Het grote Benelli TNT topic

Ik blijf hier ook lurken hoor. :)

Mijn volgende bike wordt een TNT iig, maar ja centenkwestie he, moet het voorlopig nog doen met mijn sv'tje...

Maar goede topicstart en veel plezier met je TNT.

Hopen dat je snel deze ergens vindt:

full


Dan zijn de centjes heeeeeel goed besteed aan een TNT! :Y O-)
 
:o

Benelli topic *O*
Hoe bevalt de 899? 8-)

:Y *O* :Y *O* :Y

Het was ff een tijdje wachten (3 april besteld en uiteindelijk 5 mei gehaald) maar cker de moeite waard! :Y Werkelijk een heeeeerlijke motor, met een geweldig geluid en superrrr sturen!

Ps. Je eigen Tre heb je te koop staan zie ik, wat komt er voor terug? TNT-tje :Y ;)
 
Laatst bewerkt:
@ all: Thnx 4 de feli's met mn bike (en "eigen topic _O- ) en een goeiesmoggels! :W
 
Môgge hier, Piet(NT)eRRR - Ga je hier nu iedere morgen een mooi foto posten van een leuke meid met een TNT?
 
Zoiets bijvoorbeeld?

[http://www.benelli.nl/tnt.ht11.jpg (afbeelding)]

*D
kijk es! daar is maar weinig mis mee :+
In het blad MotorWereld staat overigens een test van jouw bike, maar dat wist je waarschijnlijk al? Ze zijn er in ieder geval erg lovend over!
 
kijk es! daar is maar weinig mis mee :+
In het blad MotorWereld staat overigens een test van jouw bike, maar dat wist je waarschijnlijk al? Ze zijn er in ieder geval erg lovend over!

Kga zo boodschappen halen en dan meteen kijken of ik dat blad kan vinden (=kopen) :Y
 
Gisterenmiddag + avond een ruime 200km op de teller erbij gezet en inmiddels zijn we alweer over de 400 :Y En het rijden wordt beter en beterrrrrrrrrr

Vanmorgen ff snel bij de motorzaak in de buurt naar binnen gelopen voor een witte "rim-striping" en bij thuiskomst direct aan het (schoonmaken vd wielen +) plakken geslagen, met hier een foto van het achterwiel:

full


Kvind het zelf lekker smoelen bij de witte hugger *D
 
Meteen van het zonnige weer gebruik gemaakt om wat ploatjes te schieten:

full
 
Hey Pieterrrrrrrrrrrrrrrr!

Mooi ding man :Y

BTW: als je hier door het dorp tuft (zoals een paar weken geleden) mag je best ff stoppen voor een bakkie hoor :P
 
Hey Pieterrrrrrrrrrrrrrrr!

Mooi ding man :Y

BTW: als je hier door het dorp tuft (zoals een paar weken geleden) mag je best ff stoppen voor een bakkie hoor :P

Heeeeee Rob! :W

Thnx man! Als weer eens in de buurt ben zalk ff bellen om te zien of je dr ben voor een (ge)bakkie en een praatje :Y
 
Vanmorgen samen met mn motormaatje (op zn GSXR750) een mooie 150km op de klok erbij gezet en via een omweggetje naar huis de teller voorbij de 500km gezet. Het gaat zoooooo gemakkelijk op deze bike, met name als je bochies aan het rijden bent *D

Onderstaande Brembo's doen het heeeeel erg goed en de bocht in kijken is letterlijk gaan! :]

full
 
Meteen van het mooie weer gebruik gemaakt om wat extra pic's te maken O-)

full
 
Mooi zijn ze zeker :9~

6teoo7.jpg


Maar ben er zelf niet heel erg over te spreken :o
Had verwacht dat ze veeel beter waren. Remdruk is erg goed, alleen de vertraging een stuk minder. Zou kunnen dat het ook aan mijn remblokken ligt. Als ze wat nat zijn remmen ze nog minder goed :X

Als ze versleten zijn maar een ander setje proberen.

Edit: Zie dat de TNT er wat ander klauwen op heeft zitten. Zou natuurlijk kunnen dat die wel een heel stuk beter remmen :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan