Het grote Benelli TNT topic

He Pieterrrr gefeliciteerd met je nieuwe bike ziet er goed uit hoor :9~
Zag je oude blade een paar weken geleden nog rijden :Y hier in het dorp .
Heeeeelveel plezier met je bike :]
 
Het is stil hier maar heb toch nog een dame met een tnt gevonden
full
 
Goeiesmiddags! :W

@ Sparkx & Rosco: Leuke ploatjes! :9~ :} :9~

@ Nilles: Blijf maar mooi pic's posten zolang je je mooie rooie TNT-tje nog hebt :Y :Y
(zal ik'm in de openingspost erbij zetten?)
 
Vandaag het weekend maar verlengd met een extra dagje vrij om de TNT weer helemaal spatzuiver schoon te maken.
Afgelopen vrijdag vertrokken richting Duitsland voor een weekendje in de omgeving van Waxweiler en rondrijden in de buurt van Bastogne. De trip op zich was een hele mooie, met geweldige stuurwegen maar qua weer zat het niet mee :N . Vrijdag vanaf Utrecht tot aan het hotel (300km verder) veel regen gehad. Zaterdag was gelukkig een droge dag en toen een heerlijke 220km op de teller erbij gezet en werkelijk genoten van mn TNT-tje :Y Wat stuurt dat ding fantastisch! Super bruikbaar koppel in de lage toeren en richting 5k een geweldige brom en duidelijk voelbaar een flinke hoeveelheid vrijkomende paardjes. :Y *D Zondag begon zonnig maar na een km of 20 kwam de regen en eigenlijk totaan Luik met het regenpak aan moeten rijden. Laatste stukje in Nederland was gelukkig weer droog maar zoals op de foto te zien is was de (vuil-)schade al compleet. Ondanks de regen toch een heerlijk weekend achter de rug met bijna 1000 km op de klok van de TNT erbij. Gisteren bij thuiskomst stond de teller op 1502 en woensdag gaattie voor zn check-up waarna het gas langzaam maar zeker steeds verder op mag! :Y :Y :Y :Y

full
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen tegen 10 uur de wasspullen te voorschijn gehaald en flink aan het boenen geslagen. De kleine kuipdelen gedemonteerd zodat ik overal goed bij kon om alle TROEP weg te krijgen:

full
 
Flink aan het boenen geweest en na 3 uur doorwerken een glimmend eindresultaat:

full
 
Al met al dus een lekker weekend sturen gehad met een vieze TNT bij thuiskomst:

full


:X B| :X B| :X
 
En een lekker ochtendje boenen en schrobben (met daarna een stukje rijden) als toetje:

full


*O* *D *O* *D *O*
 
staat er strak bij, man! Krijg er ook al zin van om te gaan poetsen - jammer dat die van mijn nog steeds schoon is :)
 
Goeiesmoggels! :W

OP aangepast: Foto van :9~ Nilles's bike + eigen foto's ge-update *D

Mijn-TNT-090518-08K.jpg
 
Laatst bewerkt:
Een paar ploatjes van afgelopen zaterdag tijdens het rondritje:

2009-Waxweiler-01K.jpg


2009-Waxweiler-02K.jpg


2009-Waxweiler-03K.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan