Jawel, dag- en nachtstand zijn er gewoon nog. Maar alleen voor de navigatiekaart.
De menu's blijven gewoon zwart. Tja, even wennen, maar het is niet storend slecht, maar geweldig vind ik het ook niet. Kwestie van smaak....
En idd een betere snelheid of bv. het vinden van het dichtstbijzijnde punt op de route zou voor mij mooier zijn geweest.
Of als je in de buurt van een route staat met bv. 20 tussenpunten .... welk punt moet je dan aangeven om die route op te starten?
In de lijst staan alle tussenpunten met een ander icoontje als op de kaart staat en op de kaart staan de icoontjes zonder namen erbij... WTH
En dat is dan nu pas, na zo'n 10 jaar klagen, opgelost in de XT, terwijl TomTom dat al jaren standaard doet.
En wat natuurlijk pas écht irritant is, is dat je bij een rotonde altijd te laat bent, of op zijn minst gaat twijfelen, met de juiste afslag.
Daar waar je moet afslaan staat de kaart nog op de vorige afslag, kortom de kaart is nog aan het draaien waar je al lang geleden was.
Bij 3 of 4 afslagen geen probleem, maar bij de buitenlandse rotondes met 5 of 6 afslagen wordt het al lastiger.
De menu's blijven gewoon zwart. Tja, even wennen, maar het is niet storend slecht, maar geweldig vind ik het ook niet. Kwestie van smaak....
En idd een betere snelheid of bv. het vinden van het dichtstbijzijnde punt op de route zou voor mij mooier zijn geweest.
Of als je in de buurt van een route staat met bv. 20 tussenpunten .... welk punt moet je dan aangeven om die route op te starten?
In de lijst staan alle tussenpunten met een ander icoontje als op de kaart staat en op de kaart staan de icoontjes zonder namen erbij... WTH
En dat is dan nu pas, na zo'n 10 jaar klagen, opgelost in de XT, terwijl TomTom dat al jaren standaard doet.
En wat natuurlijk pas écht irritant is, is dat je bij een rotonde altijd te laat bent, of op zijn minst gaat twijfelen, met de juiste afslag.
Daar waar je moet afslaan staat de kaart nog op de vorige afslag, kortom de kaart is nog aan het draaien waar je al lang geleden was.
Bij 3 of 4 afslagen geen probleem, maar bij de buitenlandse rotondes met 5 of 6 afslagen wordt het al lastiger.
Bijlagen
Laatst bewerkt: