Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 9

Hallo Leute!

Tijdens het reviseren van mijn achterremklauw is me ontluchtingnipple afebroken. Het uitboren ervan is niet geheel vlekkenloos verlopen. Ik zoek dus een vervanging. De motorcenter in mijn buurt kan er geen in hun database vinden (alle slopen in NL volgens hen). Weten jullie misschien nog een adressje ergens in het zuide van nederland? Of weten jullie welke remklauwen van andere motoren er nog meer oppassen (misschien een upgrade:)).

Het gaat om een GS550L uit 81.

Groet,

Stephan


Kijk voor GS onderdelen op de internationale Ebay, ik haal tegenwoordig veel GS spul uit de USA, daar nog redelijk te verkrijgen.
 
Iemand hier interesse? Heb nog meer van deze fiets liggen.


GSX1100ES.JPG
 
Mocht dat met bowler niks worden dan heb ik ook wel interesse. Van mijn gsx750es is de tank verrot.
 
Ja wakker worden!
Het is 1 maart, de oldtimers die in de regeling zitten mogen naar buiten!
Net de 1100 aangeslingerd, startte vrijwel meteen na 3 maanden stilstand onder een boom. Alleen de koppeling kleeft als een malle, kreeg de koppelingshendel haast niet ingetrokken. Dat die krom is nadat de GSX omgeflikkerd was helpt natuurlijk ook niet, maar buiten dat: is dat normaal na 3 maanden kamperen? Moet dat overgaan bij gewoon effe een rondje rijden?
 
Mijn GS550 is al een poosje belastingvrij, maar die komt echt niet buiten in de wintermaanden. Maar ik moet toegeven dat het wel begint te kriebelen.
 
Die GS van jou is natuurlijk van een hele andere categorie als die brikken van mij.
Die hebben een negatieve dagwaarde, dus een vlekje krasje of deukje meer of minder is niet zo’n ramp. Ik ben er wel ziek van, maar heel erg vind ik het niet.
Zou ik een GS hebben zoals jij, dan zou ik al huilen bij vogelkak.
 
Klinkt eerder alsof je kabel vastgeroest zit.
Plakkende koppeling geeft kruip nijging bij het inschakelen van de versnellingen en een hele harde "Klonk!!!"bij het inschakelen.
 
we beginnen hier weer op nul, nadat ik alles heb verkocht 8)7heb er nu nog spijt van , maar we beginnen met een klein projectje eerst kijken of hij wil lopen daarna loeken voor onderdelen
thumbnail_IMG_0404.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan