Het grote BMW K1600 topic deel 2

Weet iemand toevallig het verschil in mm's/cm's tussen de Nav. 5 en 6. Bedoel dan het venster waar je doorheen kijkt?
Of de totale breedte van de 5 en 6, alvast bedankt.
 
Weet iemand toevallig het verschil in mm's/cm's tussen de Nav. 5 en 6. Bedoel dan het venster waar je doorheen kijkt?
Of de totale breedte van de 5 en 6, alvast bedankt.
Volgens mij is 5 en 6 een evengroot scherm echter bij de 6 is het wat meer naar rechts gepositioneerd.
 
Naar gekeken voor mij navi maar uiteindelijk voor een mount van bike p&r gekozen - duur maar mooi en eigenlijk alleen voor navi mount (voor mij tomtom). Ik heb wel geïnteresseerd in dat stuk wat in het stuur moet. Als daar gewoon een ram kogel in gedraaid kan worden..

Ben ook weer bezig geweest met mn website. best ingewikkelde shit eigenlijk maar leuk om te doen
 
Bedoel niet het scherm zelf, maar dat kijkvenster "voor" de navigatie. Dat kunststof gedeelte..
Er zijn 3 verschillende kunstof "frontjes" te koop bij bmw. Die voor de navigator 4 is met het kleinste gat, de 5 heeft een eigen en bij de 6 zit het "gat" iets meer naar rechts. Dus 5 en 6 verschillen alleen iets door de gewijzigde positie van het scherm waar je op kijkt. Met het frontje van de 5 zie je bij de nav6 een zwarte balk in beeld en verdwijnt er rechts een klein stukje scherm.
 
Als daar gewoon een ram kogel in gedraaid kan worden..

Ben ook weer bezig geweest met mn website. best ingewikkelde shit eigenlijk maar leuk om te doen

Daar zat ik ook naar te kijken, kogel erop en klaar. Niet zo'n vuurtoren als wat Wunderlicht nu biedt.

En je bent er maar druk mee niet... wel leuk.
 
Er zijn 3 verschillende kunstof "frontjes" te koop bij bmw. Die voor de navigator 4 is met het kleinste gat, de 5 heeft een eigen en bij de 6 zit het "gat" iets meer naar rechts. Dus 5 en 6 verschillen alleen iets door de gewijzigde positie van het scherm waar je op kijkt. Met het frontje van de 5 zie je bij de nav6 een zwarte balk in beeld en verdwijnt er rechts een klein stukje scherm.

Dan zal ik die voor de V hebben, thanks.
 
1585666536162.png
 
Kan deze terugroepactie niet terugvinden op mijn kenteken bij de RDW, de vorige mbt versnellingsbak wel... Betreft bouwjaar 2017 (modeljaar 2018).
 
Kan deze terugroepactie niet terugvinden op mijn kenteken bij de RDW, de vorige mbt versnellingsbak wel... Betreft bouwjaar 2017 (modeljaar 2018).
Kan nog komen, het duurde ook een poosje voordat die versnellingsbak-terugroep bij RDW zichtbaar was, ongeveer (bij mijn kenteken) tot het moment dat ik het schrijven van BMW ontving.
 
Hoe/waar zoek je dan - ik krijg alleen deze twee en die waren al bekend

Bekijk bijlage 1480490
Precies daar, of gewoon in het kenteken register. Maar terugroepacties staan daar pas als de importeur ze gemeld heeft (oftewel: in gang gezet). Nog even afwachten dus voordat we weten of er aan onze cardannen geklust moet worden. In principe krijg je gewoon een brief als je zo’n beetje aan de beurt bent: dat doet BMW best goed.
 
Binnenkort eens even binnenlopen met de motor aan de hand bij de dealer...
Na deze "winter" nu een scherm met een wax-achtige/gesmolten laagje, niet fraai. En de HVV rechts is voluit niet vast te houden, en links is ie lauw (gevoelsmatig met de handschoenen). Toch eens nader bekijken...
 
Mijne motor K1600 GT van 2016 heeft 36000 km gelopen, en die heb ik vanmiddag stuk gereden, zeer waarschijnlijk Koppakking stuk, de motor begon enorm te rokken.
Komt dit vaker voor en hoe kan ik dit het beste laten repareren. Wat zijn hiervoor ongeveer de kosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan