Het grote BMW K1600 topic deel 2

Klopt - was ook een keer gemeld op het forum en had er toen een bookmark van gemaakt. Vrijdag eens me zitten spelen - werkt leuk. Ik denk dat ik voor deze site nog wel zo willen betalen. Tientje per jaar. MRA is a) veel te duur en b) too much onzin er om heen.. Mocht het vorige jaar proberen tijdens een proefabonnement of zo.. Was er na een uur helemaal klaar mee..
MRA heeft mij ook niet kunnen bekoren en heb er niets voor over.
Ik vind het niet gebruiksvriendelijk, en dat kan natuurlijk best aan mij liggen, maar zo voelt het wel.
Zoals je zegt (schrijft) zou ik ook wel willen betalen voor Kurviger, dit spreekt meer voor zich.
 
MRA heeft mij ook niet kunnen bekoren en heb er niets voor over.
Ik vind het niet gebruiksvriendelijk, en dat kan natuurlijk best aan mij liggen, maar zo voelt het wel.
Zoals je zegt (schrijft) zou ik ook wel willen betalen voor Kurviger, dit spreekt meer voor zich.
beetje zoals TomTom en Garmin, de één haat het en de ander loopt ermee weg?
 
en dan nog verkeerd rijden ? lol

Verkeerd rijden..? nah... gewoon eigenwijs borden negeren en/of blind vertrouwen op de verkeersinfo die tomtom aanlevert.. Dan kan je verwachten dat je een keer niet verder kan.. Verkeerd rijden doe je alleen maar als je de weg niet kent en geen navigatie hebt. Tijdens toeren rij je nooit verkeerd. Hooguit anders - "happy little accidents" zou Bob zeggen. Navigatie is meer een hulpmiddel om niet iedere keer hetzelfde rondje te rijden ;-)

Ik rij ook met MRA op een oude telefoon en een Zumo XT ernaast, werkt prima omdat soms omleidingen anders worden doorgegeven, dan heb ik wat te kiezen... :P

Precies
:-)
 
Ik kon vandaag weer rijden..
Paar foto's in een ander topic geplaatst:
Weer een stukje betuwe... erg fijn gebied - niet te druk. Allen dijk tussen Culemborg tot aan A27 (tot waar je echt niet meer verder kan, omdat het is afgesloten vanwegen werkzaamheden). Toen ik bij Gorkum de A27 op dok werd ik nog in gehaald door de een mooie zwarte (of heel donkerblauw) k1600 - modelletje 2017+ zo te zien... Nummerplaat met 97
Screenshot from 2021-05-13 16-47-32.png
 
Ik kon vandaag weer rijden..
Paar foto's in een ander topic geplaatst:
Weer een stukje betuwe... erg fijn gebied - niet te druk. Allen dijk tussen Culemborg tot aan A27 (tot waar je echt niet meer verder kan, omdat het is afgesloten vanwegen werkzaamheden). Toen ik bij Gorkum de A27 op dok werd ik nog in gehaald door de een mooie zwarte (of heel donkerblauw) k1600 - modelletje 2017+ zo te zien... Nummerplaat met 97
Bekijk bijlage 1631638
Is bijna mijn trainingsrondje ;-)
Dijk bij Hagestein en Vianen is weer gereed en verbreed! Mooi stukje fluweel voor wielrenners en motorrijders.
Rijdt dit rondje meestal over de Diefdijk, richting de Waal en dan naar Beesd. En dan richting Tiel enz. weer naar huis.
Is een mooi rondje, zeker als je bij Giessenburg een heerlijk ijsje kunt halen! Eén van de beste ijssalons van ZH.
 
Nee joh, die rijden allemaal met die tropische hitte ;-)

Paar jaar geleden toen het ook zo achterlijk heet was deze gekocht (maar dan als losse broek en shirt anders is plassen onderweg een beetje lastig). Met leren pak in 35gr plus dat thermische ondergoed was werkelijk zeer goed te doen. Maar goed - van rijden komt niet zoveel op het moment. Gisteren nog een heel klein rondje gereden, maar die daar voor is alweer van half mei (staat op mijn website geloof ik). Ik zou over een week een weekje naar Evian gaan met een maat, maar ik ben niet mentaal en fysiek niet fit genoeg - ik vind het niet verantwoord op dit moment. Daarom besloten om met de auto (ik hoef zelf niet eens te rijden) te gaan en te gaan wandelen.
 
Paar jaar geleden toen het ook zo achterlijk heet was deze gekocht (maar dan als losse broek en shirt anders is plassen onderweg een beetje lastig). Met leren pak in 35gr plus dat thermische ondergoed was werkelijk zeer goed te doen. Maar goed - van rijden komt niet zoveel op het moment. Gisteren nog een heel klein rondje gereden, maar die daar voor is alweer van half mei (staat op mijn website geloof ik). Ik zou over een week een weekje naar Evian gaan met een maat, maar ik ben niet mentaal en fysiek niet fit genoeg - ik vind het niet verantwoord op dit moment. Daarom besloten om met de auto (ik hoef zelf niet eens te rijden) te gaan en te gaan wandelen.
NK wielrennen Col du Vam is ook leuk
 

Bijlagen

  • IMG-20210619-WA0008.jpeg
    IMG-20210619-WA0008.jpeg
    163 KB · Weergaven: 28
  • IMG-20210619-WA0011.jpeg
    IMG-20210619-WA0011.jpeg
    200,1 KB · Weergaven: 28
Zo. Ben ook weer terug van een weekje Oostenrijk. Uitstapjes naar Italië en Zwitserland gemaakt.
Motor liep weer warm, bij het hotel ff de tuinslang door de radiateur en die later bij de wasstraat met iets meer druk schoongemaakt. Geen problemen meer gehad.
Vrijdag krijgt Der Dicke een 60k beurt bij Quispel en zaterdag rijd ik de Dutch1000.
 
Zo. Ben ook weer terug van een weekje Oostenrijk. Uitstapjes naar Italië en Zwitserland gemaakt.
Motor liep weer warm, bij het hotel ff de tuinslang door de radiateur en die later bij de wasstraat met iets meer druk schoongemaakt. Geen problemen meer gehad.
Vrijdag krijgt Der Dicke een 60k beurt bij Quispel en zaterdag rijd ik de Dutch1000.
Goede oefeningen,stilstaan op een klim van 15%. Voetrem gebruiken en voet uitzetten naar de hoge kant en zorgen dat ie niet aan de kook komt:):)
 
:P lol, nee hoor, ik weet alleen dat ik niet normaal ben en maar weinig pauze neem onderweg.

De K is zo comfortabel dat ik soms alleen maar tanksstops maak bij lange ritten... :]
Zijn K1600 rijders dan abnormaal ? :W
Nee treuzelen is niet mij ding. Blijven zitten wel. Ik ga voor de twee-stops-strategie. Bij 400 en 800 km ff tanken, en in de avond een keer naar de frietkraam of zo.
 
Ik pas een half uur later, wellicht zien we elkaar nog ergens onderweg. Ik rij een (Mars-) rode GT met topkoffer en draag een fluo Scorpion helm.
Dan zien we elkaar bij het ontbijt misschien nog wel.
Ik heb een zwarte met 3 koffers. Z-Technik ruit en op de kentekenplaathouder staat: BROKEZEVORS
Zwarte Shoei Neotec II helm.
 
Ik kon vandaag weer rijden..
Paar foto's in een ander topic geplaatst:
Weer een stukje betuwe... erg fijn gebied - niet te druk. Allen dijk tussen Culemborg tot aan A27 (tot waar je echt niet meer verder kan, omdat het is afgesloten vanwegen werkzaamheden). Toen ik bij Gorkum de A27 op dok werd ik nog in gehaald door de een mooie zwarte (of heel donkerblauw) k1600 - modelletje 2017+ zo te zien... Nummerplaat met 97

Heb je ergens de GPX bestanden van jouw routes? Staan een aantal zeer mooie routes op jouw website waarvan ik graag de GPX bestand van zou willen ontvangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan