Het grote Bandit topic mark XII

Status
Niet open voor verdere reacties.
bokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbokbok


:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+

die mag je ook kopen... voor 1000 euro. maar dan zitten er nog wel wat extras bij he!
 
Laatst bewerkt:
zo... effe klein lijstje gemaakt. gaat vast nog wel meer bij komen...

mn ouders zullen niet blij zijn met mn beslissing denk ik(ze zijn er nu niet, krijgen het pas morgen ofzo te horen :P), maar ik weet het zeker dat ik de boel los wil verkopen.

eerst een lijstje met nog bruikbare onderdelen die ik eraf heb gehaald en die NIET verkocht worden:
- xenon
- koplamp behuizing + houders (houders waren wat gebogen, maar dat heb ik weer recht kunnen krijgen)
- begrensing
- knipperlichten

en dan het lijstje waar iedereen op wacht, en waar zeker nog wel meer dingen bij komen :P :
- middenbok (alvast gereserveerd voor immmmmmke)
- blok (gereserveerd voor ruftneuk)
- zijkappen + achterkapjes (gereserveerd voor vester)
- duo-handgrepen, zit wel wat valschade op
- voor & achtervelgen. voor zit wel wat valschade op van mn vorige val. achter zit band op waar +- 1000km mee is gereden
- remmen + remschijven (zullen voor een deel ook nog wel interessant zijn, zitten er nog geen 20k op :P en zoveel rem ik natuurlijk niet -_-)
- achterbrug (zal ook nog wel interessant zijn voor iemand???
- zadel
- tank, zit wel wat krasschade op en een deukje

meer weet ik effe niet, maar zal er vast wel zijn.
eigenlijk alles behalve de voorvork, voorspatbord, buddy slot(alleen wat gebogen) en wat krasschade hier en daar, is nog goed (voor zover ik kan zien)...




foto's van alles gaat uiterraard nog komen :P
plus vraagprijs enzow
moek ook effe hard over nadenken...



voor ik de boel uit elkaar sloop en verkoop wil ik denk ik wel eerst effe het kenteken hebben opgezegd...
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum maar lees al wel een jaartje allemaal verschillende berichten mee op MF.
Na vorig jaar mijn rijbewijs te hebben gehaald heb ik mij een Honda Cbr125 aangeschaft. Maar vanaf vandaag ben ik op papier eigenaar van een Suzuki Bandit Gsf650 Sa 2008. *O* Ik moet helaas nog 3 weken wachten op de motor omdat deze nog omgebouwd moet worden naar 25kw (helaas maar het is niet anders). Ik hoop regelmatig in dit topic te kunnen posten. Nog een vraagje aan alle mensen hier. Zijn er hier nog mensen die uit de buurt van Haarlem komen? (Misschien om een keer te kunnen rijden en verhalen uitwisselen)
Ik ben zelf student in Rotterdam en hoop regelmatig toch wat kilometers van Haarlem naar Rotterdam te maken. Als ik de motor voor de deur heb zal ik eens wat foto's posten.

Groetjes aan alle Bandit-rijders,
Martijn
 
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum maar lees al wel een jaartje allemaal verschillende berichten mee op MF.
Na vorig jaar mijn rijbewijs te hebben gehaald heb ik mij een Honda Cbr125 aangeschaft. Maar vanaf vandaag ben ik op papier eigenaar van een Suzuki Bandit Gsf650 Sa 2008. *O* Ik moet helaas nog 3 weken wachten op de motor omdat deze nog omgebouwd moet worden naar 25kw (helaas maar het is niet anders). Ik hoop regelmatig in dit topic te kunnen posten. Nog een vraagje aan alle mensen hier. Zijn er hier nog mensen die uit de buurt van Haarlem komen? (Misschien om een keer te kunnen rijden en verhalen uitwisselen)
Ik ben zelf student in Rotterdam en hoop regelmatig toch wat kilometers van Haarlem naar Rotterdam te maken. Als ik de motor voor de deur heb zal ik eens wat foto's posten.

Groetjes aan alle Bandit-rijders,
Martijn

welkom!! *O*

uit de buurt van haarlem..ja wel een beetje! ik kom uit de buurt van leiden (voorhout) maar als jij uit de buurt van haarlem (heemstede/hillegom) komt, dan is het in de buurt :+
als je uit de andere buurt van haarlem (spaarnwoude amsterdam) komt, dan is het niet in de buurt!

fotossss *O*


slapennnnn :z
 
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum maar lees al wel een jaartje allemaal verschillende berichten mee op MF.
Na vorig jaar mijn rijbewijs te hebben gehaald heb ik mij een Honda Cbr125 aangeschaft. Maar vanaf vandaag ben ik op papier eigenaar van een Suzuki Bandit Gsf650 Sa 2008. *O* Ik moet helaas nog 3 weken wachten op de motor omdat deze nog omgebouwd moet worden naar 25kw (helaas maar het is niet anders). Ik hoop regelmatig in dit topic te kunnen posten. Nog een vraagje aan alle mensen hier. Zijn er hier nog mensen die uit de buurt van Haarlem komen? (Misschien om een keer te kunnen rijden en verhalen uitwisselen)
Ik ben zelf student in Rotterdam en hoop regelmatig toch wat kilometers van Haarlem naar Rotterdam te maken. Als ik de motor voor de deur heb zal ik eens wat foto's posten.

Groetjes aan alle Bandit-rijders,
Martijn

Hoi Martijn,

gefeliciteerd met je bandit, en veel plezier toegewenst. Ik woon in westzaan, en dat is een klein halfuurtje van Haarlem, dus dat is best een keer te doen.

groeten, Rik
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum maar lees al wel een jaartje allemaal verschillende berichten mee op MF.
Na vorig jaar mijn rijbewijs te hebben gehaald heb ik mij een Honda Cbr125 aangeschaft. Maar vanaf vandaag ben ik op papier eigenaar van een Suzuki Bandit Gsf650 Sa 2008. *O* Ik moet helaas nog 3 weken wachten op de motor omdat deze nog omgebouwd moet worden naar 25kw (helaas maar het is niet anders). Ik hoop regelmatig in dit topic te kunnen posten. Nog een vraagje aan alle mensen hier. Zijn er hier nog mensen die uit de buurt van Haarlem komen? (Misschien om een keer te kunnen rijden en verhalen uitwisselen)
Ik ben zelf student in Rotterdam en hoop regelmatig toch wat kilometers van Haarlem naar Rotterdam te maken. Als ik de motor voor de deur heb zal ik eens wat foto's posten.

Groetjes aan alle Bandit-rijders,
Martijn
Welkom :W
 

welkom hier , gister nog even terug geweest naar de dealer in nijkerk , mijn B12 lekte wat hydrolische koppelingsolie , dus dat hebben ze even voor me opgelost kheb tenslotte garantie en ook meteen een nieuwe ketting erop ook garantiewerk , en hijs gister ff bij MWS motortechniek in almere op de testbank geweest om te kijken of het vermogen in de buurt ligt van wat hoort , zonder afstellen , zonder synchronisatie , alleen testen. resultaat 103,2nm ahw en 114,6pk ahw.
 
welkom!! *O*

uit de buurt van haarlem..ja wel een beetje! ik kom uit de buurt van leiden (voorhout) maar als jij uit de buurt van haarlem (heemstede/hillegom) komt, dan is het in de buurt :+
als je uit de andere buurt van haarlem (spaarnwoude amsterdam) komt, dan is het niet in de buurt!

fotossss *O*


slapennnnn :z

Ik woon in Bloemendaal dus dat is niet zo ver weg. Ik heb de motor gekocht bij Motoport Hillegom voor een mooi bedrag incl. ombouwen, afleverbeurt en terugbouwen naar volvermogen over een jaar. Ik werk trouwens in Hillegom, Texaco Bartenweg aan de N206 richting Vogelenzang. Alleen op de zondag om de 2 weken (student he :) ). Bandit rijders kunnen hier een gratis bakkie halen :P . Als ik de motor heb kunnen we wel eens een ritje maken!
 
vanochtend werdt ik op de a50 bij ravenstein voorbij gereden door een bandit ( donkere kleur ) was jij dat karazz ????
dit was rond 9 uur vanochtend ik toeteren en zwaaien maar reed gewoon door
feestje bij buttz was weer tegek ( op meerdere vlakken gna gna gna )
 
vanochtend werdt ik op de a50 bij ravenstein voorbij gereden door een bandit ( donkere kleur ) was jij dat karazz ????
dit was rond 9 uur vanochtend ik toeteren en zwaaien maar reed gewoon door
feestje bij buttz was weer tegek ( op meerdere vlakken gna gna gna )

ja was ik... geen toeter gehoord, maar ik had je wel herkend inderdaad...

wat rijd jij als een wijf / zondagsrijder (doorhalen wat niet van toepassing is) trouwens _O-
 
Ronald, ik ben wel geinteresseerd in je achterband, verder eigenlijk niks. tenzij je een afwijkende tandwielverhouding hebt, dan hoor ik het graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan