Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 9

20220121_204153.jpg
In de basis zit t span eraan.
 
Ben je werkelijk van plan om op deze manier je zijspan aan te bouwen?
Met strip?
Zonder enige stijfheid?
Een zijspan geeft enorme belastingen op je frame, daarom moet je een hulpframe bouwen.
Dit is geen hulpframe, dit is niet meer dan een ophangsysteempje.
Prima om te meten of het allemaal een beetje past en wil uitlijnen maar ABSOLUUT ONGESCHIKT ALS ZIJSPAN FRAME. Dit hangt na de eerste bocht dwars onder de motor of het scheurt al af bij de eerste drempel.

Ga alsjeblieft kijken in het zijspan hoekje, maak een eigen topic aan over je bouwplannen en je krijgt van alle kanten hulp.
Ook als je eigenwijs bent. Dan zijn alle zijspan rijders namelijk.
 
Ben je werkelijk van plan om op deze manier je zijspan aan te bouwen?
Met strip?
Zonder enige stijfheid?
Een zijspan geeft enorme belastingen op je frame, daarom moet je een hulpframe bouwen.
Dit is geen hulpframe, dit is niet meer dan een ophangsysteempje.
Prima om te meten of het allemaal een beetje past en wil uitlijnen maar ABSOLUUT ONGESCHIKT ALS ZIJSPAN FRAME. Dit hangt na de eerste bocht dwars onder de motor of het scheurt al af bij de eerste drempel.

Ga alsjeblieft kijken in het zijspan hoekje, maak een eigen topic aan over je bouwplannen en je krijgt van alle kanten hulp.
Ook als je eigenwijs bent. Dan zijn alle zijspan rijders namelijk.
Dit was alleen pas en meerwerk. Her is wel heel erg flex zo. O-)
 
Iets meer dan 10 jaar geleden had ik een GS500m met velorex bakje.
In Belgie is was dit helaas niet in orde met het papierwerk. Dus bakje verkocht en een jaar later de motor ook verkocht.

1642862008662.png
 
Worden/werden weleens fouten mee gemaakt, vooral vroeger. :Y
De normale heb je wel als 500-4 maar die is hier ook zeldzaam.
dan heb ik misschien wel een heel erg zeldzame motor gehad
volgens deze lijst bestond er weldegelijk een gs500m. ...zo goed als gelijk aan de 550 maar boring en slag waren anders...

In elk geval ik heb nu een 650 en ben daar heel gelukkig mee .
 
dan heb ik misschien wel een heel erg zeldzame motor gehad
volgens deze lijst bestond er weldegelijk een gs500m. ...zo goed als gelijk aan de 550 maar boring en slag waren anders...

In elk geval ik heb nu een 650 en ben daar heel gelukkig mee .
Ja ik ziet het,wel heeeeeeeeeeeel zeldzaam,werd alleen in Oostenrijk geleverd.
 
Ja ik ziet het,wel heeeeeeeeeeeel zeldzaam,werd alleen in Oostenrijk geleverd.
Dat zou kunnen. Motoren worden wel eens in en uitgevoerd. De motor die ik nu heb heb ik gekocht met zwitserse documenten en ingevoerd in belgie. Ik heb wel eens een motor verkocht die naar nederland ging. Mijn auto heb ik in frankrijk met franse papieren gekocht.
 
Hey! iemand interesse in een gs750 project? Ik stop ermee.... ik heb de motor, plannen en heel wat onderdelen al een paar jaar op zolder liggen en kom er niet aan toe... dus voor wie wat te doen wil hebben.. kijk even op het motorforum marktplaats..
suzuki gs 750 1978..
 
Terug
Bovenaan Onderaan