Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Bradley Ray pakt meteen maar ff een dubbele overwinning. Benieuwd of de Suzuki goed genoeg is om op alle circuits mee te strijden, het waren nu ook wel apparte omstandigheden.

De eerste race was toch redelijk normaal weer? Voor engeland...
Erg knap van Ray. En ook lekker maf. De sfeer in de paddock linkt me erg relaxt daar.
 
De eerste race was toch redelijk normaal weer? Voor engeland...
Erg knap van Ray. En ook lekker maf. De sfeer in de paddock linkt me erg relaxt daar.
Ik heb alleen de 2de race kunnen zien, doordat Ray de 1ste ook gewonnen had ging ik ervan uit dat de omstandigheden toen ong hetzelfde waren. Meeste van die gasten kunnen het wel met elkaar vinden volgeens mij ja.
 
Verdorie, Bruce Anstey moet dit jaar een andere strijd naast de baan uitvechten -O-

Bruce Anstey battling cancer and unlikely to make TT | MCNews.com.au

Classic-TT-2016-Bruce-Anstey-Trophy-1021x580.jpg
 
Laatst bewerkt:
In BSB controleren ze niet op minimum bandenspanning denk ik.
WSBK moet minimaal 1,6 inzitten, controleren ze ook op ivm oa de klapband van MvdM.

Lekker veel contactvlak met zo'n lage bandenspanning, maar wanneer ze te heet worden wordt het gevaarlijk.
 
Laatst bewerkt:
Een paar dagen IOM TT the game voor de playstation in mijn bezit...best wel tof en best wel lastig om een fatsoenlijke ronde te maken :)
 
Kiyonari komt terug in de BSB op Oulton Park! Als vervanger van Linfoot. Leuk nieuws. :)
 
Hopen op regen dan maar ?! Herrinner me nog een heel leuk filmpje op een hansspree ten kate honda op donnington ?
 
Met dat italiaans commentaar en die kop van Davide Tardozzi 😂


Heerlijk toch ?! Kyo bakte er nu een stukje minder van jammer genoeg.

O Halloran op de blade deed het uitstekend, mooi om die man te zien vegen met die blade en misschien komend weekend op Imola
 
O Halloran helaas been gebroken tijdens zn SBK uitstapje, Ten Kate brengt weinig "geluk "met zich mee de laatste tijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan