Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Ben benieuwd naar Mc Guinness, zou best nog wel eens podium kunnen gaan rijden op de 4 cilinder.
Hij was laatst in Brugge (BE) gelijk mijn Mc Guinness replica Shoei kunnen laten signeren, en hij nam voor iedereen de tijd voor een praatje en wat foto's. :t
 
Dan kun je de TT van Assen ook wel op je buik schrijven, evenals de 8 uren van Suzuka, etc. Maw: Het raceseizoen is wel ongeveer voorbij.
 
1584386350368.png
 


Doe normaal man. Een virus als dit zit er al jaren aan te komen. We zijn gewoon met teveel volk op deze bol.
Het heeft totaal geen nut om de Chinezen hier de schuld van te geven want het is de hele mensheid en daar val jij ook onder neem ik aan.
In het dierenrijk werkt het niet anders, en wij zijn eigenlijk gewoon beesten. Wordt de populatie te groot bij gebrek aan natuurlijke vijanden dan steekt er uiteindelijk iets de kop op dat de zwakkeren elimineert en de populatie terugbrengt naar normale waarden.

Edit: En denk nu niet dat ik me niet bedreigd voel door dit virus. Ik val wel in de risicogroep. Ben bijna 57 en rook mijn hele leven al als een ketter.
Eet daarentegen wel heel veel vette vis en garnalen en slik daarbovenop ook nog extra vitamine D. Werk altijd buiten, en kan me niet heugen dat ik griep heb gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit staat op TT ASSEN Nieuwsflits:

"Helaas houdt het Coronavirus Nederland meer en meer in haar greep. De gevolgen hiervan zijn op alle niveaus merkbaar en grijpen diep in het maatschappelijke leven in. Ook waar het de sport betreft. Als TT Circuit Assen volgen we de richtlijnen van de regering en het RIVM en dat heeft dan ook consequenties voor de dagelijkse bedrijfsvoering. Op deze wijze proberen wij een bijdrage te leveren aan de verdere beperking van het aantal besmettingen en tegelijkertijd de risico’s voor onze huurders en vrijwilligers te beperken. Daarom zullen er tot en met 6 april geen evenementen worden gehouden op het TT Circuit Assen.

Met de huurders van het circuit wordt in goed overleg alternatieve data voor hun evenementen gezocht elders in het seizoen. We hopen de ontstane situatie, als gevolg van het Coronavirus en binnen de genomen nationale beleidsregels, voor huurders en hun gebruikers op deze wijze zo adequaat mogelijk te beantwoorden.

Het TT Circuit Assen houdt op haar website ttcircuit.com, een ieder op de hoogte van de actualiteit en de eventuele beschikbaarheid van de accommodatie.

Onze bereikbaarheid blijft ongewijzigd, maar medewerkers werken vanaf maandag zoveel mogelijk vanuit huis
."

BRON: TT ASSEN
 
Doe normaal man. Een virus als dit zit er al jaren aan te komen. We zijn gewoon met teveel volk op deze bol.
Het heeft totaal geen nut om de Chinezen hier de schuld van te geven want het is de hele mensheid en daar val jij ook onder neem ik aan.
In het dierenrijk werkt het niet anders, en wij zijn eigenlijk gewoon beesten. Wordt de populatie te groot bij gebrek aan natuurlijke vijanden dan steekt er uiteindelijk iets de kop op dat de zwakkeren elimineert en de populatie terugbrengt naar normale waarden.

Edit: En denk nu niet dat ik me niet bedreigd voel door dit virus. Ik val wel in de risicogroep. Ben bijna 57 en rook mijn hele leven al als een ketter.
Eet daarentegen wel heel veel vette vis en garnalen en slik daarbovenop ook nog extra vitamine D. Werk altijd buiten, en kan me niet heugen dat ik griep heb gehad.

Terug naar normale waarden... Ik ben er bang voor dat we nog steeds met teveel op deze aardkloot zijn, ook na dit virus. Maar verder geheel met je eens. En de Chinezen hebben ons nog een dienst bewezen ook: De smog in China is inmiddels volledig verdwenen en dit toont direct aan dat onze dagelijkse industrie wel degelijk invloed heeft op het milieu. Dit voor diegenen die nog twijfelen.
 
Terug naar normale waarden... Ik ben er bang voor dat we nog steeds met teveel op deze aardkloot zijn, ook na dit virus.

Ik weet het niet. Dit virus is nog niet uitgewoed. Ik lees al over herbesmettingen in Azië.
We houden er over op. Dit heeft niets met motorsport te maken.
 
Doe normaal man. Een virus als dit zit er al jaren aan te komen. We zijn gewoon met teveel volk op deze bol.
Het heeft totaal geen nut om de Chinezen hier de schuld van te geven want het is de hele mensheid en daar val jij ook onder neem ik aan.
In het dierenrijk werkt het niet anders, en wij zijn eigenlijk gewoon beesten. Wordt de populatie te groot bij gebrek aan natuurlijke vijanden dan steekt er uiteindelijk iets de kop op dat de zwakkeren elimineert en de populatie terugbrengt naar normale waarden.

Edit: En denk nu niet dat ik me niet bedreigd voel door dit virus. Ik val wel in de risicogroep. Ben bijna 57 en rook mijn hele leven al als een ketter.
Eet daarentegen wel heel veel vette vis en garnalen en slik daarbovenop ook nog extra vitamine D. Werk altijd buiten, en kan me niet heugen dat ik griep heb gehad.
Spaanse griep ver in de vorige eeuw, was er toen ook overbevolking?....niet.
Miljoenen mensen stierven maar er waren toen minder dan 2 miljard mensen op deze bol.



Maar we gaan off topic.
Balen dat ook TT op Mann niet doorgaat .
 
Ik weet het niet. Dit virus is nog niet uitgewoed. Ik lees al over herbesmettingen in Azië.
We houden er over op. Dit heeft niets met motorsport te maken.

True. We gaan het weer over motorsport hebben. Maar dat is er voorlopig niet :N
 
Spaanse griep ver in de vorige eeuw, was er toen ook overbevolking?....niet.
Miljoenen mensen stierven maar er waren toen minder dan 2 miljard mensen op deze bol.



Maar we gaan off topic.
Balen dat ook TT op Mann niet doorgaat .

Ja, ik ben van mening dat dat ook al met overbevolking had te maken. Het "probleem" is dat wij te intelligent zijn en goed zijn in medicijnen ontwikkelen, maar dat maakt de bevolking niet sterker.

Maar goed, on topic: Ik vind het ook erg jammer dat de OIMTT niet doorgaat, want ik had serieuze plannen om dit jaar voor het eerst die kant op te gaan.
Een bucket list onderdeel afstrepen zeg maar.
 
Dan was je toch te laat geweest; overtochten en accommodaties zijn al lang volgeboekt.
Ze kunnen maar iets van 60.000 bezoekers aan. Althans; dat is wat ik van een ervaren TT ganger begreep.
 
Doe normaal man. Een virus als dit zit er al jaren aan te komen. We zijn gewoon met teveel volk op deze bol.
Het heeft totaal geen nut om de Chinezen hier de schuld van te geven want het is de hele mensheid en daar val jij ook onder neem ik aan.
In het dierenrijk werkt het niet anders, en wij zijn eigenlijk gewoon beesten. Wordt de populatie te groot bij gebrek aan natuurlijke vijanden dan steekt er uiteindelijk iets de kop op dat de zwakkeren elimineert en de populatie terugbrengt naar normale waarden.

Edit: En denk nu niet dat ik me niet bedreigd voel door dit virus. Ik val wel in de risicogroep. Ben bijna 57 en rook mijn hele leven al als een ketter.
Eet daarentegen wel heel veel vette vis en garnalen en slik daarbovenop ook nog extra vitamine D. Werk altijd buiten, en kan me niet heugen dat ik griep heb gehad.

Ik blijf bij mijn mening over Chinezen 😉 en voor wat betreft overbevolking ben ik het met je eens.
Maar on topic, breekt het mooie weer aan en het race seizoen en dan dit ..... ik baal gewoon.
Volgens mij is de TT Man sinds de ww2 niet 1 jaar overgeslagen....
 
Ja, ik ben van mening dat dat ook al met overbevolking had te maken. Het "probleem" is dat wij te intelligent zijn en goed zijn in medicijnen ontwikkelen, maar dat maakt de bevolking niet sterker.

Maar goed, on topic: Ik vind het ook erg jammer dat de OIMTT niet doorgaat, want ik had serieuze plannen om dit jaar voor het eerst die kant op te gaan.
Een bucket list onderdeel afstrepen zeg maar.
Je weet dat die Spaanse griep net na WW1 was en dat er toen in Europa in de voorgaande 4 jaar al wat tegen overbevolking is gedaan...

Voor IOM TT als je daar naar toe wil moet je nu boeken voor 2021 anders zitten de Ferry's etc vol.
 
Ik blijf bij mijn mening over Chinezen 😉 en voor wat betreft overbevolking ben ik het met je eens.
Maar on topic, breekt het mooie weer aan en het race seizoen en dan dit ..... ik baal gewoon.
Volgens mij is de TT Man sinds de ww2 niet 1 jaar overgeslagen....
Jawel is eens eerder afgeblazen door mond en klauwzweer
 
Terug
Bovenaan Onderaan