Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 9

Eerste kennismaking.:)
IMG_20201113_175547921.jpg
 
Heuj mannen
Ik heb ff een vraagje, ik ben op zoek naar een gs750 frame voor een caferacerbouw, maar kan er zo niet meteen eentje vinden.
Kan ik evt ook een frame gebruiken van een gs850 en daar 1 op 1 een 750 blok met kettingaandrijving inhangen?
Of zit het verschil 'm in de achterbrug.
Alvast bedankt voor jullie input
 
Hallo mede GS rijders. Waar halen jullie je zuiger ring sets? Mijn zuigers zijn nog oke, dus vervangen voor een overmaat is zonde van het geld vind ik. Maar de ringen wil ik wel vernieuwen.
 
Bij de dealer, bij cmsnl.com, bij classicsuzukiparts.nl, bij Z1 Enterprises, bij ehhhhh in EngelandZitNogIetsDieIkZoSnelNietWeet...
Ik zou een mailtje naar classicsuzukiparts sturen, dingen zoals zuigerveren zijn nog niet zo heel moeilijk te leveren.
 
Bij de dealer, bij cmsnl.com, bij classicsuzukiparts.nl, bij Z1 Enterprises, bij ehhhhh in EngelandZitNogIetsDieIkZoSnelNietWeet...
Ik zou een mailtje naar classicsuzukiparts sturen, dingen zoals zuigerveren zijn nog niet zo heel moeilijk te leveren.
Bedankt. :) Er zijn er inderdaad een aantal in het buitenland. Is er geen zaak ergens in NL die die dingen ook verkoopt? (naast de dealer en CMSNL).
 
Als een soort supermarkt, als je lekker bezig bent en denkt o kut remzuigerrubbertje vergeten, effe op de fiets springen en een uur later heb je het.
Wist ik het maar...
Die knakker in Boxtel, Biggelaar, die heeft ook veel nieuw, en kan ook alles leveren, die kan je ook bellen natuurlijk. Wie weet wat ie op voorraad heeft.
 
Als een soort supermarkt, als je lekker bezig bent en denkt o kut remzuigerrubbertje vergeten, effe op de fiets springen en een uur later heb je het.
Wist ik het maar...

Nou dat zou wat zijn. Nu is het 3 weken voordat CMSN levert of backorder bij de dealer dus ook 2 weken. En dan ligt alles weer stil.

Die knakker in Boxtel, Biggelaar, die heeft ook veel nieuw, en kan ook alles leveren, die kan je ook bellen natuurlijk. Wie weet wat ie op voorraad heeft.

Goed plan. Ga ik doen.
 
Hallo mede GS rijders. Waar halen jullie je zuiger ring sets? Mijn zuigers zijn nog oke, dus vervangen voor een overmaat is zonde van het geld vind ik. Maar de ringen wil ik wel vernieuwen.
Kijk op cmsnl wat het bestelnr is en check de website van classicsuzukiparts.nl, of stuur hem een mailtje

maar het zijn niet zozeer de zuigers die slijten....
 
Kijk op cmsnl wat het bestelnr is en check de website van classicsuzukiparts.nl, of stuur hem een mailtje

Dankje. Ga ik doen, maar ze ontlopen elkaar vaak niet veel wat prijs betreft is mijn ervaring. Wel snelle levering.
Edit: scheelt toch ca 50 euro...

maar het zijn niet zozeer de zuigers die slijten....
Cilinders zijn ook oke, als je daar op doelt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan