Leuk ding!!
Tot zover mijn kennis.
Tot zover mijn kennis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beste mensen, weet iemand wat meer over deze Suzuki GS400D? Deze is van een vriend van me, maar er is erg weinig over te vinden.
Het is een 82' er qua kenteken, met kickstart, sterwielen en contactpuntjes, jaja.
Het typeplaatje heeft duitse tekst. Is deze in NL ooit geleverd? Hij is niet als 2e hands geimporteerd in elk geval. Eerste tenaamstelling is in NL
Bekijk bijlage 1504843Bekijk bijlage 1504844Bekijk bijlage 1504845
tnx, die pagina ken ik, maar die is het niet he.
Modellen zijn grotendeels gelijk,als je dat verhaal leest zeggen ze ook dat ze met gietwielen geleverd zijn.tnx, die pagina ken ik, maar die is het niet he.
Deze pagina vind ik trouwens veel beter;
Suzuki GS400, year by year
www.suzukicycles.org
Daarop staat echter ook geen 400 D. Wellicht een soort voorloper van de E?
Zijn wel zeldzaam,ik kan mij niet meer herinneren wanneer ik er 1 voor het laatst gezien heb.ik heb hier nog wel wat gevonden btw;
Auf Achse mit der Suzuki GS 400: Export-Schlager
Einst eroberte die Suzuki GS 400 auch hierzulande die Herzen der Motorradfahrer, für viele war sie die erste „richtige“ Maschine. Heute gehört die kleine Suzuki bei uns jedoch zu den Raritäten. Tausende wurden wieder zurück nach Japan verschifft, weil sich die 400er in ihrer Heimat mittlerweile...www.motorradonline.de
1981: Suzuki GS 400 ET (Fahrgestellnummer: ab GS400-505116 bis 505xxx, eine Rahmennummer 506xxx habe ich noch nicht gesehen). Farbe: Stardust Silver Metallic mit dünnem, schwarzem Dekor. Technisch kaum Unterschiede zur GS 400 EN. Gabel geändert, identisch mit der GS 450/GSX 400, Schriftzug „GS 400“ auf dem Seitendeckel jetzt als Kunststoffemblem, nicht mehr als Aufkleber.
Heb het zelfde probleem,alleen ook het knappe nietWas ik maar rijk en niet zo verschrikkelijk knap...
Ik zou best van elk model GS eind 70-ter begin 80-er jaren een exemplaar willen hebben. Deze 400 vind ik serieus mooi
Lijkt er inderdaad ook erg op, striping op kapje is gelijk. Wellicht setje andere wielen in gekomen ooit??Durf het niet voor 100% zekerheid te zeggen maar;
Bekijk bijlage 1504949
Deze zag ik 2-3 jaar geleden in het zwarte woud.
De goedkoopste oplossing,andere vervangingsdempers hebben ook deze aansluiting daar schiet je dus niks mee op,Stukje tussen dat voetpedaal van de bok (laten) lassen. Komt ie mooi om die demper heen.
De radius van de opbokbeugel van de middenbok lijkt niet mooi te passen om deze demper. Wellicht kan je die warm stoken en wat verbuigen, of een andere laten maken ergens met een passende radius?? Het hoeft zo te zien niet zo veel te zijn, denk dat buigen wel eens zou kunnen lukken. Even met de brander erop..Gisteren eindelijk eens een stukje verder dan 5km met de GS750 gereden.
Bij de derde bocht viel me op dat ik naar links wel heel weinig bodemspeling heb. Blijkt dat de gemonteerde aftermarket demper ter plaatse van de bok te dik is, of te laag hangt, waardoor de bok niet helemaal omhoog kan.
Ik ben wel gehecht aan de bok, dat stalt wat compacter in de drukke garage, hebben jullie ideeën voor dempers waarbij dit probleem niet optreedt? Er maar even van uit gaande dat een zoektocht naar originele uitlaten een beetje een kansloze missie is...Bekijk bijlage 1505643Bekijk bijlage 1505644Bekijk bijlage 1505645
Kijk anders op mijn topic effe, daar staat ook wat uitleg over de inbouw. Met plaatjes. Die ook nog werken
GS550 restauratie
Marc
oja
het betreft een Suzuki gsx 750 van 1981
en de middelste 2 carburateurs hadden dit euvel ( maar voor zover ik weet zijn ze gewoon gelijk toch? )