Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Wat is nu de toekomstvisie van Redding na het behalen van een BSB titel?
WKSBK?
Ten Kate Yamaha🤔👍
 
EA9f4i6WsAEfcKG.jpg

Glenn Irwin's nieuwe kleuren
 
Die vrouw die haar haar aan t doen is..

Zag al een heleboel reacties dat die wel heel wat ellende gewend moet zijn als je gewoon rustig je haartjes blijft doen ;)
 
Die vrouw die haar haar aan t doen is..

Zag al een heleboel reacties dat die wel heel wat ellende gewend moet zijn als je gewoon rustig je haartjes blijft doen ;)

In UK zijn ze idd wel wat gewend ja.... Net de SuperStock 600 zitten kijken :}:} Na 3 x starten eindelijk een race over 7 ronden, en wat voor een race degene die na de 2 start midden in het veld onderuit schoof, bleven gewoon keihard knokken voor het podium terwijl het na 4 ronden alweer begon te spetteren!
En de top 5 bleef gewoon dezelfde rondetijden zetten, tijdens het spetteren :}:}
Voordat die Engelsen ergens van van de leg raken moet er heel wat gebeuren op race gebied.....
 
Schitterende races op een prachtige baan Cadwell Park en wat was die Redding kwaad op Andy Irwin .
Mooi weekend weer in de BSB .
 
Niet zo gek dat Redding kwaad was lijkt me. 2e keer dit seizoen dat Irwin hem eraf kegelt, leiding in kampioenschap kwijt door hem... ik had ook niet heel rustig weggelopen als ik Redding geweest was.
 
Vanmorgen teruggekomen vanuit Engeland. Wat een fantastisch spektakel en een wondermooi circuit. Even staan praten met Redding (die voldoende Nederlands spreekt om "Vol gas door de Ramshoek" te begrijpen :t )
Heel knap hoe de organisatie een onvoorstelbaar vol raceprogramma zonder al te veel haperingen af weet te draaien (zelfs met baggerweer op vrijdag waardoor diverse klassen doorschoven naar zaterdag). De sfeer op het circuit is fantastisch, het is met recht de Party in the Park! Engelsen gaan hier met de hele familie naar toe, alles verloopt zeer geordend, ook bij grote drukte, niemand gooit rommel van zich af, helemaal top.

Sfeerplaatje!


klein.jpg


Uitzicht vanaf de Club Hairpin Grandstand
 
Het tijdens de sprong overschakelen naar een andere camera haalde het spektakel er wel behoorlijk uit helaas....maar die gasten zijn knettergek ;)
Denk dat de regie normaal tennis wedstrijden doet.. Wat een blamage! Vorig jaar al precies het zelfde.

Maar we mogen niet klagen en eigenlijk ook weer wel, want waarom hebben wij hier in nl geen succesvolle competitie ? Ja ik weet van de onk en zac etc maar ik had het over een succesvolle competitie..

Al denk ik dat er ook meteen heel wat jongens zich te goed voelen om op een hobbelig en/of stratencircuit te rijden zonder ingebouwde veiligheidsmarge, misschien is dat het grote verschil ??
 
Al denk ik dat er ook meteen heel wat jongens zich te goed voelen om op een hobbelig en/of stratencircuit te rijden zonder ingebouwde veiligheidsmarge, misschien is dat het grote verschil ??
Te goed voelen voor een stratencircuit? Beetje rare opmerking.

Engeland heeft om te beginnen een echte racecultuur en Nederland absoluut niet. Bovendien heeft het land talloze circuits, van GP niveau tot aan obscure clubcircuits. Bovendien kun je bijna ieder weekend wel ergens racen en gaan trackdays tot in de winter door (Focused Events had een paar jaar geleden een trackday in Schotland op 12 januari...)

NL mis de cultuur en de faciliteiten
 
Terug
Bovenaan Onderaan