Het grote BMW K1200R / K1200S topic deel #2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alsjeblieft
full
.


:+
 
heey allemaal
ik ben nieuw op dit forum maar volg jullie al een tijdje en heb veel info tot me genomen vanuit het eerste deel

na mijn motoren tot nu toe (k100rs, k1100rs, k1200rs, r1100rt, r1150rt) heb ik nu een k1200s besteld. Ik verwacht 'm deze maand, dus :9~ !

het wordt een blauw-witte met hvv, alarm, esa, boordcomputer, remus powercone.

hoewel het geen lekker rijweer is kan ik bijna niet wachten tot ie er is....
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!

Wat dat slot betreft. Aangezien er geen boord gereedschap onder de buddyzit, maar daar wel ruimte voor is, kan je daar toch een slot(je) kwijt.

Ik heb wel op langere tripjes (buitenland) wat gereedschap en een banden reparatie setje bij mij. Maar deze spullen zitten dan in de koffer.

:]
 
heey allemaal
ik ben nieuw op dit forum maar volg jullie al een tijdje en heb veel info tot me genomen vanuit het eerste deel

na mijn motoren tot nu toe (k100rs, k1100rs, k1200rs, r1100rt, r1150rt) heb ik nu een k1200s besteld. Ik verwacht 'm deze maand, dus :9~ !

het wordt een blauw-witte met hvv, alarm, esa, boordcomputer, remus powercone.

hoewel het geen lekker rijweer is kan ik bijna niet wachten tot ie er is....


Proficiat, en welkom bij de club! 8-)

Nu maar vlug zorgen dat het mooi weer word, en dat je motor geleverd word! *O*

mooi he, zo'n blauw/witte :9~ :P




Wat het slotje betreft, misschien kun je een beugeltje klemmen aan je beugel an de kofferset, is dat geen optie :?

:)
 
Blijft vreemd dat een motorfiets van dit kaliber totaal geen ruimte heeft voor wat dan ook.

Inderdaad is er misschien wat te verzinnen op de koffersteun!

:]
 
heey allemaal
ik ben nieuw op dit forum maar volg jullie al een tijdje en heb veel info tot me genomen vanuit het eerste deel

na mijn motoren tot nu toe (k100rs, k1100rs, k1200rs, r1100rt, r1150rt) heb ik nu een k1200s besteld. Ik verwacht 'm deze maand, dus :9~ !

het wordt een blauw-witte met hvv, alarm, esa, boordcomputer, remus powercone.

hoewel het geen lekker rijweer is kan ik bijna niet wachten tot ie er is....

Gefeliciteerd !!!
Blij dat er weer es een blauw witte bijkomtal die rondzoemende bijen... :-)

Wat dat weer betreft denk ik dat er veel mensen staan te trappelen.... Heb zelf op 10 April een lang weekend luxemburg in de planning staan !
Dus laat maar komen die zomer......

ZXR
 
*O* 9 JULI 2006 GEWELDIGE K1200 DAG *O*

Ik had op het K1200sportforum aangegeven dat ik graag een K1200S/R meeting wil organiseren. Omdat de meeste K1200S/R bezitters hier zitten wil ik het hier ook onder de aandacht brengen.

Wat is de bedoeling:

9 Juli 2006 moet een dag worden om nooit meer te vergeten. ( eerder lukte helaas niet.)

Samen met Gerjo de Jong, van De Jong Alphen BV en Math Koevoet, van Simako, organiseren wij een geweldige dag voor K1200S/R/GT rijders. ( Met medewerking van 'Raceteam Simako' ,het 'Dealerraceteam' olv Nico Bakker en BMW Ned. )

Wij hebben als doelstelling een geweldige dag te organiseren.
Het programma moet er ongeveer als volgt uit gaan zien:

Ontvangst met koffie en cake bij Gerjo de Jong in Alphen a/d Rijn. Hier verzorgt Gerjo een spetterende presentatie over de techniek van de K1200.
Gerjo is helemaal los op de techniek van deze motorfiets en zal dan ook graag al jullie vragen beantwoorden.

Vervolgens kan ik, als daar interesse voor is, wat rij-technische vragen beantwoorden en mogelijk wat tips geven.

Daarna gaan we een route rijden die wij voor jullie op papier hebben staan en het is zelfs mogelijk deze te downloaden voor GPS gebruikers.

De route zal binnendoor naar Simako in Elst leiden alwaar Math ons opwacht met een bakkie soep of koffie.

Dit is nog globaal. Wij hebben nu al de toezegging dat het raceteam Simako en het dealerteam met Jeroen Oudeman olv Nico Bakker ook van de partij zijn.

Wij zijn nog bezig om een lijst met K1200 eigenaren te bemachtigen. Hierdoor zouden we een landelijke mailing kunnen versturen waardoor we nog meer K1200 rijders kunnen benaderen.
Kunnen jullie je voorstellen hoe dat er uit kan gaan zien?

Deze dag moet GIGA spetteren. En over spetteren gesproken, ik heb al een balletje opgegooid voor een BBQ met live muziek aan het eind van de dag.
Ik heb daar nog geen antwoord over gekregen maar ik hoop dat het balletje in de BBQ eindigt.

Jullie zullen wel begrijpen dat wij hier wel kosten gaan maken en zijn dus ook bezig om te kijken hoe we hier mee om kunnen gaan. Ik denk dat we jullie een bijdrage moeten vragen om het leuk te kunnen houden. Maar zoals jullie zien zijn we druk bezig om de dag helemaal top te maken. Zodra ik meer weet laat ik het jullie weten.

Als je geinteresseerd bent dan kan je je opgeven bij; BMW de Jong, Simako of bij mijn. Het adres van de BMW dealers lijkt mij niet zo'n probleem en mijn adres is betermotorrijden@hotmail.com

:]
 
Daarom krijg je de route op papier, kan je zelf bepalen wat je doet.

:]
 
@mate, opgenomen in de OP.
Misschien gemakkelijk(er) voor jou dat ge-interesseerden vermeld worden in de OP?

:)


@GLK, wijzigingen doorgevoerd in OP
 
Laatst bewerkt:
Effen updaten mijn K1200S:

Topspeed KS Blauw/Wit, Morfa Special, ESA,BC,HVV,GPS,Xenon,Blauwe velgen,tanktas.

Xenon besteld volgende week inbouwen, ben nog opzoek naar BMW kofferset

Groetjes Topspeed :]
 
heey allemaal
ik ben nieuw op dit forum maar volg jullie al een tijdje en heb veel info tot me genomen vanuit het eerste deel

na mijn motoren tot nu toe (k100rs, k1100rs, k1200rs, r1100rt, r1150rt) heb ik nu een k1200s besteld. Ik verwacht 'm deze maand, dus :9~ !

het wordt een blauw-witte met hvv, alarm, esa, boordcomputer, remus powercone.

hoewel het geen lekker rijweer is kan ik bijna niet wachten tot ie er is....
Gefeliciteerd *O* . Ik ben benieuwd naar die Remus :P .
En dat gevoel ken ik. Ik heb 'm 1 week geleden opgehaald, ondanks de slechte voorspellingen. Maar ik kon niet meer wachten.


*O* 9 JULI 2006 GEWELDIGE K1200 DAG *O*

Ik had op het K1200sportforum aangegeven dat ik graag een K1200S/R meeting wil organiseren. Omdat de meeste K1200S/R bezitters hier zitten wil ik het hier ook onder de aandacht brengen.

Wat is de bedoeling:

9 Juli 2006 moet een dag worden om nooit meer te vergeten. ( eerder lukte helaas niet.)

Samen met Gerjo de Jong, van De Jong Alphen BV en Math Koevoet, van Simako, organiseren wij een geweldige dag voor K1200S/R/GT rijders. ( Met medewerking van 'Raceteam Simako' ,het 'Dealerraceteam' olv Nico Bakker en BMW Ned. )

Wij hebben als doelstelling een geweldige dag te organiseren.
Het programma moet er ongeveer als volgt uit gaan zien:

Ontvangst met koffie en cake bij Gerjo de Jong in Alphen a/d Rijn. Hier verzorgt Gerjo een spetterende presentatie over de techniek van de K1200.
Gerjo is helemaal los op de techniek van deze motorfiets en zal dan ook graag al jullie vragen beantwoorden.

Vervolgens kan ik, als daar interesse voor is, wat rij-technische vragen beantwoorden en mogelijk wat tips geven.

Daarna gaan we een route rijden die wij voor jullie op papier hebben staan en het is zelfs mogelijk deze te downloaden voor GPS gebruikers.

De route zal binnendoor naar Simako in Elst leiden alwaar Math ons opwacht met een bakkie soep of koffie.

Dit is nog globaal. Wij hebben nu al de toezegging dat het raceteam Simako en het dealerteam met Jeroen Oudeman olv Nico Bakker ook van de partij zijn.

Wij zijn nog bezig om een lijst met K1200 eigenaren te bemachtigen. Hierdoor zouden we een landelijke mailing kunnen versturen waardoor we nog meer K1200 rijders kunnen benaderen.
Kunnen jullie je voorstellen hoe dat er uit kan gaan zien?

Deze dag moet GIGA spetteren. En over spetteren gesproken, ik heb al een balletje opgegooid voor een BBQ met live muziek aan het eind van de dag.
Ik heb daar nog geen antwoord over gekregen maar ik hoop dat het balletje in de BBQ eindigt.

Jullie zullen wel begrijpen dat wij hier wel kosten gaan maken en zijn dus ook bezig om te kijken hoe we hier mee om kunnen gaan. Ik denk dat we jullie een bijdrage moeten vragen om het leuk te kunnen houden. Maar zoals jullie zien zijn we druk bezig om de dag helemaal top te maken. Zodra ik meer weet laat ik het jullie weten.

Als je geinteresseerd bent dan kan je je opgeven bij; BMW de Jong, Simako of bij mijn. Het adres van de BMW dealers lijkt mij niet zo'n probleem en mijn adres is betermotorrijden@hotmail.com

:]
Jank, jank, jank ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(







































Ik kan 9 juli niet '( .
 
Herr Flick,

Bedankt dat je het in het OP hebt gezet. Ik heb inmiddels de eerste aanmeldingen binnen. Ik zal een aantal keren de tussen stand doorgeven, ook de aanmeldingen die elders binnen komen.

Texan,

Balen dat je er niet bij kan zijn!! 7 landen tour is wel een leuk alternatief!

Edje,

BBQ met life muziek en een beetje slap ouwe#*en is ook erg aantrekkelijk! O-) })


:]
 
Herr Flick,

Bedankt dat je het in het OP hebt gezet. Ik heb inmiddels de eerste aanmeldingen binnen. Ik zal een aantal keren de tussen stand doorgeven, ook de aanmeldingen die elders binnen komen.

:]

Je hoeft je niet te bedanken, daar is de OP juist voor, het is niet "mijn" OP, maar de onze.Als er iets meer in moet komen staan dan moet je het gewoon even melden.


Misschien dat ik ook nog kom, normaal ben ik niet zo'n meeter,maar als jullie zo groot uitpakken, dan kan ik eigenlijk moeilijk nee zeggen.

8-)

Watte?
Komen er ouwe hoeren?
8-)

Hmm.. dan blijf ik toch maar weg... :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan