Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Er zijn nog een paar zitjes open. Ben benieuwd of Rory Skinner weer terug komt in het BSB want volgens mij heeft hij volgend jaar geen Moto2 zitje meer.

Opvallend staartje aan het 2023 seizoen:
Dan Linfoot raakt zijn Stock 1000 titel kwijt aan Richard Kerr na een protest ( bron )

Linfoot heeft gereden met een illegale brake master cilinder en is geschrapt de resultaten van race 1 en 2 van ronde 11

Dus geen Yamaha. Dit was het zitje waarvoor Lee Jackson genoemd werd. Benieuwd waar die gaat landen

Ja die is vet he, gaat zo hard.... Maar ze filmen dat ook met bepaalde instellingen waardoor je dat gevoel nog beter ervaart.
De filmpjes van Niccolo Canepa hebben precies hetzelfde. Echt heel vet.

Van Sikkelerus maakt een noodgedwongen transfer:
Very happy to announce that i’m riding for TAG Honda joining the team in the BSB Pathway class for the 2024
I understand that this news may come as a bit of a surprise, but after Fairburn let us down badly we were forced to search for a other team. And I’m very thankful to TAG Honda to give me the opportunity to stay in the Championship as I am looking forward to competing in BSB so much!
The feeling with the team was good and the bike looks perfect!
Want to give a big thanks to every person involved and my sponsors for making this possible
Let’s make it a great season together

Very happy to announce that i’m riding for TAG Honda joining the team in the BSB Pathway class for the 2024
I understand that this news may come as a bit of a surprise, but after Fairburn let us down badly we were forced to search for a other team. And I’m very thankful to TAG Honda to give me the opportunity to stay in the Championship as I am looking forward to competing in BSB so much!
Want to give a big thanks to every person involved and my sponsors for making this possible
Mooi dat hij toch nog een zitje heeft kunnen bemachtigen. :t

Persoonlijk zou ik niet zeggen Fairburn mij zou hebben laten zitten.
Je weet nooit hoe het loopt in de toekomst.

Persoonlijk zou ik niet zeggen Fairburn mij zou hebben laten zitten.
Je weet nooit hoe het loopt in de toekomst.
Is wat voor te zeggen, aan de andere kant als het zo is, dan is het zo.
Iedereen snapt dat als je eerst aangekondigd wordt door Fairburn en vervolgens gaat racen met TAG dat er iets raars gebeurt is.
Dan kun je maar beter aangeven dat het afketsen van de samenwerking niet aan jou lag. En dan vind ik 'let us down badly' nog relatief netjes

Terug
Bovenaan Onderaan