Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 9

€1900, heb ik 3 gsx1100, een gsx750, een gr650, een gpz900 en een gs1000 voor gekocht…. :+
Bij de meeste glommen de uitlaten echter niet zo als die van €1900…. dat niet nee…
 
Er zijn verzamelaars die hun motoren persé 100% origineel willen, die leggen soms dikke bedragen neer voor zeldzame originele onderdelen, wel vaker in het buitenland als hier in NL. Een tweedehands GS1000S dashboard wat alleen voor dat type gemaakt is heb ik pas ook al iets van €700 op zien brengen op eBay.
Ik heb volgens mij nog een NOS dashboard voor een gs850gl liggen, helemaal compleet, teller staat op 0.
 
Ff vraagje is dit sterk genoeg ,ik had het liever anders gemonteerd maar dan past de veer niet ,dikte materiaal is 6 mm
 

Bijlagen

  • 5DFCF1AF-5256-4CDB-B0A3-5310D99551F8.jpeg
    5DFCF1AF-5256-4CDB-B0A3-5310D99551F8.jpeg
    161,6 KB · Weergaven: 33
  • 2545F442-7285-4B78-94AA-AAFFD6D8DB10.jpeg
    2545F442-7285-4B78-94AA-AAFFD6D8DB10.jpeg
    166,4 KB · Weergaven: 34
Ff vraagje is dit sterk genoeg ,ik had het liever anders gemonteerd maar dan past de veer niet ,dikte materiaal is 6 mm
Starkte kom maar gedeeltelijk van de dikte van het materiaal maar meer nog van de constructie van de onderdelen.
Kan je wat meer van de cunstructie van de achtervering laten zien? Hoe het straks moet gaan werken zeg maar.
 
Starkte kom maar gedeeltelijk van de dikte van het materiaal maar meer nog van de constructie van de onderdelen.
Kan je wat meer van de cunstructie van de achtervering laten zien? Hoe het straks moet gaan werken zeg maar.
Zal morgen betere foto’s maken alles zit nu nog met hechtlasjes vast dus veranderen is zo gebeurd
 
Daar koop je toch een complete GS1000 voor ? Ja oké, zonder originele uitlaten dan….
Volgens mij zijn aleen in .nl de prijzen nog laag. Zelfs in de USA gaan de prijzen flink omhoog.
Hier betaal je voor een shitbox zo 7000 tot 8000AUD. Die van mij is verzekert voor 8500, en dat komt van de verzekeringsmaatschappij zelf uit!
 
Heren vraagje,

Hier is het nu zomer, en het viel mij een aantal weken geleden al op, toen de temperaturen wat omhoog gingen dat als ik rij, 100km/h op de snelweg - GS1000, dat er bij mijn rechter onderbeen aardig wat meer warmte van het blok af komt dan bij mijn linker been.
Als ik dan onder een andere hoek rij t.o.v. van de wind kan ik soms wat meer warmte voelen bij mijn linker been, maar dat is maar heel tijdelijk.
Nu valt het mij op dat dit iedere keer gebeurd. Ik zou toch denken dat beide kanten ongeveer dezelfde hoeveelheid warmte af moeten stralen?

Aangezien dat ding van mij zo'n Frankenstein is ben ik al gauw een beetje onzeker..

Hebben jullie dit ook?
 
Even in elkaar gezet voor de duidelijkheid,
 

Bijlagen

  • 5C25E0A4-1D50-4272-8C6A-6133E85979B7.jpeg
    5C25E0A4-1D50-4272-8C6A-6133E85979B7.jpeg
    146,9 KB · Weergaven: 36
  • DC0D5774-4CD1-4149-A738-E98F561FB5EB.jpeg
    DC0D5774-4CD1-4149-A738-E98F561FB5EB.jpeg
    163,7 KB · Weergaven: 34
Heren vraagje,

Hier is het nu zomer, en het viel mij een aantal weken geleden al op, toen de temperaturen wat omhoog gingen dat als ik rij, 100km/h op de snelweg - GS1000, dat er bij mijn rechter onderbeen aardig wat meer warmte van het blok af komt dan bij mijn linker been.
Als ik dan onder een andere hoek rij t.o.v. van de wind kan ik soms wat meer warmte voelen bij mijn linker been, maar dat is maar heel tijdelijk.
Nu valt het mij op dat dit iedere keer gebeurd. Ik zou toch denken dat beide kanten ongeveer dezelfde hoeveelheid warmte af moeten stralen?

Aangezien dat ding van mij zo'n Frankenstein is ben ik al gauw een beetje onzeker..

Hebben jullie dit ook?
Warmte?,hier vriezen je benen er vanaf;)
 
Even in elkaar gezet voor de duidelijkheid,
Ik zou nog een verbinding naar boven maken, om je krachten mooi in het frame te laten lopen.
(Ps, eerste foto is niet van mijne, 2e is zoals ik het gedaan heb
 

Bijlagen

  • frame.jpg
    frame.jpg
    184,8 KB · Weergaven: 31
  • frame gsx750e.jpg
    frame gsx750e.jpg
    225,9 KB · Weergaven: 29
Ik zou nog een verbinding naar boven maken, om je krachten mooi in het frame te laten lopen.
(Ps, eerste foto is niet van mijne, 2e is zoals ik het gedaan heb
ik kan dat altijd nog toepassen,zit nu een beetje moeilijk met de onderste aansluiting had hem liever andersom geplaatst maar dan kom ik niet weg met mijn veer :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan