Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Nakagami op HRC Red Bull
full
 
Vandaag de mooiste BSB races van het seizoen op Cadwell park. Vanaf 18.45 op Eurosport 2. Bradley Ray op pole *O*

Ik heb zitten kijken, maar ik zelden zo'n slechte beelden en commentaar gezien.
De sprongen op de Mountain werden bijna niet in beeld gebracht en die knakker had beter z'n mond kunnen houden.
 
Hallo,

Misschien beetje rare vraag op dit moment net na de GP op Silverstone maar ik ga over twee weken naar Silverstone het BSB weekend bezoeken en heb geen ervaring met silverstone.


Ik heb een hotel geboekt e ga met de auto. Hebben jullie qua circuit nog tips / trics.
 
Hallo,

Misschien beetje rare vraag op dit moment net na de GP op Silverstone maar ik ga over twee weken naar Silverstone het BSB weekend bezoeken en heb geen ervaring met silverstone.


Ik heb een hotel geboekt e ga met de auto. Hebben jullie qua circuit nog tips / trics.

Wie kopt em in?
- annuleringsverzekering?
- plu?
 
Ik heb zitten kijken, maar ik zelden zo'n slechte beelden en commentaar gezien.
De sprongen op de Mountain werden bijna niet in beeld gebracht en die knakker had beter z'n mond kunnen houden.


2de race brachten ze het af en toe in beeld maar nog niet vaak.
Had mn vriendin verteld dat er een "sprong" in zat dus die twijfelde na de eerste race aan mn kennis, na race 2 wist ze weer dat ik altijd gelijk heb/krijg :p
 
2de race brachten ze het af en toe in beeld maar nog niet vaak.
Had mn vriendin verteld dat er een "sprong" in zat dus die twijfelde na de eerste race aan mn kennis, na race 2 wist ze weer dat ik altijd gelijk heb/krijg :p
Je moet the mountain ook eigenlijk bij de trainingen zien, tijdens de race proberen die mannen de fiets aan de grond te houden.
Vooral tijdens vrije trainingen willen sommige rijders nog wel eens serieus vliegen om het publiek te vermaken :}
Josh Brookes is wel the man daarin, helaas ben ik uitgerekend het seizoen waarin Brookes Wsbk reedt naar Cadwell geweest -O-
 
Staan wel wat leuke filmpjes op YouTube e.d. ;)
Trainingen uitzenden word iets te gek voor eurosport denk ik. Vind het al heel wat dat dit uitgezonden word.

Brookes is wel een smaakmaker hoor !!
 
Tja, zonder Shakey heeft hij geen serieuze, constante, tegenstander. Neemt niet weg dat ik het hem enorm gun! Echte bikkel.
 
Op de derde plaats rijden en dan doorkrijgen dat je 1 positie moet terugzakken vanwege gebeuk een paar rondes terug. WTF. Dan haal ik er toch gewoon twee in en geef dan 1 positie terug. En dan nog gewoon winnen. Wat een kerel. Prachtig .
 
Tja, zonder Shakey heeft hij geen serieuze, constante, tegenstander. Neemt niet weg dat ik het hem enorm gun! Echte bikkel.


Klopt ! Had in t begin van het seizoen nog enige verwachtingen van Ray, na zn dubbel in de eerste wedstrijd.
Yamaha s doen het op dit moment wel lekker, hebben een beste stap gemaakt.

Ik verwacht dat het volgend seizoen wel eens het spannendste kampioenschap zou kunnen worden uit het rijtje wsbk, gp , bsb
 
Terug
Bovenaan Onderaan