Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gisteren een 10000 kilometer beurt uit laten voeren en ik was 221 euro kwijt. Bij de RT zat ik ook altijd op dit soort bedragen voor zo'n beurt. Dus wat dat betreft valt het mij mee als je het vergelijkt met een RT. Ik had ook nog geen nieuwe banden nodig terwijl er inmiddels 12000 kilometer mee gereden zijn. Maar ik verwacht dat ze over zo'n 3000 kilometer wel aan de beurt zijn. Ik twijfel nog welke banden ik er dan op laat leggen. Iemand ervaring met een band die slijtvast is en ook bij regen een goede wegligging garandeert?
Dat is inderdaad netjes!
Echter ik krijg straks 60.000 km beurt, die is al 900 euro zonder extra's.
Wat voor banden heb je er nu onder liggen?? Want dat is een keurige kilometer aantal voor een band!
Maar het schijnt dat het ineens heel snel gaat.
Nog even over die fjr tov de K. Wat ik zou gaan missen is inderdaad de bandenspanningscheck maar ook het afstellen van de esa, scherm en inderdaad de ingebebouwde navi maar als ik alles zonder zou moeten. Handvatverwarming moet en zal er opzitten. De rest is luxe. Handvarverwarming een must...
Bedankt voor het meeleven.En als je een nieuwe FJR1300AE koopt,dan kun je volgende week al rijden, in plaats tot het einde van het jaar te wachten, op een nieuwe versnellingsbak. Als die dit jaar nog op de markt komt. In iedergeval sterkte in deze barre tijden, vooral nu het zomer is.
Ik heb een Honda NT650V Deauville met topkoffer van mijn dealer ter beschikking gekregen. Hij voldoet qua opbergruimte, maar voor de rest is het afzien.Gewoon de knoop doorhakken en vragen voor een leenmotor tot die tijd.
Ik ben er achter gekomen dat de garmin zumo's de optie hebben om er een bandenspannings meetsysteem bij te kopen. Dat zou dan weer een bezwaar minder zijn tegen de FJR.Nog even over die fjr tov de K. Wat ik zou gaan missen is inderdaad de bandenspanningscheck
Ik ben er achter gekomen dat de garmin zumo's de optie hebben om er een bandenspannings meetsysteem bij te kopen. Dat zou dan weer een bezwaar minder zijn tegen de FJR.
Het kost tijd en je krijgt er vieze handen van, dus je bent geneigd het te lang uit te stellen. Met de elektronische versie checkte ik de bandenspanning vrijwel iedere rit. Ja we zijn verwend , maar het komt de veiligheid wel ten goede. Van bravok had ik nog nooit gehoord...Wat is er mis aan het controleren van de bandenspanning voorafgaande aan een rit. "vroeger" deed je niets anders. Weet je nog wel: BRAVOK. We worden tegenwoordig ook super verwend met alle elektronische mogelijkheden.
Het kost tijd en je krijgt er vieze handen van, dus je bent geneigd het te lang uit te stellen. Met de elektronische versie checkte ik de bandenspanning vrijwel iedere rit. Ja we zijn verwend , maar het komt de veiligheid wel ten goede. Van bravok had ik nog nooit gehoord...
Het kost tijd en je krijgt er vieze handen van, dus je bent geneigd het te lang uit te stellen. Met de elektronische versie checkte ik de bandenspanning vrijwel iedere rit. Ja we zijn verwend , maar het komt de veiligheid wel ten goede. Van bravok had ik nog nooit gehoord...