Het grote BMW K1600 topic deel 2

Heb tot nu toe:

Vianen - Viaantje/Michael
Woerden - Shades/Sjoerd
Kontich - Frank
Lendelede - Bert
Vlaardingen - Ecoboost/Rob
Goch - Herzog Jan
Leiden - DucBMW
Motorfan - Frank
woonplaats - Bert111
Vollenhove - Miglowie
woonplaats - LeonD
Alblasserdam - Pieter Jacob
Doorwerth - PieterMX


Ken de omgeving rond Baarle niet genoeg om daar een leuke route te maken.... anders heb ik daar even hulp van locals nodig.
Centerpoint verplaatst toch wel iets..., regio Den Bosch misschien beter?

Afstand om te rijden: Tussen de 150-200 km?

Datum?
21-7
28-7
4-8
18-8

Graag even wat je voorkeur heeft! Alvast bedankt. Let op, het geciteerde bericht is aangepast!!
 
Viaantje zei:
Heb tot nu toe:

Vianen - Viaantje/Michael
Woerden - Shades/Sjoerd
Kontich - Frank
Lendelede - Bert
Vlaardingen - Ecoboost/Rob
Goch - Herzog Jan
Leiden - DucBMW
Motorfan - Frank
woonplaats - Bert111
Vollenhove - Miglowie
woonplaats - LeonD
Alblasserdam - Pieter Jacob
Doorwerth - PieterMX


Ken de omgeving rond Baarle niet genoeg om daar een leuke route te maken.... anders heb ik daar even hulp van locals nodig.
Centerpoint verplaatst toch wel iets..., regio Den Bosch misschien beter?

Afstand om te rijden: Tussen de 150-200 km?

Datum?
21-7
28-7
4-8
18-8

Graag even wat je voorkeur heeft! Alvast bedankt. Let op, het geciteerde bericht is aangepast!!
Doe mij een startlocatie en ik heb vast wel een rondje in e.o.a. archief ... ;)
Datum moet ik nog even over nadenken, ben net terug van een rondje Duitsland - Dolomieten - Frankrijk - Duitsland, en inmiddels dus toe aan in elk geval een nieuwe voorband, wat een verrassing :+. Blijft fascinerend om te merken hoe gemakkelijk je op alle passen kunt wegrijden bij GS-en en een S1000R (mijn normaliter circuit-rijdende compaan op deze trip). Verder mooi weer gehad, behoudens eergisteren einde dag (overvallen door onweer en regen/hagel op de Manghen pas, beetje geglibberd dus) en de aanvang thuisreis gisteren. Al met al een leuk uitstapje met de K16GT :Y

1408245

1408247

1408248

1408250
 
18-8 proberen dan?

@DucBMW, starten bij MotoPort Den Bosch of McDonalds Rosmalen, richting Maaskantje, en dan rijden in de driehoek Veghel/Gemert, Asten en Eindhoven/Valkenswaard?

Vianen - Viaantje/Michael
Woerden - Shades/Sjoerd
Kontich - Frank
Lendelede - Bert
Vlaardingen - Ecoboost/Rob
Goch - Herzog Jan
Leiden - DucBMW
Motorfan - Frank
woonplaats - Bert111
Vollenhove - Miglowie
woonplaats - LeonD
Alblasserdam - Pieter Jacob
Doorwerth - PieterMX
 
Laatst bewerkt:
West -Vlaanderen -Lendelede - bert111
Maar ik denk dat ik het ga laten gaan , heb 3H tot het vertrekpunt :X

Maar maak er iets moois van , en ik wil fotos zien anders , is het niet gebeurd _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zo'n gedacht dat er van die ontmoeting + ritje niet veel in huis gaat komen😳Misschien is gewoon eens samenkomen de beste oplossing. De rit naar de afspraak is voor de meeste mensen al genoeg denk ik. Ik heb voorbije Zondag nog een ritje Veerse meer gedaan en dat was al 280km. Met een paar stops ben je dan toch al gauw 6 uur onderweg😉. En als niet iedereen kan komen, dan doen we het gewoon toch nog eens een ander keertje. Enfin, ik heb een ander wiel sticker-setje gevonden dat beter past bij mijn M-striping, om het maar ff over iets anders te hebben, foto voor en na🤪
ek43ns.jpg

9gv9qe.jpg
 
Ziet er netjes uit Frank.
Ik denk dat de rust op het forum te maken heeft met vakantie van diverse leden.

Ik heb zelf een velgstriping besteld in de kleur van de motor met tekst K1600gt.

Na de vakantie ga ik Schroedi dagrij-/knipperverlichting bestellen en monteren. Vind ik persoonlijk een prachtige aanwinst.

Daarna is de motor precies zoals ik hem wil hebben.
 
Ziet er netjes uit Frank.
Ik denk dat de rust op het forum te maken heeft met vakantie van diverse leden.

Ik heb zelf een velgstriping besteld in de kleur van de motor met tekst K1600gt.

Na de vakantie ga ik Schroedi dagrij-/knipperverlichting bestellen en monteren. Vind ik persoonlijk een prachtige aanwinst.

Daarna is de motor precies zoals ik hem wil hebben.

Hey Ecoboost182, we zullen wel zien hoe het verder loopt met het afspreken. Mijn vorige GT striping was ook ni lelijk maar deze past beter
Bij de M-striping😉De schroedi logo pink en dagverlichting vind ik ook knap. Er staat een heel goed filmpje op Youtube, hoe je die moet plaatsen van een kerel met een rode gt👍 tik maar in op Youtube: Schroedie led bmw emblem lights
 
Hey Ecoboost182, we zullen wel zien hoe het verder loopt met het afspreken. Mijn vorige GT striping was ook ni lelijk maar deze past beter
Bij de M-striping😉De schroedi logo pink en dagverlichting vind ik ook knap. Er staat een heel goed filmpje op Youtube, hoe je die moet plaatsen van een kerel met een rode gt👍 tik maar in op Youtube: Schroedie led bmw emblem lights

 
Ziet er netjes uit Frank.
Ik denk dat de rust op het forum te maken heeft met vakantie van diverse leden.

Ik heb zelf een velgstriping besteld in de kleur van de motor met tekst K1600gt.

Na de vakantie ga ik Schroedi dagrij-/knipperverlichting bestellen en monteren. Vind ik persoonlijk een prachtige aanwinst.

Daarna is de motor precies zoals ik hem wil hebben.

https://www.schroedie.de/en/k1300gt-two-colour-bmw-roundel-badge-led-lights-emblem-lights.html
Kost een paar tankbeurtjes, maar wel een mooi gezicht...!
 
28-7 zou voor mij de enigste datum kunnen zijn. Mvg.


Ik heb zo'n gedacht dat er van die ontmoeting + ritje niet veel in huis gaat komen😳Misschien is gewoon eens samenkomen de beste oplossing. De rit naar de afspraak is voor de meeste mensen al genoeg denk ik. Ik heb voorbije Zondag nog een ritje Veerse meer gedaan en dat was al 280km. Met een paar stops ben je dan toch al gauw 6 uur onderweg😉. En als niet iedereen kan komen, dan doen we het gewoon toch nog eens een ander keertje.

Bedoeling is ook om een iedereen bij elkaar te verzamelen, en dat is soms lastig en zul je "soms" een offer moeten brengen om ergens heen te gaan.
En of je dan gaat is aan jezelf, je hebt de mogelijkheid. Over tijd (jouw agenda) en reistijd kan ik niet beschikken...

Maar er kan ook gekeken worden naar een tweede bijeenkomt in België of aan de grenskant, zodat onze zuiderburen er ook bij kunnen zijn.
Maar eerst maar eens zorgen dat we een datum hebben...(en mensen).



Zijn er mensen toevallig "lid" van de Duitse BMW-K-Forum.de - K1200S.de + K1200RSport.de + K1200GT.de + K1300GT.de + BMW-K1600GT.de + BMW-K1600GTL.de • Portal
 
Bedoeling is ook om een iedereen bij elkaar te verzamelen, en dat is soms lastig en zul je "soms" een offer moeten brengen om ergens heen te gaan.
En of je dan gaat is aan jezelf, je hebt de mogelijkheid. Over tijd (jouw agenda) en reistijd kan ik niet beschikken...

Maar er kan ook gekeken worden naar een tweede bijeenkomt in België of aan de grenskant, zodat onze zuiderburen er ook bij kunnen zijn.
Maar eerst maar eens zorgen dat we een datum hebben...(en mensen).



Zijn er mensen toevallig "lid" van de Duitse BMW-K-Forum.de - K1200S.de + K1200RSport.de + K1200GT.de + K1300GT.de + BMW-K1600GT.de + BMW-K1600GTL.de • Portal
Afspreken in Nederland is beter dan in België😉Onze wegen zijn niet direct iets om trots op te zijn. Ik zit er zeker niet mee om naar Nederland te rijden👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan