Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Weet niet of je ooit geweest bent maar zeker een aanrader :t

Vol programma, niet te druk en prima sfeertje, veel leuker dan WSBK.
Nooit naar het BSB, wel tig keer Assen hoor.
Maar woon in het zuid westen van het land dus lang ritje.
Toegangsprijs is 35 Euries, niet echt een koopje🙄
 
Nooit naar het BSB, wel tig keer Assen hoor.
Maar woon in het zuid westen van het land dus lang ritje.
Toegangsprijs is 35 Euries, niet echt een koopje🙄

Het volle programma en de mogelijkheid om overal te gaan en staan is het wel meer dan waard hoor! Echt een goed evenement
 
BSB is echt super, de rit vanuit het zuiden meer dan waard, helemaal met het prachtige weer.
Ben 2 jaar geleden voor het eerst geweest, nu weer.
 
Gezien al die posi berichten na mijn bericht over het aankomend weekend moet ik eigenlijk wel gaan,hmmmmm.
Temeer zie ik het voor mijzelf als afsluiter van het race/ mijn circuitjaar.
Ik heb zelf maar 2 dagen gereden op Assen dit jaar,hopelijk volgend jaar wat meer.
Oja die 2 dagen waren wel als cijfer een dikke 10 waard.

Het WKSBK in April was best wel koud maar ook wel top,als cijfer geef ik dat weekend een dikke 7.
De TT (2 dagen geweest)was erg heet ,als cijfer geef ik het een matig 5je....ja echt.
Het komend weekend BSB.........?
 
Gezien al die posi berichten na mijn bericht over het aankomend weekend moet ik eigenlijk wel gaan,hmmmmm.
Temeer zie ik het voor mijzelf als afsluiter van het race/ mijn circuitjaar.
Ik heb zelf maar 2 dagen gereden op Assen dit jaar,hopelijk volgend jaar wat meer.
Oja die 2 dagen waren wel als cijfer een dikke 10 waard.

Het WKSBK in April was best wel koud maar ook wel top,als cijfer geef ik dat weekend een dikke 7.
De TT (2 dagen geweest)was erg heet ,als cijfer geef ik het een matig 5je....ja echt.
Het komend weekend BSB.........?

Dat moet minimaal een 9 worden :)

35 euro's valt reuze mee.
Vandaag met een motorcrossliefhebber gesproken en die vertelde dat je in Assen volgend weekend 9 tientjes mag aftikken en als je de paddock in wil nog eens 3 tientjes.
Wel verstandig dat ze al dat zand na het BSB er neer gooien, vorig jaar nogal wat klachten van rijders over zand.
 
BSB is het beste motor-event van het jaar op Assen. Veel races, strak programma, echte liefhebbers. Topweekend (en die 35,00 dubbel en dwars waard)
 
En waar gaan de liefhebbers zitten ? Ik denk aan de Gt want dat is eigenlijk mijn favoriete plek maar wil die nieuwe tribune ook even proberen
 
Even in de Ramshoek gaan kijken op de nieuwe tribune, kan je insturen, apex en uitgang van de Ramshoek mooi zien. Jammer dat je er relatief ver vanaf zit, maar wel super gaaf!
 
BSB is niks aan man. Ik zeg: Niet gaan, anders krijg je er spijt van!
 
Ik heb vandaag tijdens een persevenement Peter Hickman en Scott Redding mogen begeleiden bij het Simulator schieten bij ons op de kazerne. Erg leuke ervaring, super relaxte gasten! Het is net een vriendengroep met elkaar, alleen maar dollen en geinen!

 
Morgen misschien toch maar even naar Assen op en neer, mooi weer dus pak denk ik lekker de motor.
 
Top dag. Klaar voor bsb 2e race.

20190922_122041.jpg
 
Stond geen maat op die Scott. Mooie races weer vandaag. Zo nog even de zijspannen en dan maar dan hopen dat we het droog houden op de terugweg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan