Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In die digitale signaal overdracht geloof ik niet zo in afrondings fouten.Het zou natuurlijk ook een afrondingsprobleem kunnen zijn. V 2.65 en A 3.06 waarbij de een naar boven en de ander naar benee afrondt.
In die digitale signaal overdracht geloof ik niet zo in afrondings fouten.
Bizar hoor, dat was toch enige tijd geleden niet, het meest recent was denk ik de firmware update van de Navigator.Vandaag exact hetzelfde geconstateerd. Scheelde 0,1 per band en aan het eind van de rit nogmaals gekeken met een verschil van 0,1 bij alleen de achterband.
Reisplanner (ik neem aan dat je iets als BaseCamp bedoeld) en Naviagator hebben tijdens het rijden geen digitale verbinding met elkaar en hebben zo wie zo elk een andere "reken machine".Waarom zou dat een fout zijn. Op de Garmin worden routes in de reisplanner ook altijd anders geteld (afgerond) dat tijdens het rijden.
Tenzij het heel knullig gebeurd kan er met het digitaal overbrengen van een gemeten waarde niets mis gaan, de banden spanning zal echt niet met twee cijfers achter de komma in de boordcomputer omgezet worden en de temperatuur correctie kan niet anders dan in de opnemer (in de velg geplakt) zelf zitten.Er gaat toch echt een digitaal bestand van de ene in de andere toepassing, ook met BaseCamp en de GPS. Maar de vraag is in 1e instantie in hoeveel cijfers de waardes worden gemeten en als dat 2 decimalen zijn, hoe reageert dan het TFT scherm en hoe reageert de NAV. Zit je dan met afronden omhoog/omlaag of wordt bijvoorbeeld het 2e cijfer achter de komma genegeerd als er maar 1 decimaal wordt weergegeven.
Misschien zie ik het fout, kan best, maar BMW doet dat blijkbaar nu ineens ook. En de laatste software is inderdaad net vorige week geladen
Ik ken de vliegtuig automatisering niet, ik kan me zo voorstellen dat de fuel totalizer een ander algoritme gebruikt dan de FMS progress pagina, misschien zelf wel gebaseerd op verschillende metingen.In mijn cockpit zie ik dat ook. Brandstof hoeveelheid bij de fuel totalizer is meestal zo’n honderd kilo minder dan op de FMS progress pagina. Als brandstof in de center tank zit kan dat ook 200 kilo zijn. Maar het geval vd bandendruk is toch iets exotischer, de navigator zou niets anders dan een replicator van de boordcomputer moeten zijn. Enige dat ik me kan indenken is een temperatuurcorrectie wel op de BC en niet op de navigator bijv.
Het is slechts verwondering :-)Ik zou me daar verder niet druk om maken. Het is tenslotte toch niet geijkt en blijft een indicatie. Wel blijft het vreemd, dat dan weer wel.
Het is ook een beetje jammer dat BMW met de R1200RT-LC, R1250RT en de K1600 serie het navigator vakje zo gemaakt heeft dat er alleen maar een Navigator IV, V of VI in past. Een Garmin 590 of 595 past er niet in.Het is slechts verwondering :-)
Die hele Mijn motorfiets App mag me gestolen worden.
Ja, maar de Zumo 660 is nagenoeg een Navigator IV, volgens mij zit er functioneel geen verschil in (behalve de dealer database).Maar een Zumo 660 nog wel.
De normale communicatie betreffende ondersteuning voor een BMW Motorrad navigator gaat ongeveer als volgt:Heb zojuist m'n BMW Navigator VI op de post gedaan richting Garmin... Twee problemen welke ik maar niet opgelost krijg:
1) Scherm kalibratie "verloopt". D.w.z. na kalibratie werkt het scherm goed maar na enkele dagen / weken (afhankelijk van het gebruik) is hij de kalibratie weer kwijt en is bediening niet mogelijk totdat hij weer opnieuw gekalibreerd is.
2) Af en toe (niet vaak) crashed alles en start hij opnieuw op (wat gerust een minuut duurt - irritant tijdens het rijden uiteraard).
Zijn er hier meer met dezelfde ervaring(en)? Garmin bleek bijzonder goed in het niet beantwoorden van vragen en het niet of bijzonder traag reageren. Pas na berichten op Twitter was reactie opeens wél mogelijk
Voor het eerst ben ik gebruiker van een nav 6, naast de zumo 590.
Wat ik niet heb gevonden in het boekje, kan er een micro sd card in ?
Gisteren heb ik.de kaart update gedaan naar 2020.2 er is nog 5 g over in het interne geheugen...maar toch is zo extra sd wel handig...
Heb je na het overzetten naar de Navigator, de routes en tracks geimporteerd?Verder heb ik vanuit BC 6 routes en 6 tracks overgezet naar het interne geheugen..
Bij het bekijken in de nav vind ik.slechts 2 routes en geen tracks...
Iemand een suggestie ??