Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Weer een delay...
Lege weg bij Hillberry:Z
15597443936082064285641.jpg
15597445139181614736205.jpg
 
Ik snap dat gedoe tussen mc guinness en Rutter niet zo goed ze zijn beide zeer goed en hebben genoeg Iom tt podiums
Lijkt wel een stel kleine kinderen
 
Ja maar de fabrikant/leverancier van de blokbouten is wel gesommeerd om zich te melden bij de fabriek....
(zie onderstaande reacties van twitter)

Toch blijft het mooi dat Norton verhaal .

Ik zal nooit van mijn leven de sound van de Norton Wankel vergeten uitaccelererend vanuit The Esses op Donington mooie tijden !
 
Een spektakel dag gisteren op Brands Hatch de stock 1000 races met veel crashes de ss 600 race met een Jack Kennedy die Seeley buiten de baan wilde dwingen op start/finish ( ze zouden Kennedy een paar races moeten schorsen)
Dan Scott Redding die pole haalt met een verschil van 0.007 op zijn teamgenoot en de crash van Tarran (die gelukking goed afliep .
Ik hoop dat het vandaag een droge dag blijft dan is er al genoeg spektakel te zien .
 
Een spektakel dag gisteren op Brands Hatch de stock 1000 races met veel crashes de ss 600 race met een Jack Kennedy die Seeley buiten de baan wilde dwingen op start/finish ( ze zouden Kennedy een paar races moeten schorsen)
Dan Scott Redding die pole haalt met een verschil van 0.007 op zijn teamgenoot en de crash van Tarran (die gelukking goed afliep .
Ik hoop dat het vandaag een droge dag blijft dan is er al genoeg spektakel te zien .

Hele vreemde gok van Redding in race 1, al weet ik niet wat er was gebeurd als het droog was gebleven/geworden..
Wel een spektakelstuk hoor op een half natte baan
 
Fastest lap van de race wel voor Redding, en behoorlijk sneller dan de rest ook. Bijv. 2,5 sneller dan Hicky.

Gevalletje net te vroeg op de intermediate dus, ik hou er wel van.
 
Fastest lap van de race wel voor Redding, en behoorlijk sneller dan de rest ook. Bijv. 2,5 sneller dan Hicky.

Gevalletje net te vroeg op de intermediate dus, ik hou er wel van.

Had ook heel anders kunnen uitpakken natuurlijk maar ik vond het een vreemde gok voor een kampioenschapsleider..
Ben wel heel benieuwd hoe hij het op de nog krappere baantjes gaat doen tov zn team genoot
 
Terug
Bovenaan Onderaan