Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Scott Redding toch wel overtuigend laatste weken.
Ben benieuwd wat ie gaat doen in WSBK.
 
Bradly ray had ook nog een momentje.
Volgens mij was het zijn remklauw die er vanaf vloog.
 
EGsiOFQXUAAO8jG.jpg
EHFl5rkX0AAGzPg.jpg
 
Hell Yeah!!

Scott Redding kampioen met slechts 5 puntjes voorsprong op teamgenoot Brookes!

Wat gaaf zeg voor hem, echt heel erg gegund!

Time to shake up WSBK baby!!!
 
Hell Yeah!!

Scott Redding kampioen met slechts 5 puntjes voorsprong op teamgenoot Brookes!

Wat gaaf zeg voor hem, echt heel erg gegund!

Time to shake up WSBK baby!!!

Ik had het The King of the Mountain ook gegund. Maar vind het voor Scott ook leuk idd :t
 
Heel tof dat Scott mentaal gezien direct de stap heeft kunnen zetten van GP-rijder naar BSB-rijder. Ik hoop dat-ie dat komend jaar nog eens kan doen, en de WSBK-coureurs het vuur aan de schenen legt. You know, drie seconden achter Michael. :+
 
Mooiste klasse, de BSB. Brookes maakte het nog best spannend vond ik! En Redding was hele mooie aanvulling voor het veld. Aan de ene kant stiekem best jammer dat ie naar wsbk gaat... Ben benieuwd wat ie daar kan doen!
 
Ja prachtig! Hem echt gegund, natuurlijk ongekend talent. één van de weinige die het Marquez echt moeilijk kon maken (weliswaar moto2) en helaas nooit op materiaal gezeten om echt door te pakken. Deed het op de Pramac nog niet eens zo slecht, maar voor deze jongen moet wel alles kloppen en hij moet vrij in zn hoofd zijn.

Voelde zich vorig jaar wel zo ongelofelijk genaaid door Aprilia dat ie serieus heeft overwogen om te stoppen. De stap terug naar de BSB was voor hem de juiste, zat meteen in een warm nest en kon gewoon weer vanuit zn busje trainen en wonen/racen.

Volgend jaar op de "fabrieks" Ducati in de WSBK, heel benieuwd wat hij kan doen maar ik verwacht zeker Scott als titelkandidaat!
 
Mooiste klasse, de BSB. Brookes maakte het nog best spannend vond ik! En Redding was hele mooie aanvulling voor het veld. Aan de ene kant stiekem best jammer dat ie naar wsbk gaat... Ben benieuwd wat ie daar kan doen!

Redding past qua karakter prima in de BSB. Gezien we volgens sommigen al jaren karakters missen in de WSBK, zal hij daar ook een mooie aanvulling zijn :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan