Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

De livery van FHO racing met Peter Hickman is echt supervet!
FLTlNlfXoAQqnM4.jpg

FLfNFiRXwAALLy2.jpg

FLfNFipXIAQScDv.jpg

FLfNFiZXwAUDQcV.jpg

FLfNFiLWQBEtR5H.jpg
 
Michael Dunlop rijdt dit jaar NW200 en IOM TT op de PBM Ducati V4R in de superbike races.
Superstock rijdt hij op een BMW M1000RR van zijn eigen team net als de supersport (Yamaha R6).
 
Reed afgelopen seizoen toch een verschrikkelijk slechte eerste helft ?! Beetje p8-p12 toch ?

Ik las het bericht ook en vond het raar.. iddon was qel te zien op de pbm duc
Nou de eerste helft van het seizoen... was het maar zo.
Alleen de laatste 2 weekenden kon hij een beetje fatsoenlijk meekomen.
Maar goed om de een of andere reden heeft hij eeuwig krediet.
 
Ik heb nog met die ouwe gereden op Silverstone.
Met de Haslam trackdays. Erg leuk, hele aardige kerel! Meeste voorrijders waren ex BSB coureurs.

Aan einde van de dag mocht ik op Fireblade van Ron zelf met vol datalogging erop en werd mijn data vergeleken met die van Leon. Dat had van mij niet persé gehoeven achteraf... 😊😊
 
Ach, wat kan die Brookes verrekkn...

Sykes pakt toch wel de BSB kroon en MD wint NW200 en Man.

Forza Ducati!!! 😊😊😊

Tommy Bridewell op de Duc kampioen, en op plek 2 Cristian Iddon op de Suzuki. :P

Of Mackenzie en O 'Halloran op 1 en 2, en bovenstaande daar achter. Dat zou ook kunnen...*O*

Plaats 3 Peter Hickman.💪
 
Tommy Bridewell op de Duc kampioen, en op plek 2 Cristian Iddon op de Suzuki. :P

Of Mackenzie en O 'Halloran op 1 en 2, en bovenstaande daar achter. Dat zou ook kunnen...*O*

Plaats 3 Peter Hickman.💪
Bridewell kampioen zou ik helemaal fantastisch vinden!! Voor zowel Bridewell maar ook zeker MotoRapido team!! Steve Willf Moore gun ik het ook!!
 
Jammer dat Bridewell nooit echt constant is. Op z'n goede dagen is hij echt heel sterk.
Maar realistisch gezien verwacht ik toch Mackenzie en O'Halloran weer vooraan dit seizoen. Als Tom Sykes tenminste niet voor verrassingen gaat zorgen...
Hoe dan ook, we zitten er weer klaar voor.*O*
 
Het is jammer dat ze niet meer naar Assen komen met de BSB. Afgelopen jaren met covid snap ik het, maar in de toekomst komen ze ook niet neer terug?
 
Ik heb nog met die ouwe gereden op Silverstone.
Met de Haslam trackdays. Erg leuk, hele aardige kerel! Meeste voorrijders waren ex BSB coureurs.

Aan einde van de dag mocht ik op Fireblade van Ron zelf met vol datalogging erop en werd mijn data vergeleken met die van Leon. Dat had van mij niet persé gehoeven achteraf... 😊😊
Ik had graag nog een dag op Donington bij de Haslam 's gedaan. Maar ja daar ben ik te laat mee.
Dus dat wordt Whitham :P:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan