Robinjo
MF veteraan
Stelletje sloperts
En het is niet de eerste GS of GSX waar ik het mee doe, twee jaar terug nog een GSX1100ET gedaan dus ik draag mijn steentje bijDat maakt alles weer goed.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Stelletje sloperts
En het is niet de eerste GS of GSX waar ik het mee doe, twee jaar terug nog een GSX1100ET gedaan dus ik draag mijn steentje bijDat maakt alles weer goed.
Heb exact dezelfde uitvoering gehad.≥ Te koop Suzuki — Motoren | Suzuki — Marktplaats
Te koop Suzuki gsxr 750 bj 1988 slingshotGekocht voor 1800€ en 1800€ uitgegeven aan restauratie zie foto’s .Ik verkoop de Suzuki omdat ik nu andere hebwww.marktplaats.nl
Voor de liefhebber. Ik heb ze zien staan voor veel meer.
?????Ik hoop heel erg dat dit een grapje is.
Een mock-up?
Dit was alleen pas en meerwerk. Her is wel heel erg flex zo.Ben je werkelijk van plan om op deze manier je zijspan aan te bouwen?
Met strip?
Zonder enige stijfheid?
Een zijspan geeft enorme belastingen op je frame, daarom moet je een hulpframe bouwen.
Dit is geen hulpframe, dit is niet meer dan een ophangsysteempje.
Prima om te meten of het allemaal een beetje past en wil uitlijnen maar ABSOLUUT ONGESCHIKT ALS ZIJSPAN FRAME. Dit hangt na de eerste bocht dwars onder de motor of het scheurt al af bij de eerste drempel.
Ga alsjeblieft kijken in het zijspan hoekje, maak een eigen topic aan over je bouwplannen en je krijgt van alle kanten hulp.
Ook als je eigenwijs bent. Dan zijn alle zijspan rijders namelijk.
GS500? dat is een Katana GS550M,vijfje te weinig,nulletje te veelIets meer dan 10 jaar geleden had ik een GS500m met velorex bakje.
In Belgie is was dit helaas niet in orde met het papierwerk. Dus bakje verkocht en een jaar later de motor ook verkocht.
Bekijk bijlage 1718919
Worden/werden weleens fouten mee gemaakt, vooral vroeger.Op het inschrijfdocument stond GS500M dat ben ik wel heel zeker.
zo eentje dus: GS-Classic: GS 500, technische Daten
Een GS500E is een 2 pitter,die van de foto een 4 cilinder,al heb je deze vroeger wel als 4 cilinder 500 E gehad maarOp het inschrijfdocument stond GS500M dat ben ik wel heel zeker.
zo eentje dus: GS-Classic: GS 500, technische Daten
dan heb ik misschien wel een heel erg zeldzame motor gehadWorden/werden weleens fouten mee gemaakt, vooral vroeger.
De normale heb je wel als 500-4 maar die is hier ook zeldzaam.
Altijd leuk zo'n katana.In elk geval ik heb nu een 650 en ben daar heel gelukkig mee .
Ja ik ziet het,wel heeeeeeeeeeeel zeldzaam,werd alleen in Oostenrijk geleverd.dan heb ik misschien wel een heel erg zeldzame motor gehad
volgens deze lijst bestond er weldegelijk een gs500m. ...zo goed als gelijk aan de 550 maar boring en slag waren anders...
GS-Classic, the Website for Suzuki GS-Modells!
www.gs-classic.de
In elk geval ik heb nu een 650 en ben daar heel gelukkig mee .
Dat zou kunnen. Motoren worden wel eens in en uitgevoerd. De motor die ik nu heb heb ik gekocht met zwitserse documenten en ingevoerd in belgie. Ik heb wel eens een motor verkocht die naar nederland ging. Mijn auto heb ik in frankrijk met franse papieren gekocht.Ja ik ziet het,wel heeeeeeeeeeeel zeldzaam,werd alleen in Oostenrijk geleverd.
Ik heb hem al gemaild over de voorremschijven≥ GS 1000 — Onderdelen | Suzuki — Marktplaats
2 voorwielen + 1 achterwiel van GS 1000 met goede remschijven.De conditie is goed.www.marktplaats.nl