Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Voor als je Quest in je zenderpakket hebt.
20210728_144244.jpg
 
Update Brad Jones:

MSVR STATEMENT – BRAD JONES, UPDATE AT 11:00 29/07/2021

Brad Jones (iForce Lloyd & Jones BMW), who sustained serious head, chest and pelvic injuries following an accident during the opening Bennetts British Superbike Championship race on Saturday 24 July, remains in an induced coma and continues to receive treatment at King’s College Hospital, London.

Operations have not been required for his head or chest injuries, but a procedure is planned to stabilise his pelvic fracture today (Thursday). Following that, it is anticipated that he will kept in the medically induced coma until the beginning of next week.

The MSVR BSB Medical Team remain in direct contact with the family and hospital staff.

The family wishes to reiterate their sincere thanks for the overwhelming support they have received.

Further information will be released when possible. Additional updates are not expected prior to next week.

-ENDS-
 
Dit weekend zijn de races op circuit van Truxthon.
Brad Jones wordt volgens laatste berichten nog steeds in kunstmatige coma gehouden. Laten we het beste hopen voor hem, familie en fans.
 
Iemand enig idee waarom de kampioen van vorig jaar, Josh Brooks, vrijwel strak achteraan rijdt tegenwoordig? Terwijl zijn teammaat Iddon tweede in de tussenstand staat....
 
Iemand enig idee waarom de kampioen van vorig jaar, Josh Brooks, vrijwel strak achteraan rijdt tegenwoordig? Terwijl zijn teammaat Iddon tweede in de tussenstand staat....
Die is het helemaal kwijt. Ze hadden het erover dat ze zo'n beetje alles aan zijn motor hebben vervangen en niets helpt om een goed gevoel met de motor te krijgen. Hij zou zelf overwegen om weer met zijn oude startnummer te rijden i.v.m het "gewicht" van de nummer 1.
 
Die is het helemaal kwijt. Ze hadden het erover dat ze zo'n beetje alles aan zijn motor hebben vervangen en niets helpt om een goed gevoel met de motor te krijgen. Hij zou zelf overwegen om weer met zijn oude startnummer te rijden i.v.m het "gewicht" van de nummer 1.
Misschien heeft ie teveel naar Rossi gekeken?
 
Die is het helemaal kwijt. Ze hadden het erover dat ze zo'n beetje alles aan zijn motor hebben vervangen en niets helpt om een goed gevoel met de motor te krijgen. Hij zou zelf overwegen om weer met zijn oude startnummer te rijden i.v.m het "gewicht" van de nummer 1.
Los daarvan is hij altijd wel een "slow starter"toch ?
Komt pas laat in het seizoen op gang

O halloran, Mackenzie , Buchan en Vickers dat zijn de jongens waar ik mijn geld dit jaar op zet. Vickers nog niets eens voor het kampioenschap.

owja, Rory skinner is back ! Rijd fantastisch op de nieuwe zx10r
 
O' Halloran en Buchan zijn echt heel sterk tot nu toe.

Tommy Bridewell is naar mijn idee ook minder goed dan vorig jaar.
 
Update Brad Jones:
  • Lucy Calvert
    9 hrs ago
    We now have an online shop for the #keepfighting Merch, so please head over and get those orders in! www.bradjonesracing.co.uk/shop
Brad is still fighting strong, we don’t have many updates at the moment as we are having to be patient to allow his body to recover over time before any further steps are taken. Brad will undergo surgery over the next day or 2 on a broken collarbone. Thank you for your continued support 🙏🏽
 
O' Halloran en Buchan zijn echt heel sterk tot nu toe.

Tommy Bridewell is naar mijn idee ook minder goed dan vorig jaar.
Bridewell vind ik echt een wisselvallige pipo, niet heel goed met kwali wel een hele goede race pace vaak. Maar die staat er sommige wedstrijden totaal niet bij ( starten op p17 oid )

Komen straks ook weer een paar banen waar hij zo 3 races op rij kan winnen.

Trouwens, Peter Hickman.. omdat er weinig tot geen road races waren heeft hij zich maar eens beetje als circuit coureur voorbereid begreep ik.. schijnt wat afgevallen te zijn en op wat andere manieren te trainen etc.
Ik vlak hem nooit uit, hele goede en nauwkeurige rijder maar net niet genoeg voor de constante podia
 
Brad Jones News !!...... Alex

MSVR is able to provide the following update to Brad Jones' condition, following his accident during the Bennetts British Superbike Championship race at Brands Hatch on 24 July.

He remains under the care of the medical team at Kings College Hospital, London.

He recently underwent a successful operation on his pelvis and his chest and pelvic injuries are settling.

Brad's neurological condition remains the primary focus. He remains under sedation, which is being gradually reduced, and awaits further scans. Once these investigations are completed, it is planned to stop sedation and allow him to wake.

Further updates will continue to be provided.

Ends.
 
Nu zijn we dit weekend op Donington in de regen…in 2 ronden in de Superstock al 7 man onderuit in een veld van bijna 35 man…-O-
Tom Neave won maar heeft ingehaald in laatste bocht onder gele vlag? Mossey ging wijd door eigen fout en moest inhouden en Neave gaat onderdoor met eigen snelheid.🤔
 
Laatst bewerkt:
Ieder geval droog bij start van de eerste Superbike race…. Ronde 5 safetycar in de baan na een valpartij….en we gaan weer los in ronde 8….
 
Nu zijn we dit weekend op Donington in de regen…in 2 ronden in de Superstock al 7 man onderuit in een veld van bijna 35 man…-O-
Tom Neave won maar heeft ingehaald in laatste bocht onder gele vlag? Mossey ging wijd door eigen fout en moest inhouden en Neave gaat onderdoor met eigen snelheid.🤔
Ja vond het ook jammer, wat had hij dan moeten doen? Gas dicht gooien? Dan klapt Rollo erop als die te dicht erop zit. Maar vraag me af of er ook een gele vlag na die bocht werd gezwaaid toen Neave Mossy inhaalde want dat lieten ze niet zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan