Het grote BBQ topic !!!

Sniper

MF veteraan
13 dec 2001
2.453
0
België / Bornem
Nu iederenn ondertussen toch weet dat dit een van de volgende evenementen worden, kunnen we deze ineens beter in een nieuw topic voorstellen. :)
Nu is de vraag : waar en wanneer ?
Voorstellen en ideetjes graag hier posten! :}
 
Nu iederenn ondertussen toch weet dat dit een van de volgende evenementen worden, kunnen we deze ineens beter in een nieuw topic voorstellen. :)
Nu is de vraag : waar en wanneer ?
Voorstellen en ideetjes graag hier posten! :}

De locatie hebben we al bij jou in de tuin.....
 
Effe brainstormen:
* Genoeg campings in de omgeving van Breda.
Maar denk dat ze geen horde motorrijders toelaten en hun cafe af willen staan.
* Iemand bekend met Scouting in die buurt? Die hebben meestal wel geschikte ruimte voor tenten en sanitaire voorzieningen.
 
We zouden zelfs een "gewone" natuurkemping kunne aandoen. Vaak zijn dit campings zonder alle poespas van een normale camping, maar staat er wel een toiletblok en is er de mogelijkheid te BBQ'en...

Natuurlijk is een "gewone" camping oook een optie, alleen of die een grote groep motorrijders toelaten is maar weer een tweede...(dat geld ook voor die natuurcampings)
 
Op zondag 24 maart 2002 15:02 schreef poohbeer het volgende:1500m².. plaats zat dus! })

Je MOET natuurlijk niet zeggen dat die reservatie voor 30 plekkies voor bikers is he :)

Maar sniper zei dus al: NIET IN ZIJN ACHTERTUIN, helaas
 
Martin, jij hebt toch een hele grote achtertuin???? :?

Yep, geheel Zuid-Limburg, de Eifel ÉN de Ardennen!

Plekken zat voor een BBQ iig. :}

Mijn "echte achtertuin" is NÚ nog +/_ 130 M2, als m'n aanbouw klaar is blijft daar nog een 110 m van over. Plaats zat dus! Alleen géén toestemming van de baas hè! '(
 
In het gat waar ik woon is een camping waar de lokale motorvereniging elk jaar een treffen heeft... Waarschijnlijk valt er ook wel te BBQ'en
 
Ik heb 't even met mezelf besproken, maar het mag wel bij mij in de tuin. Ook wel ruimte voor tentjes enzo.

Zijn je buren een beetje aardig of heb je geen buren (ivm berg herrie, kots in de tuin, smilies op wegdek en stank van rokende banden)?
Hoeveel mensen passen er in je tuin? En kunnen we de motoren ook ergens kwijt?
 
Op zondag 24 maart 2002 17:32 schreef zut het volgende:Hoeveel mensen passen er in je tuin? En kunnen we de motoren ook ergens kwijt?


Hangt er een beetje van af hoe diep we graven denk ik })
 
Ik heb 't even met mezelf besproken, maar het mag wel bij mij in de tuin. Ook wel ruimte voor tentjes enzo.

Helemaal goed en daarbij: In die omgeving ken je fantastisch rijden!!!

Gelijk reserveren hier :? ;)

En mochten het veel tenten worden. Vast wel een camping in de buurt
 
Die camping "Dijkje" lijkt me wel wat, ik ga over anderhalve week verhuizen naar Leersum en dat is dus maar een paar kilometer verderop. Kan ik na de BBQ helemaal volgevreten weer in m'n eigen bedje gaan liggen ipv in een tentje in een slaapzak ;) ( als die pont 's nachts vaart natuurlijk |( )
 
Een groots BBQ-feest ben ik helemaal voor.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
eh, kunnen we dat feest niet op de vrijdag voor de tt op een camping aldaar doen.
plek zat en alles bij de hand
wel regelen wie wat mee neemt.
ieder voor zich en een groot bbq feest van maken.
daags erop naar de tt (waar er toch al veel naartoe gaan)
 
Dan maken we twee groepen...

Groep TT
Groep Thuisblijvers

Ik ga nl niet naar TT en denk niet dat ik de enige ben die niet gaat, maar wel zin heb in een BBQ feesie
 
Terug
Bovenaan Onderaan