Het grote BMW K1600 topic deel 2

Ik zie wel een aantal leuke verbeteringen, waarvan ik hoop dat Garmin ze met een software update toegevoegd gaan worden.
En een route toevoegen via app lijkt me super.
Time will tell
 
Geen van beide. Op de topkoffer is zo’n beetje de meest ongunstige plek, hoog en achter het achterwiel. Bovendien is de draagcapaciteit van de kofferdrager niet onbeperkt.

Die tweede aanbieder heeft ook een betere optie: bovenop de zijkoffers. Zou eerder mijn voorkeur hebben.

gepaecktraeger-seitenkoffer-bmw-k1600gt-montiert.jpg
Na veel foto's te hebben bekeken waar ook een topkoffer is gemonteerd heb ik de zijkofferdragers en tassen besteld. Nu nog op zoek naar een tanktas die de tank niet beschadigd en het motorseizoen kan beginnen.
 
Na veel foto's te hebben bekeken waar ook een topkoffer is gemonteerd heb ik de zijkofferdragers en tassen besteld. Nu nog op zoek naar een tanktas die de tank niet beschadigd en het motorseizoen kan beginnen.

Dan mag je tanktas niet breder zijn als 23 centimeter, reden is dat je anders bij extreme stuuruitslag met je stuur tegen de tas aan duwt.
Zal niet vaak voorkomen, maar dat zit mij bv. ook niet lekker. Heb een bijna nieuwe Givi meegenomen van mijn RT, maar past (nog) niet lekker op mijn tank(ring).

BMW heeft er één, speciaal voor de K. Staat er één op Marktplaats, tegen een absurde prijs van 150€... Maar geen moderne quicklock of evo-ring/snelsluiting maar trekbandjes.
 
De tanktas van de eerdere de R1200RT (2008) vond ik echt ideaal met het snelle montage frame. Jammer dat de huidige modellen het niet meer hebben...
 
Heb eindelijk een beetje tijd om boxer.gs om te zetten naar k1600gt.nl
Best nog wel een hoop gedoe blijkt. Ben al een eind achter de schermen, maar wat eerst moet gebeuren is dat boxer.gs naar k1600gt.nl kijkt en niet andersom zoals nu het geval is.

Ik zag ook 4 april k1600 meeting - staat die nog?
 
Heb hier een keer naar zitten kijken. Als het via de canbus gaat wil ik nog wel eens proberen, maar volgens mij moet je het aan de reeds bestaande pinkers knopen is het niet ?
 
1583764530441.png



BMW LED emblem indicator lights 70 mm (set).

These LED emblem indicator lights are easy to mount (paste and/or screw mounting) on the spot where the BMW emblems are now.
The set comes with a ‘photo’ manual and all mounting and connecting materials.

When mounted, the original emblems are placed back on the LED indicators lights.

The LED emblem indicator lights can be applied to motorcycles with existing indicators in LED or light bulb.

The connecting cable is equipped with waterproof SuperSeal plugs so after assembly the fairing with LED flashing light can be easy removed.

SuperSeal connector
Meet IP67 standard
It does not only look nice, but your lights are also better visible from the side, which improves road safety. No adjustment on the CANbus system is required!

These LED indicator lights feature 20 high resolution LEDs and give a good and beautiful light output, watch out for cheap imitation!

These LED emblem indicator lights are not approved for use on public roads in some countries and should not be used there!
 
Heb hier een keer naar zitten kijken. Als het via de canbus gaat wil ik nog wel eens proberen, maar volgens mij moet je het aan de reeds bestaande pinkers knopen is het niet ?

Ja, met van die vieze vieze scotchlock dingen.... Als je het netjes wil doen even bij de originele knipperlicht aansluiting bijsolderen. Reparatiestekkers bestellen en een tussenverbinding maken kan ook, maar is kostbaarder.
 
Ik ben sinds begin december 2019 in het bezit van een BMW K1600GT bj. 2017.
Vandaag van BMW GROUP Nederland een brief ontvangen met de oproep om een afspraak met een BMW-dealer te maken voor de reparatie van de versnellingsbak.
Volgens de brief betreft het "de schakelvork, schakelring en tandwielen".
"De benodigde werkzaamheden duren ongeveer twee uur en zijn natuurlijk kostenloos" volgens de brief.
Op 31-12-2019 heb ik hierover ook al een brief van de RDW ontvangen.
 
Hoe heb je die base-plate nou vast gemaakt?
Ik heb ook al zitten puzzelen waar en hoe een camera vast te maken - was al helemaal "zuignap op scherm" aan het denken omdat ik het niet meer weet
 
Hoe heb je die base-plate nou vast gemaakt?
Ik heb ook al zitten puzzelen waar en hoe een camera vast te maken - was al helemaal "zuignap op scherm" aan het denken omdat ik het niet meer weet
Bij Motor Houtrust hebben ze een steun besteld die achter de spiegel gemonteerd kan worden, tussen de kuip en de spiegelsteun. Deze wordt ook voor de politie uitvoeringen gebruikt en komt bij Huisman vandaan. Achter de kuip zit een waterdichte USB aansluiting die op de canbus is aangesloten. Bij het aanzetten van het contact gaat de camera aan.
90744488_604542860402476_3647248681159098368_n-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben sinds begin december 2019 in het bezit van een BMW K1600GT bj. 2017.
Vandaag van BMW GROUP Nederland een brief ontvangen met de oproep om een afspraak met een BMW-dealer te maken voor de reparatie van de versnellingsbak.
Volgens de brief betreft het "de schakelvork, schakelring en tandwielen".
"De benodigde werkzaamheden duren ongeveer twee uur en zijn natuurlijk kostenloos" volgens de brief.
Op 31-12-2019 heb ik hierover ook al een brief van de RDW ontvangen.

Gefeliciteerd met je aanwinst en gewoon naar de dealer gaan dus
 
Terug
Bovenaan Onderaan