Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Dan kun je dit verwachten,vrijdagtraining bsb 2014

full
 
Laatst bewerkt:
En de Engelse zijn knettergek, garantie voor een groot spektakel!

:^

Daarom vind ik BSB mooier dan WSBK, ben er weer bij zondag of het moet echt kudweer zijn
maar door een paar regenbuitjes laat ik me niet tegenhouden.

het weer kan niet slechter zijn dan in april met wsbk
 
:^

Daarom vind ik BSB mooier dan WSBK, ben er weer bij zondag of het moet echt kudweer zijn
maar door een paar regenbuitjes laat ik me niet tegenhouden.

het weer kan niet slechter zijn dan in april met wsbk

Dan vergeet je het weer tijdens de TT. Dacht dat natter dan nat niet mogelijk was. Maar dat kan dus wel _O-
 
Ik denk ook wel dat ik de BSB het mooiste race weekend vind van het jaar.
WSBK, MotoGP, alles heeft zijn charmes.

Maar op een of andere manier zijn de Britten knettergek. En ja, je kan 4 rijen dik door de GT :P . En ja, het gaat minder hard dan de MotoGP jongens, maar niet heel erg veel!
WSBK' ers rijden sowieso al niet veel harder, de bovenkant.
Nee, het is de wedstrijd mentaliteit en de grote ballen van die gasten.

Maar al de drie hebben hun eigen ding, ik altijd naar al de drie wedstrijden.
 
Laatst bewerkt:
Mee eens. Van de drie grote motorsportevenementen die er op Assen worden verreden is de BSB toch het mooiste. Dat juist met de BSB de Dorna niets te maken heeft maar dat dat wel het leukste is is natuurlijk geheel toevallig. :+
 
....Christian Iddon die met een rondetijd van 1’36.752 het snelst was tijdens de tweede vrije training van de British Superbike klasse.



Gaat al lekker rap! Met de snelle Ruskenhoek neem ik aan.
 
....Christian Iddon die met een rondetijd van 1’36.752 het snelst was tijdens de tweede vrije training van de British Superbike klasse.



Gaat al lekker rap! Met de snelle Ruskenhoek neem ik aan.

:Y En bij de Stekkenwal steken ze binnendoor direct naar de Ramshoek / GT.
 
Wat kost de entree morgen? Moet toch die kant op, dus maar even kijken. Op de site staan alleen de race day (of pagina laad niet goed op de telefoon)
 
Wat kost de entree morgen? Moet toch die kant op, dus maar even kijken. Op de site staan alleen de race day (of pagina laad niet goed op de telefoon)


Doen :)

Geen idee wat een dagkaart kost, niet veel. Zondag is de de duurste dag, weekend kaart heb ik 35 euro voor betaald (uit mijn hoofd).
Die 10 euro komt me goed voor.
 
....Christian Iddon die met een rondetijd van 1’36.752 het snelst was tijdens de tweede vrije training van de British Superbike klasse.



Gaat al lekker rap! Met de snelle Ruskenhoek neem ik aan.

BSB, WSBK en Dutch TT evenement rijden de snelle Ruskenhoek idd.
 
tja ik ben bang dat een forse voorhoofdholte ontsteking mij er vandaan houd deze keer..
 
Was weer leuk gisteren, wel aardig koud brrrrr.......Chris Walker Stalker deed het erg goed in de zijspanklasse (1e jaar in deze klasse), Bennie Streuer had het best moeilijk om hem voorbij te komen.

26518242740_8063210669_b.jpg
 
Gisteren geweest en het was weer super, ook maar één bui tijdens de wedstrijden (bij de Supersport), veel beter als de voorspellingen :)
Het was wel aardig fris op de tribune :X

En wat een super tijdschema :t , vanaf het moment dat de wedstrijden beginnen is het bijna continue actie, na een race ff de brokken oprapen en de volgende klasse komt er al aan !
Dat zouden ze bij de SBK ook zo moeten doen, op Lausitz een paar keer bijna in slaap gevallen tussen de races... :Z
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan