Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ontworpen door Stevie Wonder?
Wel kortere.Of zo te zien fatsoenlijke schokkers...
Welke olie gooien jullie eigenlijk in de veerpoten de 10 of de 15?
De gsx bij mij ook 30, werkt prima!Welke olie gooien jullie eigenlijk in de veerpoten de 15 of de 30
Ik zou eerst de bougie eens vervangen en kritisch kijken naar de bougiekabel en kap.
Vlotterbakje even leeg laten lopen, peut opvangen op een schoon stuk keukenrol en kijken of er veel troep in zit. Indien ja: openmaken en cleanen. Indien nee; verder zoeken.
Sinds afgelopen zaterdag staat er nu (ook) een gsx 750 uit 1980 voor mijn deur. ..........................................................
Graag jullie reactie.
Laat zien!Sinds afgelopen zaterdag staat er nu (ook) een gsx 750 uit 1980 voor mijn deur. Heb m van de verkoper naar huis gereden. Ondanks de regen en dat ie veelal op drie poten liep beviel dat al prima.
De verkoper (Kawa dealer in Alkmaar) gaf aan dat de drie poten zeer waarschijnlijk aan een verstopte sproeier ligt en het kwestie was schoonmaken om nummer vier er weer gewoon netjes bij te krijgen. (richting de 4000 toeren komt ie ineens bij )
Is het logisch om in 1e aanleg mij te focussen op die ene sproeier en dus maar 1 vlotterbak er af te halen? (gedacht is: tis een oude bak, dus stap voor stap en zien of het ding gaat rijden)
Hoe zie ik om welke cilinder het gaat en dus carburateur? Bougies beloeren?
Wat doen we met de pakking van de vlotterbak? Ik lees hier op MF verschillende berichten over. Japparts lijkt het voor dit type niet standaard aan te bieden, ik zie wel wat op ebay.de maar daar heb ik geen ervaring mee. Ik geloof anderen wel.
Graag jullie reactie.
dacht al dat die vraag ging komen: [afbeelding]
Sinds afgelopen zaterdag staat er nu (ook) een gsx 750 uit 1980 voor mijn deur. Heb m van de verkoper naar huis gereden. Ondanks de regen en dat ie veelal op drie poten liep beviel dat al prima.
De verkoper (Kawa dealer in Alkmaar) gaf aan dat de drie poten zeer waarschijnlijk aan een verstopte sproeier ligt en het kwestie was schoonmaken om nummer vier er weer gewoon netjes bij te krijgen. (richting de 4000 toeren komt ie ineens bij )
Is het logisch om in 1e aanleg mij te focussen op die ene sproeier en dus maar 1 vlotterbak er af te halen? (gedacht is: tis een oude bak, dus stap voor stap en zien of het ding gaat rijden)
Hoe zie ik om welke cilinder het gaat en dus carburateur? Bougies beloeren?
Wat doen we met de pakking van de vlotterbak? Ik lees hier op MF verschillende berichten over. Japparts lijkt het voor dit type niet standaard aan te bieden, ik zie wel wat op ebay.de maar daar heb ik geen ervaring mee. Ik geloof anderen wel.
Graag jullie reactie.