Het grote BANDIT topic deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
heeft er iemand een remedie tegen afkik verschijnsellen...

ik zit hiet op gran canaria al meer dan en week zonder mn bandit... ik mag donderdag pas weer (ik bent zielig -O- )

Één voordeel... tot dan zijn de lelystadse rotondes nog redelijk vijlig haha
:]
 
......... en hoe staan de banjo's tov elkaar


zoiets meestal....

full



_O-
 
heeft er iemand 2 remleiding van de pomp naar de twee klauwen? hoeveel cm zijn deze? het gaat over een b1200 1997. en hoe staan de banjo's tov elkaar


Ik heb dat ook op die manier gedaan, ik d8 uit het blote hoofd iets van een 75 á 80 centimeter, je kan dat natuurlijk ook gemakkelijk zelf nameten. Ik heb 1 rechte banjo en 1 'scheve' :? banjo gebruikt bij de pomp.
 
Wie heeft er een Corbin, of ander after-market zadel en hoe bevalt ie?

Ik vind zo'n Corbin wel wat hebben, maar is het echt een grote verbetering?

Plaatje van een Bandit met Corbin is natuurlijk ook welkom :) .
 
Wie heeft er een Corbin, of ander after-market zadel en hoe bevalt ie?

Ik vind zo'n Corbin wel wat hebben, maar is het echt een grote verbetering?

Plaatje van een Bandit met Corbin is natuurlijk ook welkom :) .

Ik heb zelf een Corbin erop zitten maar ik moet zeggen je kan er langer op zitten dan met een standaard zadel
230584

ps. ik zal weer eens nieuwe foto's maken want deze foto is ook al zo'n jaar oud
 
corbin zadel: schuif je tenminste niet van je zadel af bij hoge snelheden en kan je zonder al te veel risico lekker doortrekken... is trouwens ook gezelliger voor de duo passagier eventueel, ook een klein "stoeltje" soite, het kost wat geld maar is het wel waard ;)
 
Hee Aad900,

Dan heb ik jou vanmorgen gemaild om detailfoto's en de reden dat je hem weg doet.

Je hebt nu een RF900 begrijp ik?

nu de foto's nog.... :)
 
@Aad900: het zadel dat ik te koop heb zou beeldig staan op je nieuwe motor. }) Voor de prijs moet je 't niet laten, want die is maar net iets meer dan wat jij vraagt voor je oude zadel.

Met ruilen ben ik niks vooruit, mocht het zadel zich niet verkopen dan blijft mijn derrière er immers gewoon lekker op rondrijden. 't Zit namelijk prima en 't eet geen brood (noch het zadel, noch m'n achterwerk).

Grtz
 
Hee Aad900,

Dan heb ik jou vanmorgen gemaild om detailfoto's en de reden dat je hem weg doet.

Je hebt nu een RF900 begrijp ik?

nu de foto's nog.... :)

Ik heb je inmiddels teruggemaild. Ik heb nu, sinds 2 maanden, een Bandit 600N uit 2002, daarvoor heb ik 6 maanden een Bandit 600 uit 95 gehad en daarvoor 3 jaar een RF900. Op alle motoren heb ik een Corbin zadel gehad, want als je lange ritten rijd, vakantie ofzo, dan is het echt een hele verbetering. Helaas past het zadel van het oude model niet op het nieuwe model, anders was mijn 'probleem' gelijk opgelost.
 
@Aad900: het zadel dat ik te koop heb zou beeldig staan op je nieuwe motor. }) Voor de prijs moet je 't niet laten, want die is maar net iets meer dan wat jij vraagt voor je oude zadel.

Met ruilen ben ik niks vooruit, mocht het zadel zich niet verkopen dan blijft mijn derrière er immers gewoon lekker op rondrijden. 't Zit namelijk prima en 't eet geen brood (noch het zadel, noch m'n achterwerk).

Grtz

Dat ruilen was ook maar een geintje Sventje :Y
Overigens is mijn zadel waarschijnlijk net zo nieuw of wellicht nieuwer als dat van jou :}

Ik heb het nieuw gekocht en er slechts 2000 km mee gereden in 4 maanden :]

Maar natuurlijk heb ik wel interesse in jouw zadel, zoals je zegt het zal best beeldig staan op mijn Bandiet O-)

Lets keep in touch
Aad
 
Hey allemaal,

Vraagje. Natuurlijk ben ik lekker aan het rondcruisen met deze weersomstandigheden. M'n steppies komen steeds dichter bij de grond, vandaga of morgen gaan ze schuren *O*

maar... vorige week een regenbui en hopa, stormpie stond aan de kant met 2 gedoofde cilinders B| dat deed ie van de winter ook al wel eens en toen heb ik alle bougies eruit gehaald, boel laten drogen, alles vast gemaakt en ruim geweest met de WD40 spuitbus. Ik vraag me dus ook af of dit probleem wel iets te maken heeft met de bij iedere bandit slecht sluitende doppen op je motorblok. Iemand anders een idee? want de motorman wist me zo snel ook niets te vertellen...
Tips welkom! Dan kan ik met een gerust hard een klein regenbuitje tegemoet zien!


Ik zat gisteren in de veluwe tijdens mn vakantie ook nog in een hoosbui en toen liep de bandit ook maar op 2 cilinders. Moet wel zeggen dat mn motor echt overal vochtig was uiteraard... Af en toe liep die weer op vier cilinders en dan weer op twee. Het is blijkbaar geen all-weather motor 8-) Zal dan toch maar een mooi-weer motorrijder moeten blijven :+
 
Past zo'n Corbin- zadel ook op een 650N uit 2005???
Zo ja wat kost het?
groeten Djuro




Laat ik nou net een Corbin-zadel voor een Bandit te koop hebben.

Corbin-zadel voor Suzuki Bandit (600 en 1200)

't Is eentje voor het model vanaf 2000, ik geloof niet dat het op eerdere modellen past. 't Zit overigens heerlijk. Iets breder, veel langer op uit te houden. Ik doe echter te weinig kilometers naar m'n zin, vandaar dat ik 'm verkoop.

Plaatje van de 1200 met het Corbin-zadel:

(Afbeelding)
 
@Djuro: Geen idee of dat zadel ook op een 650N past. Ik twijfel er eerlijk gezegd aan. Bestaat dat zadel niet uit 2 aparte delen voor bestuurder en passagier? Op de site van Corbin staat de 650N alleszins niet vermeld.

Sventje
 
Hoihoi,

wie kan mij helpen aan een schetsplaat?
Een of andere EIKEL kon niet met zn poten van mn motor afblijven en heeft het voor elkaar gekregen om mn schetsplaat af te breken! #$%#*$ B|
full

Enig idee hoe duur die dingen zijn? Of heeft nog iemand eentje liggen?
Heb een bandit 600, bj '95.

Ik zoek tweedehands maar kan niks vinden. Ook op motozoom en louis gekeken maar ik zie ze niet staan voor mijn motor.

Tips zijn welkom!

grz,
Ankie
 
weer een "nieuwe" Bandit rijder erbij...

mijne is een omgebouwde B12 uit '97:

(Afbeelding)


Ziet er n mooie bandit uit, toevallig meer fotos? en wat is er buiten het volledige uitlaatsysteem, usd fork, twee ronde lampjes, voetsteunen en zadel zoal veranderd? ook andere kleur dan normaal zo blijkt, ah soite, just think its a nice bike, welcome!
 
Hoihoi,

wie kan mij helpen aan een schetsplaat?
Een of andere EIKEL kon niet met zn poten van mn motor afblijven en heeft het voor elkaar gekregen om mn schetsplaat af te breken! #$%#*$ B|
(Afbeelding)
Enig idee hoe duur die dingen zijn? Of heeft nog iemand eentje liggen?
Heb een bandit 600, bj '95.

Ik zoek tweedehands maar kan niks vinden. Ook op motozoom en louis gekeken maar ik zie ze niet staan voor mijn motor.

Tips zijn welkom!

grz,
Ankie

Tja er lopen malloten rond :r
Heb je al geprobeerd bij Cama, Maassluis?
 
Ziet er n mooie bandit uit, toevallig meer fotos? en wat is er buiten het volledige uitlaatsysteem, usd fork, twee ronde lampjes, voetsteunen en zadel zoal veranderd? ook andere kleur dan normaal zo blijkt, ah soite, just think its a nice bike, welcome!

Dit is er oa aan gebeurt :

- GSX-R upsidedown voorvork
- GSX-R achtervering (hierdoor kont 3 cm hoger)
- LSL Superbike stuur
- LSL steunen 4x
- Spiegler radiale koppeling + rempomp
- volledig Akrapovic systeem
- K&N filter + Dynojet stage 1
- 116 PK (achterwiel),130 PK (krukas)
- gemodificeerde koppeling
- Braking remschijven voor
- goodridge koppeling-& remleidingen
- andere buddyseat
- dubbele koplampen
- knippers achter geintergreerd in het achterlicht.
en inderdaard een ander kleurtje.

Komt ook nog een bugspoiler op/onder.

Ik heb trouwens nog een Dynojet stage 3 kit liggen,dus als er liefhebbers voor zijn,doe maar een bod.

hier nog wat fototjes :

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan