Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 9

Even mijn eigen vragen beantwoorden: 5 liter benzine erbij gekieperd en lopen als een zonnetje. Blijkbaar is 5 liter niet genoeg om een fatsoenlijke doorstroming te krijgen. 🤪Verder niks aan gedaan. Ja, rondje Hoeven-Bosschenhoofd-Oudenbosch-Hoeven gedaan 😎
(met zachte banden, sponzige remmen en een lekke voorpoot)
Jij woont toch in Delft? Of ben je deze kant op gekomen?
 
Even mijn eigen vragen beantwoorden: 5 liter benzine erbij gekieperd en lopen als een zonnetje. Blijkbaar is 5 liter niet genoeg om een fatsoenlijke doorstroming te krijgen. 🤪Verder niks aan gedaan. Ja, rondje Hoeven-Bosschenhoofd-Oudenbosch-Hoeven gedaan 😎
(met zachte banden, sponzige remmen en een lekke voorpoot)

Fijn dattie weer goed loopt :Y
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    229,2 KB · Weergaven: 6
Jaloers, die van mij is nu niet rijdbaar 😅
 

Bijlagen

  • 8DF594A3-75FA-4CB3-83E7-B47802F4B478.jpeg
    8DF594A3-75FA-4CB3-83E7-B47802F4B478.jpeg
    168,7 KB · Weergaven: 11
  • 96999FBF-FDBE-4B4D-8AAB-294789C0DFCA.jpeg
    96999FBF-FDBE-4B4D-8AAB-294789C0DFCA.jpeg
    202,2 KB · Weergaven: 11
  • DCCF3907-CE0D-4724-B9C0-4415ABB37527.jpeg
    DCCF3907-CE0D-4724-B9C0-4415ABB37527.jpeg
    199,5 KB · Weergaven: 7
Maaaaaar, het motorblok zit weer in elkaar met nieuwe pakkingen en o-ringen, gevlakte kop en blok en nieuwe klepseals, verse schroefdraden in de kop voor de uitlaat die nu ook allemaal dezelfde maat zijn 😁
 

Bijlagen

  • 60300BF7-3D5A-443E-8A3A-FB97902B1DF0.jpeg
    60300BF7-3D5A-443E-8A3A-FB97902B1DF0.jpeg
    219,5 KB · Weergaven: 11
Die van mij wel, maar daar is alles mee gezegd. Nu de rest nog...
Knippers weigeren, zekering van verlichting vliegt er iedere keer uit, remmen nog steeds te sponzig, allemaal van die dingetjes.
Maar goed, hij rijdt. @Robinjo, ik wil tzt wel weer een keertje van je diensten gebruik maken mbt de carburateurs. Alleen nu met de motor er aan vast. Maar dat komt nog wel, eerst alle aangekoekte olie verbranden, dus gassen met dat hok!
 
Mocht iemand nog deze onderdelen te koop hebben voor een 1100ET dan hou ik me aanbevolen 👍🏻

Dekseltje zekeringkast
Linker voetsteun
Achterknipperlicht
Voorknipperlichtsteunen en afdekkingen daarvoor
 
normaal gesproken zou ik gaan kijken voor je maar zit midden in verhuizing/verbouwing.
Alles is weggestouwd in een tijdelijke garagebox, en blijft voorlopig ook nog ff zo ben ik bang....B|
Die deksels zijn inderdaad een dingetje, zoek ik ook, helaas niet los te koop....
 
Maaaaaar, het motorblok zit weer in elkaar met nieuwe pakkingen en o-ringen, gevlakte kop en blok en nieuwe klepseals, verse schroefdraden in de kop voor de uitlaat die nu ook allemaal dezelfde maat zijn 😁

Ik heb helemaal gemist dat je weer een ET had (of ik ben het vergeten, kan ook :+),vet!

Een opknapper?

p.s. zal komend weekend bij m'n ouders kijken wat we nog hebben liggen :)
 
Ik heb helemaal gemist dat je weer een ET had (of ik ben het vergeten, kan ook :+),vet!

Een opknapper?

p.s. zal komend weekend bij m'n ouders kijken wat we nog hebben liggen :)

Ik heb de motor al anderhalf jaar, als bouwpakket gekocht, veel onderdelen vervangen en een seizoen gereden.
Nu had ik een paar olielekkages dus heb die opgelost en nu met de bedrading bezig, de motor startte en liep en ik had licht voor en achter maar verder niets. :')

De motor ziet er verder wel mooi uit hoor, originele lak, frame en wielen zijn opnieuw gespoten, veel glimmend alu. 8-)

Als je wat voor me hebt graag! Ga van het weekend ook eens bij Biggelaar langs.
 
Mooi hoor.
Maar ik geef toch de voorkeur aan de echte luchtkoeler.
Afgelopen dagen veel kilometers gemaakt, na twee (!) jaar stilstand. Ik verbaas me iedere keer over de power en het gemak waarmee dat ding van zijn plek komt.
Die van mij is trouwens toch origineel blauw. Ik had de tank ondersteboven en liet een schroevendraaier vallen, kwam er toch blauw onder het geel vandaan.
Denk dat het plastic van een 750 komt. Die schijnen ooit in het geel geleverd te zijn.
Als ik dan die van jou zie, word ik toch enigszins jaloers. Ding ziet er heel goed uit.
 
Ik heb de motor al anderhalf jaar, als bouwpakket gekocht, veel onderdelen vervangen en een seizoen gereden.
Nu had ik een paar olielekkages dus heb die opgelost en nu met de bedrading bezig, de motor startte en liep en ik had licht voor en achter maar verder niets. :')

De motor ziet er verder wel mooi uit hoor, originele lak, frame en wielen zijn opnieuw gespoten, veel glimmend alu. 8-)

Als je wat voor me hebt graag! Ga van het weekend ook eens bij Biggelaar langs.
Is dit nog steeds die blauwe die je een tijd terug te koop had staan dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan