Het grote Bimota topic

Je CAPS-lock stond nog aan ;)

'HET GROTE BIMOTA FORUM' > 'Het grote Bimota forum'
 
aangezien de bimotaclub overleden is moet ik het maar doen...vragen opmerkingen goede links alles kan hier!!!
Hier in Thailand staat een Bimota SB8R te koop voor ca. € 9000,- (en dan te bedenken dat hier 80% "bpm" is en 7% btw!) Ontzettend mooie fiets, ik ben alleen bang dat het onderhoud hier een heel groot probleem gaat worden hier.

1218972629.jpg
 
hey tai-mike

mooie uitvoering...in deze kleurstelling ken ik hem niet..heeft een beetje weg van de corse uitvoering.
9000 euro is niet veel..en heb je wel een erg exclusieve motor en ja qua onderhoud het blijft toch voornamelijk suzuki.

Toch bedankt voor je mooie bijdrage.
(als ik het goed begrijp woon je in thailand of ben je op reis ofzo??)
 
Geen vragen, geen tips.....

Alleen een DB7, :} :} :} :}
Wat een schoonheid!!!!!!!!!!!!

Die wil ik!!!!!!!!!!

BIMOTA_db7_2008_1.jpg

bimota_db7_01.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het blijft mijn favo Bimota die SB8R. Niet het meest revolutionaire ontwerp, maar wow! wat een fiets. En dan voornamelijk de editie in de ongespoten carbon kappen!
 
hey thai-mike

mooie uitvoering...in deze kleurstelling ken ik hem niet..heeft een beetje weg van de corse uitvoering. 9000 euro is niet veel..en heb je wel een erg exclusieve motor en ja qua onderhoud het blijft toch voornamelijk suzuki.

Toch bedankt voor je mooie bijdrage. (als ik het goed begrijp woon je in thailand of ben je op reis ofzo??)

Yes ik woon in Thailand en zo'n SB8R is hier echt een unieke verschijning :}, qua onderhoud dacht ik even -> Italiaans, een maat van me heeft een MV Agusta F4 en die is hier dus niet te onderhouden vandaar. Suzuki lijkt me al wat beter te doen het gerucht gaat dat dit jaar Suzuki met "big-bikes" (alles boven de 200cc hiero) naar Thailand komt. Heb je misschien een linkje met specs van de SB8R voor me?
 
yep uiterraard heb ik die voor jouw:
http://www.bimota-enthusiasts.com/ hier klik je op models/revieuws en ga je naar de nineties toe dan onderin vind je de sb8r in het rood wit (kleuren kunnen verschillen verder is alles hetzelfde behalve het gewicht kan een paar gram schelen de R versie heeft namelijk een carbon kontje en de rood/witte heeft hier een stuk staal zitten wat het sub-frame verstevigd).

en nog een lekker uitgebreide:
http://www.carolenash.com/insidebikes/bike-reviews/bimota/sb8-r/

ik denk dat je snel genoeg overtuigd bent..als je hem eenmaal hebt wil je nooit meer anders!!
 
Waar blijft de heer A. Gobert, of is ie ff afwezig?? Een van de weinige, zoniet dé Bimotist van dit forum en Nederland.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Bimota fans

Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een echte sb8R. Particulier gekocht met iets meer dan 10.000km op de teller. Fantastisch om te zien alleen toen ik m naar huis moest rijden vroeg ik me af hoe ik heelhuids thuis zou komen. Ik had geen proefrit gemaakt maar de bim zo gekocht. De zithouding is nogal extreem. De hoogte van de motor euh... hoger dan mn gixxer. Na een paar km met een lege tank langs de snelweg. Geen benzine. Gestopt. Rook onder de motor vandaan, bleek ik met mn voet op de rem te hebben gereden. Rem, kokend heet, blokken helemaal versleten (moet ik nog laten vervangen). Slecht één motorrijder die stopte om te vragen wat er aan de hand was (de rest reed dapper door). Alsnog mijn dank voor de stoere motorrijden op zijn nieuwe gsxr1000 (met wit motorpak)

Afijn sindsdien staat de motor stil (weinig tijd) maar het blijft een geweldig apparaat om naar te kijken. De kleurstelling en gebruikte materialen... Ik had ook een nieuwere r1 kunnen kopen of wat dan ook maar volgens mij kunnen die qua vormgeving niet tippen aan de bim. Oh ja, het rijden viel me 100% mee. Met mn gixxer moest ik na 100 km ff uitrusten vanwege pijn in mn rug. Met de Bim ben ik in een keer vanuit Drente in een x naar huis gereden (ok op de tankbeurt na dan).

Ik zou graag ik contact komen met andere Bimota rijders. Ben geen circuit virtuoos (ook niet een beetje) maar ik heb een Bim, ben dr trots op en wil best met meerdere Bim rijders een stukje rijden.

jajaja fotoos, ik ga het binnenkort proberen.

Groet allemaal
reacties kunnen naar speedtoys apeding en dan het bekende hete post aanhangsel
 
Zag hem al staan op marktplaats speurders mobile.de etc
Ziet er netjes uit... Achterspatbord moet er nog wel even op he *D
Je hebt meer kans om hem te verkopen op bimota-forum.co.uk
Ben ik mijn bb1 ook kwijtgeraakt voor een goede prijs.
 
Deze heb ik net gekocht en dus zeker niet te koop. Met slechts 4500km kan ie nog wel ff mee :+

Enne, achterspatbord? Volgens mij zit alles er gewoon op (en van carbon :9~ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan