Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

PaddockChatter ‏@PaddockChatter

It seems there are big changes afoot for one high profile BSB team and not just on the riders front either.
 
irrc kalender is ook ondertussen al bekend gemaakt


Netherlands_fl.gif
Hengelo Gld 03/04 May

Belgium_fl.gif
Oostende 21/22 June

Belgium_fl.gif
Chimay 26/27 July

CzechRepublic_fl.gif
Hořice 09/10 August

Germany_fl.gif
Frohburg 27/28 September
 
ronde 1 is op de vasselring gelijk met het onk

varsselring2.png


ronde 2 is op de omloop noordzee gelegen in oostende

noordzee-omloop.jpg


ronde 3 is in de straten van chimay

circuit_de_chimay.png


ronde 4 word dit jaar weer in tsjechie vereden dit jaar alleen niet in terlico maar in Hořice op het circuit met de 300 bochten zoals de tsjechen het zelf noemen

Circuit-Horice.jpg


de afsluitende 5de ronde vind net zoals dit jaar weer plaats op het circuit van frohburg

frohburg.jpg.jpg
 
???

serieus ?

Nog niets bekend naar mijn weten maar ik denk dat dit Samsung Honda betreft .
Tot nu nog niks vernomen van het team uit Louth ......
En ik ben bang dat geen nieuws niet goed is in dit geval, jammer genoeg.
Begrijp me niet verkeerd ik ben een groot fan van het team maar het zit me gewoon niet lekker dat we nog steeds niks hebben gehoord over een line up voor 2014
 
En ik ga mee (op de fiets dan maar....)
Jij ook goed bezig Ruud :+

Vandaag het bestelde (had hem als pre-order besteld) nieuwe boek van Stephen Davison binnen gehad

9780856409141.jpg


Super weer, veel schitterende foto's en tekst
kan mooi bij de andere boeken 8-)
 
Ik heb voor komende zomer gepland dat ik OF met vrienden een roadtrip in amerika ga doen, maar als dat niet doorgaat wil ik in de bouwvak ( zuid) naar Groot brittanie trekken om daar de. BSB race op thruxton ( hampshire) te gaan bijwonen en het weekend daarna de WSBK race op Silverstone.

Aangezien dit toch een beetje het "britse" topic is, vroeg ik mij af of er mensen zijn die al eens op Thruxton of op Silverstone zijn geweest en of men misschien tips heeft over verblijf in de regio's?

Alvast bedankt
 
Ik heb voor komende zomer gepland dat ik OF met vrienden een roadtrip in amerika ga doen, maar als dat niet doorgaat wil ik in de bouwvak ( zuid) naar Groot brittanie trekken om daar de. BSB race op thruxton ( hampshire) te gaan bijwonen en het weekend daarna de WSBK race op Silverstone.

Aangezien dit toch een beetje het "britse" topic is, vroeg ik mij af of er mensen zijn die al eens op Thruxton of op Silverstone zijn geweest en of men misschien tips heeft over verblijf in de regio's?

Alvast bedankt
Dan heb ik alvast een tip voor je: voor zover ik weet rijdt het WSBK kampioenschap in 2014 niet op Silverstone en is de ronde op Donington de enige ronde in de UK.
 
Silverstone gaat sowieso niet door nee.
Silverstone confirms WSBK exit
:^ Dat dus. Niet dat ik het erg vind. Ben helemaal niet te spreken over Silverstone. Vind het een van de saaiste circuits van de kalender waar ze op rijden. Veel te lang ook.

Maar goed, zolang ik er zelf nog niet op gereden heb, is saai natuurlijk ook maar een relatief begrip. _O-

Heb de BSB kalender aan de OP toegevoegd overigens!
 
Terug
Bovenaan Onderaan