Wat dacht je van de S 1000 XR? 165 PKwelk 4cilinder blok? De k1300 wordt al 5 jaar niet meer geproduceerd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat dacht je van de S 1000 XR? 165 PKwelk 4cilinder blok? De k1300 wordt al 5 jaar niet meer geproduceerd.
Wat dacht je van de S 1000 XR? 165 PK
welk 4cilinder blok? De k1300 wordt al 5 jaar niet meer geproduceerd.
Het 4 cilinder blok van de S1000 XR zou wel kunnen, beetje aanpassen om meer koppel en vermogen al bij lagere toeren te geven. Ducati doet dat ook met z'n V4 blok nu. En wat extra balansassen om de trillingen eruit te krijgen!welk 4cilinder blok? De k1300 wordt al 5 jaar niet meer geproduceerd.
Ben wel benieuwd naar de kosten, en hoe je ervaring daarmee zijnJa ik heb mijzelf erin verdiept en veel recensies gelezen in de diverse forum's over de wereld. De ervaringen zijn zeer positief en opmerkingen zoals" zo had BMW de K1600 moeten afleveren". Ik heb deze jongens al een tijdje op het oog maar voorheen moest je voor stage 1 je ecu unit opsturen naar de VS en dat zag ik niet zitten. Op dit moment kan je met een Tool dit zelf doen en tegelijk ook stage 2 hiermee overzetten. Deze tuner doet veel merken maar zijn core business is BMW. Ik wacht nog op de kortingsactie die vaak tegen het einde van het jaar komt, want dit scheelt niet alleen op de aankoopprijs maar ook de invoerkosten. Ik ga deze tuning dus binnenkort aanschaffen.
Heb je hier al ruim een maand niet meer gezien....?GVD - Ik heb de meet kennelijk gemist... Dat @shades werkt dus kennelijk niet anders had ik wel een melding gezien denk ik ?
Fotos op de Lekdijk door Freakrunner gemaakt zo te zien?
Kasteel de Haar zie ik van uit mijn woning (als je op het dak staat)
Beetje druk ook met andere dingen - ik rijd ook weer boxer.... Echt een heel mooi ding.
Ik baal wel want had er graag bij willen zijn
Ja - boxer er naast... eentje die van de weg af mag
Maar de 1600 gaat niet weg hoor....
Kudt, jammer fck
Bandenvraag:
Bijna 10 jaar Metzeler roadtec 08 gereden. Gemiddeld zowel voor als achter zo'n 10k. Laatste keer een Metzler roadtec 01 voor gemonteerd en wat blijkt:
na 7.000 km gewoon op (<1,6 mm)
Vergelijkbare ervaring?
Begin volgend jaar komt er een nieuwe Bridgestone (BT32) die ook geschikt zou zijn, lijkt mij een serieuze optie. Op mijn pekelfiets (k75rt) zitten bridgestones en die gaan allebei meer dan 15.000 km mee. OK, compleet andere motor, maar toch.
Peter
haahhahah ok de overstap gemaakt van K1600 naar R ...???GVD - Ik heb de meet kennelijk gemist... Dat @shades werkt dus kennelijk niet anders had ik wel een melding gezien denk ik ?
Fotos op de Lekdijk door Freakrunner gemaakt zo te zien?
Kasteel de Haar zie ik van uit mijn woning (als je op het dak staat)
Beetje druk ook met andere dingen - ik rijd ook weer boxer.... Echt een heel mooi ding.
Nope, abonnementsgeld uit Leeuwarden is al die tijd hetzelfde gebleven......Reed je misschien ook harder op de 01?
haahhahah ok de overstap gemaakt van K1600 naar R ...???
Nog niet vast, beetje afhankelijk van het weer/vooruitzichten ed.staat er wat op de planning - vast bedoel ik?
Mooie bak, jammer dat het een koekblik is ;-)
Bandenvraag:
Bijna 10 jaar Metzeler roadtec 08 gereden. Gemiddeld zowel voor als achter zo'n 10k. Laatste keer een Metzler roadtec 01 voor gemonteerd en wat blijkt:
na 7.000 km gewoon op (<1,6 mm)
Vergelijkbare ervaring?
Begin volgend jaar komt er een nieuwe Bridgestone (BT32) die ook geschikt zou zijn, lijkt mij een serieuze optie. Op mijn pekelfiets (k75rt) zitten bridgestones en die gaan allebei meer dan 15.000 km mee. OK, compleet andere motor, maar toch.
Peter
Onze motorfiets is wel een stevige en uit de kluiten gewassen motor, en daarbij ook nog eens comfortabel, snel en krachtig (koppel).Ik heb de Dunlops - 13000km - Voor moet er nu wel echt af - achter kan nog wel even mee. Die is nog lang niet aan zijn eind..
Maar een 1600 is gewoon een zware fiets die wat meer van de banden vergt..