Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Ja de NC35 is ook erg fraai inderdaad :t Maar de huidige prijzen daarvan ook.
De vraagprijzen zijn inderdaad hoog maar ze staan ook lang te koop of worden helemáál niet verkocht.
Je kunt vragen wat je wil maar of je het krijgt is maar de vraag ;-)
De markt in Engeland is stukken beter voor dit soort fietsjes.
Ik heb ook nog een rood/witte, geheel originele '98er R1 in de "verzameling" staan maar dat zit ook wel goed als je de prijzen in Engeland ziet. Gaat eigenlijk nergens over.
10 jaar geleden een z.g.a.n. Aprilia RS250 gehad en toen was ik blij dat ik, na 3 jaar bezit, terugkreeg wat ik er destijds voor gegeven had. Als ik toen wist wat ik nu weet had ie onder een doek, aan de ketting in de woonkamer gestaan.
Rare tijden zijn het.
 
Was van het weekend ook op Cadwell Park en eerder van jaar in Brand Hatch. Krijg steeds kippevel wanneer voor de sighting lap The Prodigy met Firestarter draaien ter ere van Keith Flint.
Scott Redding gooide donderdag avond met de marshalls wat roadkill op de BBQ.
20190820_222109.jpg
 
De vraagprijzen zijn inderdaad hoog maar ze staan ook lang te koop of worden helemáál niet verkocht.
Je kunt vragen wat je wil maar of je het krijgt is maar de vraag ;-)
De markt in Engeland is stukken beter voor dit soort fietsjes.
Ik heb ook nog een rood/witte, geheel originele '98er R1 in de "verzameling" staan maar dat zit ook wel goed als je de prijzen in Engeland ziet. Gaat eigenlijk nergens over.
10 jaar geleden een z.g.a.n. Aprilia RS250 gehad en toen was ik blij dat ik, na 3 jaar bezit, terugkreeg wat ik er destijds voor gegeven had. Als ik toen wist wat ik nu weet had ie onder een doek, aan de ketting in de woonkamer gestaan.
Rare tijden zijn het.

Ik had juist het idee dat de prijzen in de UK veel hoger liggen. Als ik zoek op rgv onderdelen of motoren daar dan schrik ik soms van de prijzen.
 
Ik had juist het idee dat de prijzen in de UK veel hoger liggen. Als ik zoek op rgv onderdelen of motoren daar dan schrik ik soms van de prijzen.
Ik bedoel juist te zeggen dat de prijzen in Engeland véél hoger liggen.
Als je wil verkopen kun je dat beter op een Engelse verkoopsite doen.
Zit daar ook weleens aan te denken maar weet niet hoe dat werkt met UITvoeren van een motor.
 
Je mag het een rare opmerking vinden, het is mijn gevoel/mening.
Toen er jaren geleden nog veel op straat werd gereden werd daar al genoeg over geklaagd.. nu rijden ze 9/10 races op assen en zeiken ze over de wedstrijden op andere banen ( snap ik deels, als je in Frankrijk staat en er niet genoeg ruimte is om fatsoenlijk te starten etc )

Ik heb het idee dat er in Engeland e.d. minder gezeik word over omstandigheden,veiligheid ,hobbels en het weer.
Tuurlijk is er daar meer aanbod en leeft het meer maar de mensen ( zowel racers als toeschouwer) zijn ook gewoon sneller tevreden lijkt het.

Cultuur hebben we hier wel, faciliteiten is wel een beetje een probleem omdat er tegenwoordig mensen bij "circuits" gaan wonen en er daarna over klagen en nog gelijk krijgen ook.. en dat laatste daar zit een groot manco hier in NL!
Als ik zie op welke locaties er in de Uk, Italië,Spanje en Frankrijk gereden word dan maakt dat het grote verschil
Bekijk bijlage 1420091

Volgend jaar zet ik er mijn 3x3 paddock tent tussen.....|(
Hahaha! Prachtig gezicht. Het lijkt erop dat sommige mensen speciaal de camping boeken zodat ze donderdag al een tentje langs de baan kunnen zetten.
 
Ik bedoel juist te zeggen dat de prijzen in Engeland véél hoger liggen.
Als je wil verkopen kun je dat beter op een Engelse verkoopsite doen.
Zit daar ook weleens aan te denken maar weet niet hoe dat werkt met UITvoeren van een motor.

Aha duidelijk, dan had ik het verkeerd geïnterpreteerd. Dat uitvoeren kan nooit zo moeilijk zijn. Is overigens ook een verantwoordelijkheid voor de koper. Maar wel handig als je het als verkoper ook weet. Maar met Google kom je een heel eind hoor. Ook zijn er diverse topics op MF over voornamelijk invoer. Vast ook wel wat over uitvoer te vinden.
 
Hahaha! Prachtig gezicht. Het lijkt erop dat sommige mensen speciaal de camping boeken zodat ze donderdag al een tentje langs de baan kunnen zetten.

Zoiets als Duisters die op vakantie om 07.00 hun handdoek op de ligstoel bij het zwembad leggen :+
 
Komend weekend zijn de kanjers van het BSB op Assen aan het knallen en vegen👌
Zal ik dan richting die kant op rijden🤔
Weersvoorspellingen zijn👍
 
Ik twijfel nog. Heb van het BSB dit jaar niets gezien helaas. Echter leent het BSB zich wel om met zo'n bomvol programma ook lol te hebben als je niet helemaal op de hoogte bent van de verschillende klassen.

En het weerbericht is erg goed! Misschien toch maar die kant op indien ik mijn pa ook kan overtuigen om mee te gaan, en dan Bridewell maar even aanmoedigen. :)
 
Komend weekend zijn de kanjers van het BSB op Assen aan het knallen en vegen👌
Zal ik dan richting die kant op rijden🤔
Weersvoorspellingen zijn👍

Weet niet of je ooit geweest bent maar zeker een aanrader :t

Vol programma, niet te druk en prima sfeertje, veel leuker dan WSBK.
 
Terug
Bovenaan Onderaan