Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Mooie foto's :}

helaas voor Fredriks, las dat het naast zijn enkel nog een sleutelbeen was.
Check altijd wat hij heeft gereden bij de resultaten, had wel al een nette tijd gezet.

Ken hem verder niet maar relaxte gozer als je met hem over Road racen praat (laatste 2x bij Tovami, Ruud Fredriks) stelde hij mijn motor af. Volgens mij stelt zijn vader zelf ook nog af maar doet Johan tegenwoordig het meeste.

Hopelijk snel weer volledig hersteld
 
Mooie races gisteren, en de stream was nog best goed van kwaliteit.

Heb hem via de ps4 op tv gekeken, en was goed te doen :}

Morgen helaas werken, :/
 
Hopen op goed herstel en dan gewoon afscheid nemen van de sport ! Deed natuurlijk gewoon mee om het kampioenschap maar het lijkt me het allemaal niet meer waard op zijn leeftijd en met zijn staat van dienst
 
Hopen op goed herstel en dan gewoon afscheid nemen van de sport ! Deed natuurlijk gewoon mee om het kampioenschap maar het lijkt me het allemaal niet meer waard op zijn leeftijd en met zijn staat van dienst

Ik hoop ook dat goed en volledig herstelt.
Volgens mij heeft tie nog een contract voor jaar?
Paul Bird en Ducati zijn ook enorm op hem gesteld.
Dus ja wie weet volgens jaar V4.
 
Michael Dunlop op de Stocker, training IOM TT
full
 
Hopen op goed herstel en dan gewoon afscheid nemen van de sport ! Deed natuurlijk gewoon mee om het kampioenschap maar het lijkt me het allemaal niet meer waard op zijn leeftijd en met zijn staat van dienst

Die staat van dienst heeft Byrne wel pas de laatste jaren opgebouwd. Hij rijd al erg lang maar voor zijn 30e handen maar weinig mensen van hem gehoord. Kampioenschappen heeft hij pas na zijn 30e bij elkaar gereden, en geld gaan verdienen ipv bij elkaar harken en uitgeven.
Maar het is idd wel triest dat het zo moet eindigen, ik vind het wel een relaxte gast. :Y
 
Die staat van dienst heeft Byrne wel pas de laatste jaren opgebouwd. Hij rijd al erg lang maar voor zijn 30e handen maar weinig mensen van hem gehoord. Kampioenschappen heeft hij pas na zijn 30e bij elkaar gereden, en geld gaan verdienen ipv bij elkaar harken en uitgeven.
Maar het is idd wel triest dat het zo moet eindigen, ik vind het wel een relaxte gast. :Y


Klopt maar ook juist daardoor valt er voor hem toch niet zo veel meer te bewijzen.. De races die ik dit jaar heb gezien had hij moeite om bij te blijven in de top 5/6
 
Vanavond gaat de IOMTT weer verder, heeft er iemand toevallig een goede link voor de videoverslagen?
ITV4 kan ik hier vandaan helaas niet zien :(
 
freeintertv.com en dan itv4 .

moet wel om de zoveel sec. even laden maar verder werkt hij goed
 

Via Shakey zelf;
Update time.. apologies for putting this out so late but here's where I'm at.. I have 2 bruised lungs, all of my ribs fractured, 4 broken vertabrae, a broken neck in 2 places, broken septum, collarbone, multiple other back fractures, fortunately no paralysis which was a big....
Big bonus as paralysis was a major issue and concern, the 1 at question from my surgeon after seeing my x-rays was how on earth are you not paralysed! His operation to fix the back and neck ran obvious risks of paralysis potentially coming back in the mix, fortunately the op
Went very well, I'm now pretty sore and beaten up but a rehab and recovery program always starts the instant a crash ends, it's a long road ahead but for once I got a great start and can't thank all of you for your confirmation support throughout these difficult time, there's so
Many people to thank, Marshalls, medics, team members, friends, fans, family that I really don't know where to start, a massive shout-out to my amazing wife @PetraByrne though, she is my world, my everything and never ever stops being by my side whilst bringing up or children
Being a mum to them then running around like a headless chicken after me, thank you all so much for the support, See you soon when hopefully I'll be feeling substantially better than I do right now, apologies again for the delayed update, I need a nap now, that's knackered me lol

Shane Shakey Byrne (@67Shakey) | Twitter
 
No fucking around there! 😳

Isle of Man Police:
'James William Ford of Bingley, West Yorkshire pleaded guilty to offences relating to being on closed roads at Crosby that led to the delay of yesterdays evenings practice session. He received a four week custodial sentence & an exclusion order for 5yrs'
 
Terug
Bovenaan Onderaan