Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 9

Heb nog 2 stuks emblemen GSX 750 liggen in uitstekende conditie.
half jaar lang de wereld afgezocht, nu heb ik er 4.
hoogste bieder.
 

Bijlagen

  • Scherm­afbeelding 2023-01-14 om 18.42.22.png
    Scherm­afbeelding 2023-01-14 om 18.42.22.png
    253,1 KB · Weergaven: 16
Vandaag even kleine dingen gedaan aan het frame, en volgende week laten aflassen *O*
 

Bijlagen

  • D190A986-F3EC-4D87-960F-A5E4E04D29A1.jpeg
    D190A986-F3EC-4D87-960F-A5E4E04D29A1.jpeg
    219,4 KB · Weergaven: 28
Ach, geef het beestje een naam............:+

Ik zie nog steeds een hoop werk.
Zeg maar gerust een hele hoop :Y ,enigste voordeel van deze motor is de relatief lage km stand,verder is alles aangevreten,
tank ziet er doorgerot uit,banden kan je ook gelijk vervangen.
 
Zijn dat originele uitlaten? Best kans dat iemand dan deze motor koopt alleen maar daarvoor.
Precies dat. Ik heb ooit eens een 850 gekocht voor de lakset, bodemplaat van de buddy en de uitlaten. Als die uitlaten origineel en goed zijn heb je de helft van je centen alweer terug verdiend. Verder alle (werkende) elektrische componenten zijn altijd handig om in voorraad te hebben. Uiteindelijk alleen het frame naar de schrootbak gebracht, de rest mooi kunnen gebruiken, verkopen of bewaren.
 
Ik was ooit met een gs750 bij Vincents Motorhuis in Oude Leede met de boodschap dat ie het niet deed.
“Kennie, een GS gaat nie kapot” werd me duidelijk verteld.
En inderdaad, dezelfde dag deed ie het weer 😃
 
Ik was ooit met een gs750 bij Vincents Motorhuis in Oude Leede met de boodschap dat ie het niet deed.
“Kennie, een GS gaat nie kapot” werd me duidelijk verteld.
En inderdaad, dezelfde dag deed ie het weer 😃
Nou ze zopen soms nogal wat olie en de nokkenaskettingspanner gaf nogal eens de geest,maar verder bleven ze het wel doen,is ook
lekker simpele techniek waar weinig stuk aan kan gaan.
 
Ik was ooit met een gs750 bij Vincents Motorhuis in Oude Leede met de boodschap dat ie het niet deed.
“Kennie, een GS gaat nie kapot” werd me duidelijk verteld.
En inderdaad, dezelfde dag deed ie het weer 😃
God wat ben ik daar veel geweest.
Ik heb op een gegeven moment een enorme hoeveelheid stellingen geruild tegen een cb750kz blok in goede staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan