Het grote BMW K1600 topic deel 2

Mocht er iemand hier interesse hebben in een andere ruit, ik heb zowel de kleine "sport" (laagste ruitje) als de "gtl" (hoge ruit) uitvoering te koop voor de K1600.
 
Heb hier ook een probleem denk ik ...
vandaag de motor buitengereden , was nog maar 500 m weg en motor manegment komt op het display , motor af , terug op en weer enkele meters verder hetzelfde liedje
nu vraag ik mij af of dit normaal is als men over tijd is met zijn onderhoud , in mijn onderhoud boekje staat dat het volgende onderhoud moet gebeuren op 36000 km of 08/2019 wat ever komt first , mijn km stand is 38000 km ??
 
Heb hier ook een probleem denk ik ...
vandaag de motor buitengereden , was nog maar 500 m weg en motor manegment komt op het display , motor af , terug op en weer enkele meters verder hetzelfde liedje
nu vraag ik mij af of dit normaal is als men over tijd is met zijn onderhoud , in mijn onderhoud boekje staat dat het volgende onderhoud moet gebeuren op 36000 km of 08/2019 wat ever komt first , mijn km stand is 38000 km ??

Ff een foto van je symbooltje/dashboard!? Kunnen we zien wat je precies bedoeld/er aangegeven wordt.
 
Heb hier ook een probleem denk ik ...
vandaag de motor buitengereden , was nog maar 500 m weg en motor manegment komt op het display , motor af , terug op en weer enkele meters verder hetzelfde liedje
nu vraag ik mij af of dit normaal is als men over tijd is met zijn onderhoud , in mijn onderhoud boekje staat dat het volgende onderhoud moet gebeuren op 36000 km of 08/2019 wat ever komt first , mijn km stand is 38000 km ??

Ik heb dat na de aankoop 1 keer gehad. Was toen best koud. Daarna nooit meer gezien. Over je onderhoud. Ik zou lekker de 38000km beurt doen. Lekker boeie die datum. Dan kan je volgende beurt de 50000km zijn en dan kom je weer in het "mooie" onderhoudsschema. Ik vind onderhoud voor een bepaalde datum zo raar. Net alsof je het over een pak melk hebt wat over de datum is 🤔
 
Ik heb dat na de aankoop 1 keer gehad. Was toen best koud. Daarna nooit meer gezien. Over je onderhoud. Ik zou lekker de 38000km beurt doen. Lekker boeie die datum. Dan kan je volgende beurt de 50000km zijn en dan kom je weer in het "mooie" onderhoudsschema. Ik vind onderhoud voor een bepaalde datum zo raar. Net alsof je het over een pak melk hebt wat over de datum is 🤔
Is bij mij ook de eerste keer en heeft mij al onmiddelijk wat afgekoeld , problemen met de 1600 kan er dus niet meer bij , de k1200 moet een nieuwe koppeling , ben ik ook rond de 2000€ aan kwijt , ppfff ....
 
Ik heb via een omweg toch spotify via de nav6 op de stereo van de gtl kunnen zetten want ik kreeg dat voorheen wel voorelkaar maar dan speelde spotify alleen via mijn headset af. Ik heb mijn mobiel gepaird met de nav6. Vervolgens bij AliExpress zo een klein Bluetooth ding besteld met audio uitgang Jack. Deze paar ik ook met de nav6 en die denkt dat het een hesdset is. De Bluetooth audio Jack uitgang steek ik in de Audio input van het gtl stereo systeem. Alles werkt nu.

Of is er wellicht een eenvoudigere manier om dit te fixen?
 
Nog een vraagje. Heeft iemand toevallig een Wunderlich topkoffer rekje Chrome waar die van af wil. Ik ga komende week op vakantie en mijn bagage, of beter gezegd die van mijn ega hehe, past niet helemaal. Heb al overal rond gebeld maar was nergens op voorraad vandaar. Is dus voor een 2018 gtl.
 
Nog een vraagje. Heeft iemand toevallig een Wunderlich topkoffer rekje Chrome waar die van af wil. Ik ga komende week op vakantie en mijn bagage, of beter gezegd die van mijn ega hehe, past niet helemaal. Heb al overal rond gebeld maar was nergens op voorraad vandaar. Is dus voor een 2018 gtl.
Topkoffer rekje heb ik niet voor je maar wel een k1600 tanktas. Misschien is dat wat.
 
Hoi, Mijn naam is marco schipper heb sinds vorige week een k1600gt. Ben op zoek naar de extra 12 volt Canbus aansluiting waar ik een ingebouwde usb lader met 12 volt kan voorzien. Weet iemand toevallig waar deze zit ? Bij mijn 1200 gs zat hij bij het balhoofd.,
 
Hoi, Mijn naam is marco schipper heb sinds vorige week een k1600gt. Ben op zoek naar de extra 12 volt Canbus aansluiting waar ik een ingebouwde usb lader met 12 volt kan voorzien. Weet iemand toevallig waar deze zit ? Bij mijn 1200 gs zat hij bij het balhoofd.,
Als het goed is aan de rechterzijde van de zijkuip, en rechterzijde onder de passagiersbuddy...
 
Voor de liefhebbers: ik heb een originele BMW topkoffer van een GT te koop. Deze is wit (eenvoudig over te spuiten) en heeft het ingebouwde remlicht. Koffer is onbeschadigd en in uitstekende staat. Doe een goed bod.
Tevens originele BMW binnentassen (2x) te koop voor de GT.
 
binnentassen zullen moeten wachten , ik steek de 75€ in een nieuwe voorband , zaten 2 nagels in !!
ook heb ik een foutmelding ( motormanagment ) en mecaniker zegt dat het de bobines zijn , ik hoop maar 1 ( 140€ /stuk )
tel daarbij nieuwe bougies ( 6 irridiums ) en remblokken achter + een groot onderhoud en we weten weeral waar we voor werken :?
mag de motor volgende week hopelijk ophalen ...
 
Voor de liefhebbers: ik heb een originele BMW topkoffer van een GT te koop. Deze is wit (eenvoudig over te spuiten) en heeft het ingebouwde remlicht. Koffer is onbeschadigd en in uitstekende staat. Doe een goed bod.
Tevens originele BMW binnentassen (2x) te koop voor de GT.
Goedenavond,

Wat zou je er voor willen hebben, maw, wat vindt jij een goed bod? Zelf heb ik de storm zwarte 2016 GTL en volg dit forum (stiekem 😉) al een tijdje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan