reinhoud
MF veteraan
Het rijwiel gedeelte is bijna hetzelfde, toch?8 kleppert en een 16 kleppert, ja, dat rijdt iets beter. Veel gemener, directer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het rijwiel gedeelte is bijna hetzelfde, toch?8 kleppert en een 16 kleppert, ja, dat rijdt iets beter. Veel gemener, directer.
De GSX heeft een luchtondersteunde voorvork, + de vooras ligt vóór de voorvork, dit geeft schijnbaar iets meer stabiliteit. Achterbrug is vierkant alu ipv rond pisbakkenstaal. Het frame is hetzelfde, gekookte spaghetti. Remmen hebben ze allebei niet.Het rijwiel gedeelte is bijna hetzelfde, toch?
Ik had wel gehoord dat de 16 klepper wat avontuurlijker is dan de 8 klepper.8 kleppert en een 16 kleppert, ja, dat rijdt iets beter. Veel gemener, directer.
Aha, dank je!De GSX heeft een luchtondersteunde voorvork, + de vooras ligt vóór de voorvork, dit geeft schijnbaar iets meer stabiliteit. Achterbrug is vierkant alu ipv rond pisbakkenstaal. Het frame is hetzelfde, gekookte spaghetti. Remmen hebben ze allebei niet.
Uiteraard, de techniek is zoals gezegd 42 jaar oud. Het lijkt me leuk om ooit eens een vork uit een jaren 90 motor in de GSX te frommelen, met remmen die het wel doen als ik dat wil. Dat zou een hele verbetering zijn, ondanks dat de GSX van zichzelf best goed in elkaar zit.Aha, dank je!
Ik had vernomen dat mijn GS aardig wat beter stuurde met modernere voor en achtervork.
Het blok is een groot verschil, 1100 is feller, sneller en hoogtoeriger, 1000 trilt wat minder.Rijdt zo'n GSX nou beter dan een GS?
Ik ben ook van een GS750 naar een GS1000 gegaan, dat was inderdaad een groot verschil!Ik ging van een GS750 naar een GS1000, dat was al een hele belevenis. Toen ik na 6 jaar zeikstralen eindelijk de GSX kon overnemen van een collega, wist ik niet wat ik meemaakte. Heel gemeen fel blok, heel direct in vergelijking met een GS1000 blok. Lange versnellingen en genoeg power overal. 140 km/u in z'n derde versnelling hoef ik met de GS1000 niet te proberen. Vergeet niet dat de GSX alweer 42 jaar oud is.
Nu wordt ik nieuwsgierig naar een GSXHet blok is een groot verschil, 1100 is feller, sneller en hoogtoeriger, 1000 trilt wat minder.
Ik vond mijn 1000's wel beter sturen als mijn (al dan niet Katana) 1100's maar dat kan ook aan de vering of de banden hebben gelegen.
Gewoon gelijk doorstromen naar een oliekoeler 1127.Nu wordt ik nieuwsgierig naar een GSX
Klopt! De 1000 en de 1100 gaan makkelijk over de 100 in de eerste versnellingIk ben ook van een GS750 naar een GS1000 gegaan, dat was inderdaad een groot verschil!
Volgens mij haalde mijn 1000 bijna 180 in zn 3. Zat een hele mooie Marshall uitlaat onder.
Ging over de 100 in zijn 1, dit weet ik zeker, want dat heb ik toen geprobeerd, omdat ik tijdens een keer goed optrekken al over de 100 zat en dacht bij mijzelf, volgens mij zit ik in de eerste versnelling, klopt dit wel?
Nee joh. Luchtgekoeld is kicke!Gewoon gelijk doorstromen naar een oliekoeler 1127.
Mijn GSX ging 185 in z,n 1 ,dat was pas gemeenIk ging van een GS750 naar een GS1000, dat was al een hele belevenis. Toen ik na 6 jaar zeikstralen eindelijk de GSX kon overnemen van een collega, wist ik niet wat ik meemaakte. Heel gemeen fel blok, heel direct in vergelijking met een GS1000 blok. Lange versnellingen en genoeg power overal. 140 km/u in z'n derde versnelling hoef ik met de GS1000 niet te proberen. Vergeet niet dat de GSX alweer 42 jaar oud is.
Reed gister in de stad, waren weg werkzaamheden, lange rijen voor de stoplichten, toen heb ik hem toch een paar keer uit gezet toen ik stond te wachten, blok begon toen toch wel warm te wordenNee joh. Luchtgekoeld is kicke!
Geen idee waar je spanning blijft maar ik vind het wel een coole brommer die je aan het bouwen bent.Hallo allemaal,
Ik ben bezig om een gsx750e uit 1980 te verbouwen.
Nu kom ik met de elektra niet verder.
De stuurschakelaars/cockpit en contactslot krijgen geen prik. Ik heb nu nog de originele kabelboom en alle stekkers zijn aangesloten. Is er misschien ergens een aarding die ik mis?
Het startrelsis kan ik via de geel/groene draad wel rechtstreeks op de accu laten werken. Startmotor draait dan.
Iemand een idee in welke richting ik het moet zoeken?
Gsx750e 1981, Bandit 1200 achterbrug, Gsx-r 1995 voorvork
Elektrisch schema erbij en met een multimeter de spanning volgen vanaf de accu, ik zou moeten zoeken naar de wphb van de gsx750. Heb ik zo niet bij de hand.Hallo allemaal,
Ik ben bezig om een gsx750e uit 1980 te verbouwen.
Nu kom ik met de elektra niet verder.
De stuurschakelaars/cockpit en contactslot krijgen geen prik. Ik heb nu nog de originele kabelboom en alle stekkers zijn aangesloten. Is er misschien ergens een aarding die ik mis?
Het startrelsis kan ik via de geel/groene draad wel rechtstreeks op de accu laten werken. Startmotor draait dan.
Iemand een idee in welke richting ik het moet zoeken?
Gsx750e 1981, Bandit 1200 achterbrug, Gsx-r 1995 voorvork
Jij hebt de bussen voor de achterbrug nog gedraaid.. Is al ff geledenGeen idee waar je spanning blijft maar ik vind het wel een coole brommer die je aan het bouwen bent.
Werkplaatshandboek en schema's heb ik.Elektrisch schema erbij en met een multimeter de spanning volgen vanaf de accu, ik zou moeten zoeken naar de wphb van de gsx750. Heb ik zo niet bij de hand.
Dan heb ik toch nog wat bijgedragen aan de bouw.Jij hebt de bussen voor de achterbrug nog gedraaid.. Is al ff geleden
Hele zooi er af knippen en weer opnieuw beginnenHallo allemaal,
Ik ben bezig om een gsx750e uit 1980 te verbouwen.
Nu kom ik met de elektra niet verder.
De stuurschakelaars/cockpit en contactslot krijgen geen prik. Ik heb nu nog de originele kabelboom en alle stekkers zijn aangesloten. Is er misschien ergens een aarding die ik mis?
Het startrelsis kan ik via de geel/groene draad wel rechtstreeks op de accu laten werken. Startmotor draait dan.
Iemand een idee in welke richting ik het moet zoeken?
Gsx750e 1981, Bandit 1200 achterbrug, Gsx-r 1995 voorvork