Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij het opruimen kwam ik nog een stator tegen voor een GS550 bj '78- incl. afdekkapje en een voorwiel (gespaakt). Mag weg voor een pakje shag. Iemand interesse? Anders gaat het volgende week naar de oud ijzer boer.
 
Ik heb mijn GS550E op motorshopper gezet.
Zou niet weten wanneer ik er voor het laatst op gereden heb... :$
 
Laatst bewerkt:
Zo, vakantie is officieel begonnen, tis supermooi weer dus vanmorgen de GS weer aangeslingerd. Na 20+ dagen stilstand verwachtte ik eigenlijk niet dat het rooie loeder meteen zou starten maar wat schetste mijn verbazing; het rooie loeder startte vrijwel direct *O*
Ik heb mijzelf voorgenomen dat ik die saaie Astra station zoveel mogelijk laat staan de komende 4 weken, heb een hoop kilometers in te halen.
GS(X) meeting binnen nu en 4 weken ergens? _O- :+
 
Zo, vakantie is officieel begonnen, tis supermooi weer dus vanmorgen de GS weer aangeslingerd. Na 20+ dagen stilstand verwachtte ik eigenlijk niet dat het rooie loeder meteen zou starten maar wat schetste mijn verbazing; het rooie loeder startte vrijwel direct *O*
Ik heb mijzelf voorgenomen dat ik die saaie Astra station zoveel mogelijk laat staan de komende 4 weken, heb een hoop kilometers in te halen.
GS(X) meeting binnen nu en 4 weken ergens? _O- :+

mooi weer :? ,zit je ergens op de bahama,s ofzo , :+ tisss hier (noorden)de hele dag grijs en bewolkt ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan