een standaard BMW-lip vastgezet/op slot gezet te worden.

dus zoiets, maar dan de rechte uitvoering:

KRAUSER%20K1%20LIP.jpg
 
Laatst bewerkt:
De linker. Ik heb namelijk al koffers met die sluiting, maar deze zijn breder, daar past waarschijnlijk dan een systeemhelm in.
Sorry van de late reactie , had problemen met de verwarming in huis.
Die plaatjes kan ik er wel los bij doen .
Rest via PB .

Hippie
 
Terug
Bovenaan Onderaan