Ik ben blij dat ik niet zo gefrustreerd ben. Ik ben al blij dat ze starten wanneer ik dat wil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Na de aanschaf begint het pasAlle 4 mijn motoren komen niet op 1900 euro kwa aanschaf.
Ik heb volgens mij nog een NOS dashboard voor een gs850gl liggen, helemaal compleet, teller staat op 0.Er zijn verzamelaars die hun motoren persé 100% origineel willen, die leggen soms dikke bedragen neer voor zeldzame originele onderdelen, wel vaker in het buitenland als hier in NL. Een tweedehands GS1000S dashboard wat alleen voor dat type gemaakt is heb ik pas ook al iets van €700 op zien brengen op eBay.
Aan de dikte van het materiaal zal het niet liggen.Wel aan de las.Ff vraagje is dit sterk genoeg ,ik had het liever anders gemonteerd maar dan past de veer niet ,dikte materiaal is 6 mm
Dat lijkt me een hechtlasje.Aan de dikte van het materiaal zal het niet liggen.Wel aan de las.
Starkte kom maar gedeeltelijk van de dikte van het materiaal maar meer nog van de constructie van de onderdelen.Ff vraagje is dit sterk genoeg ,ik had het liever anders gemonteerd maar dan past de veer niet ,dikte materiaal is 6 mm
Zal morgen betere foto’s maken alles zit nu nog met hechtlasjes vast dus veranderen is zo gebeurdStarkte kom maar gedeeltelijk van de dikte van het materiaal maar meer nog van de constructie van de onderdelen.
Kan je wat meer van de cunstructie van de achtervering laten zien? Hoe het straks moet gaan werken zeg maar.
Het voordeel van een SRAD is dat je 80 kilo minder hoeft op te tillen als bij een GS.
Volgens mij zijn aleen in .nl de prijzen nog laag. Zelfs in de USA gaan de prijzen flink omhoog.Daar koop je toch een complete GS1000 voor ? Ja oké, zonder originele uitlaten dan….
Warmte?,hier vriezen je benen er vanafHeren vraagje,
Hier is het nu zomer, en het viel mij een aantal weken geleden al op, toen de temperaturen wat omhoog gingen dat als ik rij, 100km/h op de snelweg - GS1000, dat er bij mijn rechter onderbeen aardig wat meer warmte van het blok af komt dan bij mijn linker been.
Als ik dan onder een andere hoek rij t.o.v. van de wind kan ik soms wat meer warmte voelen bij mijn linker been, maar dat is maar heel tijdelijk.
Nu valt het mij op dat dit iedere keer gebeurd. Ik zou toch denken dat beide kanten ongeveer dezelfde hoeveelheid warmte af moeten stralen?
Aangezien dat ding van mij zo'n Frankenstein is ben ik al gauw een beetje onzeker..
Hebben jullie dit ook?
Ik zou nog een verbinding naar boven maken, om je krachten mooi in het frame te laten lopen.Even in elkaar gezet voor de duidelijkheid,
ik kan dat altijd nog toepassen,zit nu een beetje moeilijk met de onderste aansluiting had hem liever andersom geplaatst maar dan kom ik niet weg met mijn veerIk zou nog een verbinding naar boven maken, om je krachten mooi in het frame te laten lopen.
(Ps, eerste foto is niet van mijne, 2e is zoals ik het gedaan heb