Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet waar je huis woont maar je bent natuurlijk welkom om onder het genot van een bakkie leut te komen passen in Delft City.
 
Hemelsbreed 10km van king roy vandaan... Zou een duur bakkie worden :)

Zal dan opsturen worden... Maar er zitten nu geen protectiestukken in begrijp ik?
 
Laten keuren, en er dan weer in...
Als je gepakt wordt zijn de boetes niet flauw, dus dat is een no go voor hem.

Hij moet hem nu nog afstellen op benzine, loopt erg rijk. Er zit een vrij ingewikkelde carburateur op met o.a. een 2-standen vlotterhoogte die aangestuurd wordt door een solenoïd. Op deellast/cruisen wordt het mengsel verarmd. Stationair is ook matig nu, 9% CO. 1 stationairschroef kleddervast, dus dat wordt nog een uitdaging.
 
Ík heb sinds kort een gsx750E (Z?) in mijn bezit. Het plan is om hem op te knappen en er misschien iets leuks van te maken. *D

Ik kom alleen nog niet helemaal uit de jaartallen i.c.m. verschillende versie in verschillende landen. Voor het bestellen van onderdelen is het wel noodzakelijk te weten wat ik nu eigenlijk heb... De tennaamstelling is van maart 1983, maar volgens mij is het model 1982:

ik denk deze:
Suzuki GS750EZ

Het is i.i.g. de versie met ronde koplamp, framenummer gs75x-526401
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan