ThePussyDestroyer
Die hard MF'er
- 18 jun 2011
- 749
- 588
Kijk, hier heb ik wat aan, bedankt!
Als je toch je ervaringen aan het delen bent, kun je dan ook aangeven wat er precies aan verbeterd is door de vorige eigenaar?
Hotstart probleem, is dat verholpen door een andere mapping in ECU te laden? Of moeten er meer (duurder) aanpassingen worden gedaan?
Dat de motor afslaat zodra de fans aanslaan vind ik ook nogal raar, ik rij regelmatig korte stukken, dus de kans op oververhitting is dan aanwezig. Vind ik nog een beetje twijfelachtig.
Voor de rest heeft je beschrijving me wel enthousiast gemaakt.
Heb nu ook een 4 cilinder (GSX-R 1000 Yoshimura) maar ik wil eens wat meer recht op zitten en iets wat niet te tam is.
Tweecilinders zijn niet mijn ding, dus deze driecilinder spreekt me we aan.
Twijfel twijfel... ;-)
Met dit weer +/- 20 graden en sportief/normaal/langzaam rijden blijft mijn motor tussen de 70 en 80 graden.
Bang voor oververhitting ben ik niet, 9 van de 10 x slaan de fans gewoon aan en dan is de motor nog maar +/- 90 graden.
Daarnaast mijd ik drukke steden en met 30+ graden rij ik amper
Zal vanavond eens kijken op de facturen wat er precies is aan gedaan qua kinder ziektes.
Ik was hier voor ook redelijk sceptisch over Italiaanse motoren, berucht mbt betrouwbaarheid dit dat.
Echter voelt dit blok en de versnellingsbak zo solide dat ik daar van terug kom. (heb geen aandelen in Benelli)
Heb hier voor altijd supersports gehad en stapte van een Fireblade over naar mijn eerste naked, een TNT.
Als ik eerder had geweten dat een naked zon hoog fun gehalte had, dan was ik veel eerder over gestapt.