Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 9

Die EFE van jou lijkt bijna niet meer op een EFE 😍
Nee, hij is wat lager, wat langer en wat sneller. :9

Maatje van me is nu ook met zijn EFE bezig, die had al een USD en dikke wielen, nu is er wat aandacht besteed aan het originele 1135 blok, dat is nu 1360 cc geworden door een aftermarket cilinderblok en zuigers, andere nokkenassen er in, cilinderkop bewerkt, grotere carburateurs en een mooie uitlaat er op, zit nu boven de 150 AWPK, alleen nog even zorgen dat de koppeling het volhoudt.
 
Nog een kleine vraag, wat is het effect als #8 ontbreekt?
1663765931623.png
 
iemand een idee?? wat er mis is (buiten dat er u geen luchtfilter voor zit)
op het einde doe ik de choke wat aan, daarom loopt tie verder op
 

Bijlagen

  • WhatsApp Video 2022-09-21 at 16.55.41.mp4
    5,3 MB
Ik kom ook even zwaaien!

Mijn vader is ergens op zijn 40–45e weer opgestapt en begonnen op een Suzuki GSX750E uit begin 80er jaren.
Door aanslag op het peilglaasje is de motor stukgelopen en gereviseerd. Inmiddels rijd hij een FJR1300 en de GSX staat al heel wat jaren stil.
Nu gaan mijn ouders verhuizen en is de GSX al in mijn schuur gezet gezien het gebrek aan ruimte en hoewel hij het nog niet weet eigen ik hem me nu toe 😎 (Hij krijgt toch last van zijn tennisarm erop dus hij gaat hem toch niet rijden)
Hij had er een scherm en koffers op, ik ga hem weer origineel maken. Gaat nog wel even duren...

Zo word hij ongeveer en deze kleurstelling is het ook.
Bekijk bijlage 1550552
Klein stapje verder... Ik heb de papieren in mijn bezit. Eind december moet ik de RS125 die aan de muur hangt weer schorsen, dan schrijf ik de motor van pa ook over voor een half jaar.
Daarna is hij oldtimer en dus goedkoper om hem te verzekeren dan te schorsen.
 
leuk stukje leesvoer voor de liefhebber:
Tja fastest motorcycle,met 100pk,tegenwoordig is dat een 600cc opstap modelletje vermogen:z,en dan te bedenken
dat de GSX alleen geschikt was voor de zeer ervaren rijder volgens de motorbladen uit die tijd. 😬 ;)
 
Reeds Gevonden!
Ben al enige tijd op zoek naar de rechter zijkap van Suzuki GSX 750 [ of GSX 1100 is hetzelfde] 1980/1981
Ook is het GSX 750 embleem zeer welkom.
heeft iemand nog een vergeten doos onderdelen of iets liggen?
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2022-10-23 om 19.28.03.png
    Schermafbeelding 2022-10-23 om 19.28.03.png
    143,6 KB · Weergaven: 2
  • s-l500.jpg
    s-l500.jpg
    25,7 KB · Weergaven: 3
Laatst bewerkt:
Ben al enige tijd op zoek naar de rechter zijkap van Suzuki GSX 750 [ of GSX 1100 is hetzelfde] 1980/1981
Ook is het embleem zeer welkom.
heeft iemand nog een vergeten doos onderdelen of iets liggen?
Wel deze gevonden,zijn alleen niet in kleur,
Of deze,
Hier zou je het ook eens aan kunnen vragen,hebben veel oud Suzuki spul,
 
Laatst bewerkt:
Ben al enige tijd op zoek naar de rechter zijkap van Suzuki GSX 750 [ of GSX 1100 is hetzelfde] 1980/1981
Ook is het GSX 750 embleem zeer welkom.
heeft iemand nog een vergeten doos onderdelen of iets liggen?

Kost wel wat...Replica?


Deze is goedkoper, en uit NL

 
Laatst bewerkt:
Kost wel wat...Replica?


Deze is goedkoper, en uit NL

Zou hij de X er ook niet op willen hebben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan