Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Je doelt op de rcv denk ik dan ?
Ik vond het op voorhand al vreemd dat er gezegd werd dat het een fiets was die heel snel en makkelijk van richting veranderd.. ik had juist verwacht dat ze zouden pochen ( schrijf je dat zo ? ) over de enorme power en het goede basis pakket.

De RCV inderdaad.

Het vermogen valt erg tegen vind ik.
160 standaard en met race kit 215.

Honda RC213V-S


Maar het rijwielgedeelte schijnt inderdaad indrukwekkend te zijn.
 
De RCV inderdaad.

Het vermogen valt erg tegen vind ik.
160 standaard en met race kit 215.

Honda RC213V-S


Maar het rijwielgedeelte schijnt inderdaad indrukwekkend te zijn.
Ik mag/durf toch aan te nemen dat ze met het race pakket rijden ?! Neem aan dat de rest van de fietsen ook een goeie 200 pk heeft..

Die wendbaarheid zie ik in macau nog wel van pas komen.. op man heb je daar toch iets minder aan lijkt me ?!
 
Hickman gaat na Macau gewoon nog ff 3 races in Nieuw-Zeeland rijden. Geweldige gast is het ook, vaste BSB rijder de belangrijkste Roads wedstrijden wat endurance races en nu toch nog ff door naar NZ.
 
Wat ik extra indrukwekkend vind is dat hij veel meer risico loopt dan de rest door gewoon meer te rijden.
Las net dat NZ verhaal en dacht eerst ; waarom ?!
Maar het is eigenlijk wel logisch dat hij gewoon lekker wil racen
 
Wat ik extra indrukwekkend vind is dat hij veel meer risico loopt dan de rest door gewoon meer te rijden.
Las net dat NZ verhaal en dacht eerst ; waarom ?!
Maar het is eigenlijk wel logisch dat hij gewoon lekker wil racen
Denk dat het voor Hickey ook deels voor de financiën is, hij heeft natuurlijk nooit een dik salaris verdient bij een topteam. Maar hij is ook echt een liefhebber, en heel populair bij de Engelsen. Een paar jaar geleden stelden ze de rijders voor aan het publiek toen ik bij het BSB op Cadwell was, en er werdt bij hem het hardst gejuicht. Komt ook deels omdat hij daar uit de buurt komt.
Een paar jaar geleden kon je Macau nog live kijken op MotorsTV, maar die zender heb ik er niet mee op staan helaas -O-
 
Ik mag/durf toch aan te nemen dat ze met het race pakket rijden ?! Neem aan dat de rest van de fietsen ook een goeie 200 pk heeft..

Die wendbaarheid zie ik in macau nog wel van pas komen.. op man heb je daar toch iets minder aan lijkt me ?!

Uiteraard rijden ze met het race pakket.

Ik denk dat ik destijds gewoon andere verwachtingen had van de RCV. 😅
 
Denk dat het voor Hickey ook deels voor de financiën is, hij heeft natuurlijk nooit een dik salaris verdient bij een topteam. Maar hij is ook echt een liefhebber, en heel populair bij de Engelsen. Een paar jaar geleden stelden ze de rijders voor aan het publiek toen ik bij het BSB op Cadwell was, en er werdt bij hem het hardst gejuicht. Komt ook deels omdat hij daar uit de buurt komt.
Een paar jaar geleden kon je Macau nog live kijken op MotorsTV, maar die zender heb ik er niet mee op staan helaas -O-

Via een livestream gewoon te volgen.
Die heb ik op de vorige? pagina gepost.
 
Goeie overwinning van Hickman maar je moet toch wel echt een paar losse schroeven in je bovenkamer hebben om daar te racen .
 
Goeie overwinning van Hickman maar je moet toch wel echt een paar losse schroeven in je bovenkamer hebben om daar te racen .
Geen restart meer geweest ?
Zat het te volgen op het werk maar meteen bij de rode vlag kwam er een klant binnen.. lastig altijd 🤣
 
Geen restart meer geweest ?
Zat het te volgen op het werk maar meteen bij de rode vlag kwam er een klant binnen.. lastig altijd 🤣

Nope geen restart meer rutter 2e en reden voor rode vlag was een beetje naar uitziende crash waar 2 motoren bij betrokken waren maar daar verder geen nieuws over
 
Terug
Bovenaan Onderaan