Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Het is jammer dat ze niet meer naar Assen komen met de BSB. Afgelopen jaren met covid snap ik het, maar in de toekomst komen ze ook niet neer terug?

Nee, dat schijnt niet meer te gaan gebeuren.
Maar misschien een schrale troost. Een race in Engeland kijken is veel leuker.
Het publiek wat er in Assen op af kwam, was ook wel een beetje bedroevend...
 
Nieuwe kleuren John McGuinnes
FN9aMQkXoAEkUkE.jpg

FN9aM22XsAYnCAX.jpg
 
En nog een streaming ding erbij? TT+ Live Pass.
De IOMTT live te volgen voor 'maar' €21,99
Ik ga er ff over nadenken, maar het lonkt wel naar me.

 
En nog een streaming ding erbij? TT+ Live Pass.
De IOMTT live te volgen voor 'maar' €21,99
Ik ga er ff over nadenken, maar het lonkt wel naar me.

Ik heb het gelijk aangemaakt, en toen het mogelijk was gelijk opgewaardeerd naar +

Voor dat geld ga ik niet moeilijk doen, andere jaren gratis de TT gevolgd en dat werkte prima met de livetiming.
2x zelf geweest en is super.

NW200 treft het ook redelijk kwa weer, wel veel wind maar dat was het jaar dat ik er was ook (2010).
Irwin op pole voor zaterdag.

Nog mensen naar Spa ook voor de 24hr ?
EWC stond nog op mijn lijstje dus dit jaar eens meepakken.
Als Suzuku fan is dat straks 1 van de weinige plekken waar je ze nog van voor ziet rijden. En op de roads en BSB :t
 
Ik heb het gelijk aangemaakt, en toen het mogelijk was gelijk opgewaardeerd naar +

Voor dat geld ga ik niet moeilijk doen, andere jaren gratis de TT gevolgd en dat werkte prima met de livetiming.
2x zelf geweest en is super.

NW200 treft het ook redelijk kwa weer, wel veel wind maar dat was het jaar dat ik er was ook (2010).
Irwin op pole voor zaterdag.

Nog mensen naar Spa ook voor de 24hr ?
EWC stond nog op mijn lijstje dus dit jaar eens meepakken.
Als Suzuku fan is dat straks 1 van de weinige plekken waar je ze nog van voor ziet rijden. En op de roads en BSB :t
Gelijk nadat ik die link gepost had had ik genoeg nagedacht en direct betaald voor die TT+ stream.
De gratis NW200 livestream van de BBC had ik gisteravond laat ook gevonden, maar toen ik helemaal klaar zat voor de supertwin race werd die jammer genoeg afgelast. Zaterdag iig lekker genieten.
Beetje jammer dat jij dan moet werken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan